יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

חווית קניה והתרשמות קטנה מ - MAKE UP GEEK

אני לא אפתח בהתנצלות על היעלמותי מהבלוג, כי מי שמכיר/ה אותי יודע/ת שאני מאוד פעילה ברשת אז.. אני פשוט אתחיל.

לפני כחודש ניכנסתי לאתר של MAKE UP GEEK אחרי שצפיתי בכמה סיטרונים על המוצרים של המותג ( שהתחיל מבחורה מקסימה שבסך הכל רצתה להעלות סירטונים ליוטיוב והתגלגלה והקימה את החברה על שם הערוץ לה ) והוחלט פה אחד ( זה שלי ) שאנסה אותם בעצמי.

אז ניצלתי את העובדה שנמכרים שם מוצרים לא רק של המותג אלא דברים שרציתי בלי קשר, ישבתי וחשבתי מה אני באמת צריכה ולהלן הנזק:
אריזה כפולה של הספוגית הכי מפורסמת בעולם ( חוץ מבובספוג )
Z PALLET
3 צלליות מהמותג MAKE UP GEEK
איליינר ג'ל מהמותג
צללית פיגמנט מהמותג
סומק של NYX בגוון טואופ המדובר
2 זוגות ריסים של ארדל

לפני הסקירה אני חייבת לומר מילה וחצי על החבילה. קודם כל המשלוח הגיע אחרי שבועיים וחצי בערך - זמן סביר. החבילה הגיעה בקופסה קטנה יחסית כך שלא היה למוצרים יותר מידי לאן לזוז- שזה טוב כי היו שם צלליות בפורמת פאן ( מילוי - בלי המסגרת של הצללית), והכי חשוב היה שם פתק וורוד, שניראה כאילו נכתב במיוחד בשבילי ( אני מניחה שכולם מקבלים אותו ) בכתב יד והדיו עבר לצד השני של הדף! אז זה באמת ניראה כאילו כותבים אותו במיוחד בשביל כל אחת ואחת. זה פשוט קנה אותי. ובתור אחת שמאוד קשה להרשים אותה זה באמת עשה לי את ההזמנה וניראה שכל כך מתאים למרלנה- בעלת המותג ומייסדת מייקאפ גיק.

אוקי, אז בקשר למוצרים.
 את הספוגית המדוברת כולנו מכירים מלפני מספר שנים לא גדול וכבר הספיקו לצאת לה אין ספור חיקויים, אבל אף פעם לא ניסיתי שום חיקוי לכן הרגיש לי לנסות את המקור.
ובכן, יש צורך להרטיב אותה והיא מתנפחת לכפול מהגודל המקורי והעבודה איתה היא בטפיחות.  מניסיון של פעם פעמיים אני יכולה לומר שהיא בוודאי לא הספוגית המשולשת שהיינו מאפרים איתה לפני עשור. לא רוצה לכתוב עליה יותר מידי כי הנושא כבר די חרוש, כולם כתבו, ראו, צפו ואולי כבר ניסו אותה ומי שלא- שווה לתת צ'אנסה בהחלט מוצר שאני מרוצה ממנו.
אגב- הBEAUTY BLENDER  מיוצר ע"י חברת BEAUTY BLENDER (:
מחיר- 23.99$



גם על הZ PALETTE אין מה להרחיב בדיבור, מדובר על פלטות מקרטון די קשיח ויציב עם מכסה שקוף ברובו, ומגיע ריק ומוכן לאיחסון פאנים של צלליות סמקים פודרות בצורות וגדלים שונים. אני רוצה את הפלטות האלה כבר זמן אז ההזדמנות קרצה לי.
את הפלטות הללו ניתן לרכוש גם באתר הרישמי של ZPALETTE.
אני בחרתי את המנומרת בגודל L ואת הזברה בגודל PRO שהיא קצת יותר גדולה- מאוהבת!!! בהחלט אזמין עוד. פלטות מגיעות עם מגנטים קטנים להדבקה על הפאנים לאחר דיפוט. ( דיפוט למי שלא יודע היא הוצאת הצללית עצמה מהאריזה ) כך שאין חשש שהצלליות יזוזו בתוך הפלטה.
מחיר- 18.99$ ל-L
24.99$ לפרו- היותר גדולה




סומק של ניקס בגוון TAUPE שנקנה אך ורק בגלל ניקי מניקי טוטוריאלס שלא יכולה לחיות בלעדיו. הסומק מאוד דומה לזה של מאק בגוון כמה מפתיע TAUPE מחנות הפרו, מן סומק חום אפרפר שמאוד מתאים להצללות. נחיה ונראה.
מחיר- 6.99$






                                                      סוואץ' שמאל ללא בסיס. ימין מעל קונסילר.

עוד מוצר שלא שייך לגיק אלה ריסים של ארדל, הDEMI LUVIES למראה מלא אבל עדיין טיבעי ולא מפוצץ מידי. הריסים של ארדל ידועים כמוצלחים אז הזמנתי את הדגם הזה שלא היה לי עד כה.
מחיר לידיחה- 3.99$




ו-ע-כ-ש-י-ו בשעה טובה להילייט של הפוסט! מוצרי MAKE UP GEEK בכבודם ובעצמם.
בשונה מפעם היום אני פחות ( עדיין אבל פחות ) אימפולסיבית בקניות שלי. אני קצת יותר בודקת ושואלת על המוצר לפני שאני מוציאה עליו כסף. מה גם שעוד לא הרבה זמן לא ישאר לי מקום לכל האיפור שלי ( אני לגמרי בחורה של איכות אבל כמות היא השם השני שלי, כאילו הרביעי אחרי סיגלית הדסה גל ). אז ראיתי פה ושם ושם ופה סירטונים על המוצרים וכולם פה אחד מהללים את המותג. לאחר בדיקת מחירים באתר, הם התגלו כסבירים מאוד יחסית לאיפור דראגסטורי בישראל אז למה לא לנסות. עכשיו, מאחר ואני לא אחת שקונה צללית אחת ומנצלת את זה שכבר צריכה להגיע חבילה, הוזמנו להם כמה מוצרים.
4 צללית בפורמט פאן
איליינר ג'ל
צללית אבקה
הצלליות הן : cocoa bear, creme brulee, envy. מסוואץ' ראשון הן מרגישות מאוד חמאתיות והפיגמנט מעולה. הצבעים האלה לפי מיטב הבנתי הם מהנמכרים ביותר של המותג.
מניסיון של פעמיים עם SHIMA SHIMA היא יפיפייה בתור הילייט, ההברקה מאוד מיוחדת והיא נמרחת מעולה.
לגבי הENVY - שזו הצללית שהכי התרגשתי ממנה, פחות התרשמתי. היא מאוד יפה בפאן אבל כשהנחתי אותה היא יותר התפוררה מנדבקה על העפעף. ומאחר שהבסיס שלה שחור היא יותר שחורה מירוקה. מה גם שהיא מאוד מתפזרת על הפנים אז את המייקאפ עדיף לעשות אחרי איפור העיניים. אבל אני לא מתייאשת, אני אנסה לעבוד איתה שוב ונראה מה יהיה. 








                      מימין לשמאל, COCOA BEAR / CREME BRULEE / ENVY / SHIMA SHIMA
                                                         הסוואץ' בוצע על שכבה דקה של קונסילר.

איליינר ג'ל בגוון FAME - טורקיז. ניסיתי אותו על היד, הצבע משגע ברבורים ועמיד כאילו אין מחר. כמעט כלום לא הוריד אותו בטח שלא מים וסבון, רק שמן הצליח וגם לא בשיא הקלילות. אם הוא יתגלה כהצלחה מסחררת אני בהחלט אזמין עוד גוונים.



                                
                                       בתמונה הצבע קצת יותר כחול ממה שהוא במציאות, הוא יותר טורקיזי.

צללית הפיגמנט UTOPIA- ממבט ראשון זאת הצללית הכי יפה שראיתי מעודי, מאוד קשה לתאר אותה מבחינת גוון אבל היא הרבה יותר יפה מבתמונות. מה שכן בסוואץ היופי שלה די נעלם והיא ניראת שונה, עדיין משגעת אבל שונה.. רואים בתמונה למה הכוונה. לגבי העמידות של המוצרים אני עדיין לא יכולה לתת דעה, מקווה שיהיה פוסט על טיב המוצרים וכמה הייתה ההזמנה מוצלחת.




                             המצלמה לא עושה חסד עם הצללית שלמרות שהיא שונה מבקופסה, היא יפייפיה.
מחיר- כל צללית עלתה 5.99$
הליינר -7.99$
צללית הפיגמנט 6.99$

סך הכל הכל עלה 121.88$+ עלות המשלוח 22.74$
הנזק הסופי היה 144.62$ שזה בחישוב מהיר בערך 500 שקלים. שווה? לדעתי כן רק הייתי רוצה לשלם פחות על משלוח.

אז זהו לבנתיים, אשמח לקרוא על חוויות שלכם עם מוצרי מייק אפ גיק למי שניסה/תה או עם המוצרים האחרים שעלו כאן.

מקווה שנהנתן, נתראה בקרוב בפוסט חדש(:

מוזמנים לעשות לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי - סיגלית הדסה גל MAKE UP ARTIST
ולעקוב באינסטגרם SIGALITֹ HADASA GAL

שלכן , MISS BEAUTYLISHAS.

6 תגובות:

  1. אחלה פוסט. סוף סוף סקירה על הצלליות שאני מתכננת כבר כמה זמן. תודה על המידע.

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, שמחה שנהנת(: אל תשכחי לעדכן מה הזמנת

      מחק
  2. מאיה ברקוביץ :)4 בדצמבר 2013 בשעה 10:40

    פוסט מהמם, מאוד עוזר, וסקירה מצויינת !! בהחלט עשית לי חשק לקנות ממייקאפ גיק ;) ♥♥ אוהבת !! ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. אופס, אני מדרדרת אותך חחח
      תודה מאמוש(:

      מחק
  3. פוסט אינפורמטיבי מאוד. ה ENVY נראית מעולה בסווטש, מחכה לעדכון שלך אם היא עדיין בעייתית.
    מתה על הריסים של ארדל, את אלו לא ניסיתי אבל הם נראים כמו ריסים שאני אוהב. אוהבת את אלו שנראים טבעי, אבל ארוכים יותר בזוויות החיצוניות ואלו מתאימים, רשמתי לעצמי.
    ועל הביוטי בלנדר אין מה להוסיף. היא באמת סוס עבודה למאפרות.
    תתחדשי על הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. קורין כיף שאהבת, תודה! מבטיחה לעדכן לגבי הENVY חבל יהיה אם היא תאכזב היא כזאת יפה

      מחק