יום חמישי, 12 ביולי 2012

מה זה עמיד, יפה, ממותג והכי IN? נכון. צלליות קרם.

היום אני כותבת פוסט על מוצרים שקניתי הרבה לפני שהבלוג הזה עלה ואפילו לא הסוואצ'תי אותם כי רציתי לשמור אותם חדשים ויפים לבלוג.. ממש מרגש נכון?
נדבר על הAQUA CREAM  של MAKE UO FOR EVER.
אקדים ואומר, צלליות קרם הם מוצר לוהט עכשיו בשוק האיפורי, קשה למצור חברה שאין לה או לא מתכוונת שיהיה לה צללית קרם. החל מחברות היוקרה כמו שסיידו , בנפיט, אורבן דיקיי ואיך לא החלוצים במאק, ועד חברות עממיות כמו מייבילין (שיגיעו כבר הטאטו האלה ואז נסקור את האימאימא של הצלליות הכי חמות היום) ואפילו ביוטיקר שכבר הספקתי לסקור בפוסט התחדשויות הראשון שלי.
אל נגלושה לצלליות קרם רגילות (אותם אסקור בנפרד) כי היום נדבר על מוצר שלהיות צללית מסתבר שלא מספיק לו, הוא  משמש לעוד מטרות- שימוש כאיליינר כשפתון וכסומק.
אני זוכרת שהזמנתי את הקרימים שלי הייתי ממש נרגשת, זה מוצר מייק אפ פור אוור הראשון שלי ותמיד כיף להתנסות במוצר חדש ועוד כזה ממותג, והם באמת סבבה. תכף נעבור אחד אחד אבל קודם תמונה(:

אלה הקרימים שיש ברשותי: התמונה יצאה ממש טוב הצבעים זהים במציאות.



בכיוון השעון:
מספר 04 - לבן בוהק.
מספר 22 - ירוק ג'ייד חלומי.
מספר 10 - כתום לוהט.
מספר 09 - וורוד נגוע בקורל.

יאללה סוואצ'י סוואצי טייים (:


כמו שרואים בתמונה, כולם פיגמנטיים ומהממים, חוץ מהלבן שנמרח בפחות אחידות מהשאר.
הקרימים כמו שאמרנו יכולים לשמש כצללית בפני עצמה, כבסיס לצללית, ( צריך לעבוד איתם מהר כי היא מתקבעת אחרי שניה) כשפתון וכסומק. מאחר וחיכיתי לבלוג שיעלה לא יצא לי להשתמש בהם בכל הוורסיות אבל בתור  צללית כן והתוצאה מהממת. הירוק פשוט משתלט על כל הלוק, שלא נדבר על הכתום הזה על העיניים עם ליינר שחור חתולי יוווו התעלפתי מלראות את עצמי.. הקורלי מטמטם על השפתיים, וכן, צריך לשים מעליו באלם כדי שנוכל לדבר נורמלי בלי תחושת המתיחה המעצבנת אחרי אודם עמיד.

לגבי המרקם אני לא סגורה.. הם לא רכים וכיפיים כמו פיינטים רגילים של מאק או בנפיט, יש אפילו אחת שאם אני אומר שהיא קרמית גירית מישהי תבין למה הכוונה? לא יודעת.. לא כולם ככה רק הלבנה אבל עדיין.. מה שכן הפיגמנט ברובם היסטרי. לא צריך הרבה חומר כדי לקבל תוצאה טובה טובה, הוא לא דוהה ובואנה הדבר הזה עמיד! אם יש משהו עמיד זה זה.
הגימור שלהן הוא יותר מטאלי, אין בו שימר אבל יש לו הברקה מסויימת. חוץ מהקורלי שהוא מאט. אין להם ריח.

המחיר שלהן בסביבות 100 ש"ח בסטרוברינט אני קניתי אותם בהנחה 10%+ נאמנות שלי ככה שזה יצא מחיר סבבה. הכמות היא 6 גרם שזה יותר ממאק ב20%. ( בפיינט של מאק יש 5 גרם חומר והוא עולה 105 שקלות.)
לסיכום אני מאוד מרוצה, חבל לי טיפונת על המרקם אבל הפיגמנט והעמידות מפצים ביג טיים.

מקווה שנהנתן, שאלות, הארות, תגובות, מענות וכאבים יתקבלו בברכה,
שלכן,
MISS BEAUTYLISHAS.









5 תגובות:

  1. תתחדשי, הצלליות נראות נפלא.
    בכלל אני אוהבת מאוד את המוצרים של MUFE.
    הצללית הירוקה הורסססת!

    השבמחק
  2. מוכרת לי התופעה, אם אני רוצה לסקר משהו, חייבת לצלם חדש לפני הסיקור, לעיתים לא מתפנה ואז הוא שוכב לו שבוע שבועיים, חדש עד שאתפנה.

    לצלליות קרם לא התחברתי, תקופה ארוכה, לא המריחה ולא בעמידות עד שקראתי על הסדרה של שיסיידו בבלוג של דנרה, ניסיתי אחת והשאר זה היסטוריה, מסוקרנת לנסות את טאטו של מייבלין המהוללות חדשות לבקרים.

    מהנ"ל אהבתי מאוד את הצללית הירוקה/

    בא לך לבטל את אימות מילים - זסתם מיותר ומתסכל (לדעתי)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם לא התחברת עד כה לצלליות קרם בגלל העמידות אז את זו את חייבת לנסות, היא פשוט ממתיישבת ולא זזה. עד כדי כך שלהוריד אותה לא קל..
      וביטלתי את האימות מילים כבר מזמן... תכף אני אבדוק שוב.. עמך הסליחה(:

      מחק
  3. אויש, בחרת בצלליות קרם הכי איכותיות עלי אדמות,אני כ"כ אוהבת אותם. הייתי חייבת להשלים לך את הפוסט ולציין שכל הקטע שלהם הוא שהם עמידים במים. ניתן לעשות איפור שלם לים לבריכה והישא מאופרת ומשלמת לכל היום. דרך אגב מייק אפ פור אבר הם שהמציאו מחדש את טרנד הצלליות קרם עם ההצלחה המסחרחרת של הצליליות הללו, זה לא רק צלליות זה אגדה, היסטוריה, משהו מיוחד, תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, באמת כל הקטע שלהם זה העמידות במים אז תודה על ההשלמה(: וכן הן היסטריות.. בכלל זו חברה מעולה, שיהי יותר תקציב נרכוש ממנה עוד. אני בונה על פלטות הקונסילרים שלהם.

      מחק