יום שלישי, 31 ביולי 2012

שמש נושקת על פנייך



נכון שאני מאחרת ב90 שנה אבל היי אנחנו בישראל.. אנחנו כמעט תמיד בקיץ..
אוקי לפני שאני מתפזרת פה, היום נדבר על ברונזרים.



ברונזר הוא מוצר שאמור לתת לפנים מראה שזוף ( זה בעצם פירוש המילה bronz ), צעיר, קייצי, וכזה שנותן אשלייה שהרגע חזרנו מחופשה בתאילנד והכל טוב לנו בחיים.
לברונזרים יש המון קטגוריות ושימושים- מבריק, מאט, לכל הפנים, להדגשת עצמות הלחיים.. באמת שלא חסר.
אז היום אני אהיה נחמדה( באופן חריג ),ואפרוש בפניכן חלק מאוסף הברונזרים שלי ונדון על כל אחד, שימושו ותכונותיו.

השימוש הראשון של הברונזר הוא מראה שזוף לכל הפנים. כמו שזה נשמע כך משתמשים בו. מניחים אותו בעזרת מברשת פלאפילת גדולה, לא קטנה ולא מדוייקת, אוספים חומר מהקומפקט/ מיכל/ דלי/ גיגית, ומברישים בקלילות על כל הפנים.
אפשרי להשיג עם ברונזר על כל הפנים מראה קייצי וזוהר כמו של ג'ניפר לופז אינעל אחותה. (במובן החיובי)


עוד אחת של אנדראה לימה הגורג'ס (!!!!!!) מה שנקרא הסקסיות נשפכת לה מהאוזניים. לא סתם היא הראשונה שיוצאת למסלול בכל תצוגה של ויקטוריה סיקרט.



המטרה השניה של הברונזר, ואולי זו שיותר נפוצה היא פיסול הפנים על ידי הצללות במקומות מסויימים.
אם ידוע שהילייטר שאגב יש פוסט על הילייטרים בבלוג מיועדים להאיר ולהגביה מקומות רצויים, הברונזר, ההצללה מיועדים להשקיע ולסרטט מקומות מסוימים בפנים ולא רק.
האיזורים בהם נהוג להשתמש בברונזר הם, המצח, מתחת ללסת, הצוואר, האף והמקום הכי נפוץ הוא עצמות הלחיים.
עצמות לחיים גבוהות נותנות אשליה של פנים ארוכות יותר, מפוסלות וסקסיות.
ולהלן תמונה שלי מהגילגול הקודם.
כן כן, תתרשמו..

כמו שרואים בתמונה על קים יש ברונזר גם על כל הפנים והמראה הוא מואר, שזוף וזוהר אך ללא עצם לחי מודגשת וגבוהה הלוק לא היה אותו לוק.

אוקי, להלן הברונזרים שלי יש. אני די בהירה 240 בקולורסטיי, NW35 במאק כהה בחצי טון מהגוון שלי.
נתחיל עם הברונזר הכי משומש אצלי, הסטילה בגוון 02.
קודם כל האריזה. קומפקט בצבע זהב עם אפליקציה של שמש, מאוד קל, נח לנשיאה בתיק, ועם מראה בגודל מכובד.
גם מהמוצר עצמו אני מרוצה. הוא פיגמנטי אבל לא מהמכתימים, נעים על העור, לא כתום ולא הופך לכתום במהלך היום. הגימור שלו הוא מאט.
הוא גם די אטרקטיבי במחיר. אני קניתי אותו ב38 ש"ח שנה שעברה בסטרוברי. בלי הנחות הוא עולה 90 שקלות +- (ל8 גרם) אבל חכו למבצעים. שווה.





הבא הוא לא אחר מאשר הברונזר הקרמי היוקרתי והיקר של שאנל- soleil tan de chanel יעני שמש שזופה דה שאנל.
על האריזה אין מה לדבר, קלאסי, נקי, נו שאנל כאילווווווווו.
המוצר עצמו מגיע די שונה ממה שאנחנו מכירות, הוא מוצר קרמי אבל לא קרמי רגיל. אין מה להשוות אותו לסומק קרם של מייבילין למשל..  הם יותר קרמיים ממנו.יש לו מקרם כייפי וטיפה יותר מוצק אבל לא קשה.. אם אפשר להבין מזה משהו.. האמת שזה די טוב כי ככה לא יוצא שאוספים יותר מידי חומר. מקסימום חסר, אוספים שוב. הגימור שלו לא מאט לחלוטין, אבל בטח לא שימרי או מבריק. בין מאט לסאטין.
לגבי השימוש שלו הוא יכול לשמש בהחלט כברונזר להצללות בפני עצמו אבל עוד יותר טוב להניח אותו כבסיס לברונזר פודרתי כמו הסטילה למשל או כאלה שתראו בהמשך. 
החיסרון היחיד שלו הוא איך לא, המחיר.. 400 ש"ח (ל30 גרם) לא הולכים ברגל, גם לא זוחלים. עם כל הדברים הטובים שבו הוא לא מוצר חובה בשום פנים ואופן אלא נטו כפינוק.


 נקסט!
מאק. איך אפשר בלי מאק איך? אי אפשר נקודה.
ברונזר שאני האמת פחות משתמשת בו בגלל הגימור המברק שלו. אבל הוא עדיין מהמם. הוא יצא בקולקציית ה semi precious ושמו הוא goldstone. הוא מורכב מהילייטר שימרי ועדין במרכז והברונזר מסביבו. בימים שבא לי להיראות ממש זוהרת אז אני עושה הצללה עם ברונזר מאט ועם הגולדסטון טיפונת עוברת על מה שכבר שמתי. זה נותן עומק יפה ומעצים את הזוהר בכל המראה. לגבי ה"קנקן"- הוא מהמם.
לדעתי כבר לא ניתן להשיג אותו אבל מי שיכולה ואוהבת את הגימור השימרי מבריק- שתחפש אותו ברשת. מחירו 159 ש"ח ל-6.5 גרם.


יאללה אין לנו זמן .. צריך להספיק עוד 3 חברות.
את המוצר הבא אני מאוד מאוד אוהבת. מכמה סיבות. הוא יוקרתי,  הצבע שלו מתאים לגוון שלי, והוא לא רק ברונזר הוא יכול להיות גם תכשיט. מדובר על הברונזר של YSL והוא נקרא soleil d'afrrque. שם מהמם. מה הפירוש אני יכולה רק לנחש:/
הוא מגיע עם מראה גדולה, האריזה שלו שחורה חלקה קלאסית, אמנם לא קטנה כמו הסטילה וזה טיפה פחות נח אבל זה נסבל. הוא נסגר ע"י מגנט, הפיגמנט שלו טוב והצבע מעולה.
הוא נמכר כמעט תמיד במצבע בסטרוברי והוא יכול להיות שלך בעלות של בין 160-260 ש"ח ל-17 גרם שזה ים חומר. שווה לחכות למבצע למי שבא לה עליו. אם מסתכלים טוב טוב רואים בו נצנוץ עדין מאוד אבל לא משהו שנראה על הפנים כהברקה או שימר. אולי אולי אולי טיפה. אגב באתר הוא נקרא מוצר לאספנים.. בגלל זה קניתי אותו.



2 הברונזרים הבאים שייכים לחברה שגודלת ותופסת תאוצה ומגיע לה! סליק- sleek. חברה שכל המוצרים שלה עם פיגמנט מטורף, צבעים משגעים, ומחיר ללא תחרות. ( אני מרגישה כמו איזה אחת מערוץ הקניות עכשיו עם הללא תחרות הזה...). יש 3 גוונים של ברונזרים, בהיר, מדיום  וכהה. לי יש את הלייט המדיום כי לא ידעתי עד כמה הלייט לייט. אבל לא נורא גם המדיום אחלה אם מטשטשים נכון.
הגימור של מוצר הוא מאט לחלוטין, הפיגמנט שלו מעולה, הוא לא מכתים ויש לו עוד יתרון , הוא מגיע באותו קומפקט עם הילייטר עדין מאוד להשלמת המראה.  סה"כ יש באריזה 14 גרם שזה יפה מאוד, בעלות של 10 דולרים שזה בכלל העיף לי תתחת. אני אישית ממליצה בחום לנסות.


                                                 מימין הברונזר הבהיר- לייט, משמאל המדיום.
סוואצ'ים עד כה:


מימין לשמאל: שאנל, סטילה, איב סאן לורן, מאק, לייט- סלייק, מדיום - סליק.

אחרון חביב הוא ישראלי, חתיך, גדול, אבל לא ממש עושה את העבודה. (לא זה לא שיפוצניק מתחיל..) לפחות לא עבורי. הברונזר של סופטאץ'. ברונזר הוא לא. אלא אם כן את רוצה להיראות כדור דיסקו שומני בגווני אדמה.
ה"ברונזר" הזה מורכב מ5 פסים של צבע, גווני אדמה ואחת להילייט- הארה.
החיסרון היחידי שלו, הגימור שלו מבריק כאילו אין מחר!
היתרונות: הוא ענקי 25.6 גרם שזה לכל החיים בערך, הפיגמנט שלו היסטרי ברמות שלא יתוארו, הוא לא יקר, כמובן אחרי    הנחה, (40-60 ש"ח אולי אפילו פחות) ומה שאני עושה איתו, זה פשוט להשתמש בפסים האלה בתור צלליות. אני קוראת לזה " הנייקד הישראלי". לא צריך יותר מנגיעה קלה שבקלות כדי לקבל מספיק חומר על המברשת, המרקם נעים בטירוף, והצבעים הורסים בריאות. כמו שציינתי הגימור הוא שימרי מטרלי מאוד.
ברמת הצלליות - שיחוק לא נורמלי למי שאוהבת גוונים טבעיים.

 והסוואצ'ים..



סרטון מהמם בנושא שמצאתי שייך לנושא של שלי אגמי שמסבירה מאוד יפה על ברונזרים ולא חסר לה ברונזרים להראות.- תהנו.

http://www.youtube.com/watch?v=VBQC590kf-s&feature=related


מקווה שנהנתן
תגיבו, תירשמו, תלייקקו(:
שלכן, פנויה תמיד כל שאלה,
miss beautylishas.



5 תגובות:

  1. באופן אישי אני לא משתמשת בברונזרים בכלל, פשוט אין לי כוח להתעסק עם זה. היה לי פעם ברונזר אחד של מאק שהועבר אחר כבוד לאחותי, ומאז אני לא מרגישה בחסרונו.

    איזה קטע, כשראיתי את הברונזר של סופט טאץ' ישר חשבתי לעצמי שזה יכול לעבוד מעולה בתור צלליות, ואז המשכתי לקרוא וראיתי שזה בדיוק מה שאת עושה ;)

    השבמחק
  2. מכל הרשימה המפוארת שהצגת לנו כאן- יש לי את הסטילה, והוא מעולה בשבילי- ובשונה ממוצרי איפור אחרים אני לא מרגישה צורך בעוד אחד (הייתכן<)
    כמובן שיש לך מוצרים מעוררי חשק... אחד אחד.

    השבמחק
  3. אגו (:
    פיצ'ה, האמת לא צריך יותר מאחד או 2.. אבל את יודעת איך זה המכורות איפור.. חייבים הרבה מהכל אפילו אם אין ממש הבדלים

    השבמחק
  4. אחד הפוסטים השימושיים שנתקלתי בהם לאחרונה! תודה רבה :)

    השבמחק
  5. בכיף! תודה רבה רבה רבה

    השבמחק