יום חמישי, 4 ביולי 2013

MAC Tropical Taboo Collection for Summer 2013








מי שמכירה אותי יודעת שבכל מה שקשור באיפור אני מאמינה שיותר זה יותר. נכון שעדינות זה דבר ניפלא ובהחלט יפה, אבל בטיבעי שלי אני אוהבת כמה שיותר צבע, חידושים, ניגודים, עומק, בוהק ועיניין. לכן כשראיתי לראשונה שהולכת להגיע הקולקציה המשגעת הזו שנסקור היום, לא הייתה נרגשת ממני.

נתחיל בשם שלה. טרופיקל טאבו. לא יודעת מה איתכם אבל השם עושה לי חלושס.  מרגיש כמו משהו מסתורי וסוחף שכבר מתים לראות במה מדובר.
אז כמו שאפשר לדמיין הקולקציה בהשראת חום, להט שבא לידי ביטוי בצבע עשיר ויוקרתי שמבטא תשוקה. מבט אחד ונופלים ברשת. לא ניתן להעלים ממנה עין. ( עם כזה אימג', איך אפשר להתעלם בכלל!?!?! ).
אני חייבת לומר שאני פריקית של קולקציות של מאק ( יעידו המאפרות של מאק שמכירות אותי עוד לפני שהתחלתי לעבוד בחברה ) ואם היא מינרלית אז הללוייה! משהו במרקם, בצבעים, בפורמולה, ביחודיות הניראת לעין מושך אותי ברמה אחרת. אז עכשיו תוכלו להבין לבד מה קרה לי לפני כמה חודשים שראיתי את הקולקציה לראשונה. ספרתי את הימים והדקות והנה הגיע הרגע המיוחל, היא הגיעה!
אז, מדובר בקולקציה יחסית גדולה שמורכבת מכמה סוגי מוצרים, רב הקולקציה היא מינרלית ( שכמו כל המוצרים המינרלים של מאק מועשרת ב77 מינרלים ).
סוואצ'ים בסוף(:


המוצר הראשון הוא הליפסטיק המינרלי. סדרת הליפסטיקים הזו כבר נכנסה לליין הקבוע והפעם מגיעים צבע נוסף במהדורה מוגבלת. הליפסטיקים הללו מועשרים בלחות ומינרלים כמו שכבר ציינתי ועמידים לעד 6 שעות. רובם משאירים סטיין עדין ברגע שהליפסטיק עצמו יורד.
הליפסטיקים שהושקו בקולקציה הם:
Luxe Naturale-ב'ז ניוד 
Divine Choice- וורוד בינוני קר
Lady at Play-קורלי בינוני
Glamour Era- חום בז' חם בינוני
Midnight Mambo- סגול מג'נטה ( אין לי סוואצ' שלו עדיין, הוא לא הגיע לסניף שלי אבל יגיע בהמשך )


עפרונות שפתיים:
Have to Have It- בז' רך 
Hip ‘n’ Happy -וורוד פודרה עדין ( נימצא בליין הקבוע )
Ablaze-קורל בוהק- מעלף שועלים!
Heroine- סגול בוהק - אמא'לה!!!



גלוסים מסדרת creamsheen
Calypso Beat- אפרסק חיוור
Fever Isle- קורל אדום לוהט
Japanese Spring וורוד פודרה חיוור
Narcissus-וורוד בז'


          

עפרונות עיניים:

Orpheus שחור עם הברקה זהובה
Feline -  שחור עשיר ( שחור משחור אפשר לומר )



צלליות משמאל לימין:
Tropica - תכלת כסוף עם נגיעות לילך
Caribbean וורוד עז עם זהב פרונזה
Cha-Cha-Cha- ירוק כחול כהה עם נצנוץ ירוק כחול
Bossa Blue- כחול אפור עם שימר כסוף
Dare to Bare- שמנת קרם עם נצנוץ מוזהב
Time to Tango- כחול רויאל עם שימר ברונזה


את הצלליות הסוואצ'תי מעל הפיינטרלי. צללית קרם על בסיס מים לקבלת צבע יותר אינטנסיבי.
סמקים ( !!! )
 החלק שהכי אהבתי אישית בקולקציה, בתור חולת סמקים הם פשוט היסטריים!
טיפ קטן- מאחר והסומק אפוי ניתן להשתמש בו גם בהנחה רטובה, להרטיב את המברשת ואז להניח את הסומק בתור צללית.
צילמתי את הסמקים בשני אופנים. כל צבע בנפרד ועירבוב של שני הצבעים. ( תותחית או לא??? )
הסומק הראשון נקרא Simmer, מורכב מחלק פנינתי ורדרד וחלק בגוון פטל. שניהם מנצנצים בעדינות.
הסוואצ' השמאלי הוא עירבוב של שני הגונים.

  הסומק השני ניקרא Sweet Samba
חלק אחד הוא וורוד פוקסיה סגלגל עז, החלק השני הוא חום ברונזי חם. הסוואצ' השמאלי הוא עירבוב של שני הצבעים.


הסומק השלישי נקרא Exotic Ember. הוא מורכב מחלק כתום מנדרינה, וחלק נוסף בגוון חום כהה חם.

לא צילמתי את העירבוב אבל תהיו בטוחים שהוא מקסים.


Mineralize Skinfinish- אם לנסות לתאר את המוצר בעברית, בתרגום חופשי הייתי אומרת שזאת פודרה שימרית שנועדה לתת הקפצה לאיפור. השימוש בו מאוד פשוט והוא בהחלט עושה את העבודה של לתת "פיניש" לטוטאל לוק.
אז בקולקציה הושקו 5 גוונים של הפינישים, 3 כבר בליין הקבוע אבל לא יזיק לראות סוואצ' שלהם בהשוואה לשניים שהגיעו במהדורה מוגבלת.

משמאל לימין:
Rio- וורוד עם ברונזה
Adored- קורל עם בז' פנינתי
Soft & Gentle- המפורסם, שמנת אפרסקית עם שימר
Gold Deposit- ברונזה מוזהבת
Lust- שמנת בהירה עם נגיעות ורדרדות


מברשות:
שלושת מברשות הן דו סיביות, מורכבות מסיבים טבעיים וסינטטיים לפיזור אחיד של החומר. מושלמים למוצרים נוזליים ומינרלים.

לא הצלחתי לצלם בתאורה טובה אז העתקתי מגוגל.. סולחות לי נכון?


ולקינוח מסקרה. הZOOM LASH מושקת שוב, ולא סתם. מדובר במסקרה וותיקה שעושה עבודה מעולה. היא עושה די הכל מהכל אבל לא בדרמטיות. מאריכה יפה, מעניקה נפח ועיגול אבל באלגנטיות ובלי תחושה של עומס על הריסים.
מחירים:
ליפסטיקים-127 ש"ח
גלוסים- 110 ש"ח
עפרונות עיניים/ שפתיים 80 ש"ח
צלליות -117ש"ח
סמקים-132ש"ח
הילייטרים- 160 ש"ח
מסקרה-101ש"ח
מברשות 190-287 ש"ח

זהו, זאת הקולקציה ושתקום מישהי שתגיד שהיא לא הורסת תבריאות!
אני כבר הכנתי ווישליסט מפואר. מה איתכן?

מקווה שנהנתן, זמינה לשאלות ותגובות של מה אתן הכי אהבתן מהקולקציה.

שלכן
MISSBEAUTLISHAS.




15 תגובות:

  1. לשמחתי הרבה אני לא התלהבתי בכלל, הקולקציות המינרליות לא עושות לי את זה. אבל תודה על עדכונים מהשטח, תמיד אפשר לסמוך עליך ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה(: משתדלת לעדכן שהכל חם מהתנור חם מהתנור..
      ולא נורא שלא התחברת.. עניין של טעם, למרות שיש מגוון גדול של מוצרים. בכל מקרה את חוסכת לקולקציות הבאות חח

      מחק
  2. מממ
    הכי התחברתי לעפרון השחור-מוזהב!!
    איזה פוסט כיפי

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת אחד היפים, הוא ממש מיוחד וכשהוא מטושטש, אמא'לה! לחטוף.. לא נישאר הרבה(:
      ותודה (:

      מחק
  3. הי סיגלית, אחלה פוסט !!!
    אני מחפשת עפרון בצבע זהב (יש לי עיניים ירוקות) אבל לא דומיננטי מדי, יש לך המלצה בשבילי ?
    תודה,
    Elena Huly
    http://www.ehstyling.com/

    השבמחק
    תשובות
    1. powersurge של מאק, מהמם.

      מחק
    2. היי מותק תודה רבה(:
      לגבי העיפרון, יש למילאני עיפרון זהב, רק לא ניתן להשיג בארץ. אני לא יודעת על עפרונות זהב אחרים אבל איתגרת אותי(: אני אחפש לך אחד.. בגדול את יכולה להשתמש בצללית פיגמנט ולהפוך אותה לנוזל ע'י שימוש בדורליין של אינגלוט למשל או של מאק.
      מקווה שזה עוזר..

      מחק
  4. תודה על הסקירה המושקעת!
    בנתיים אין משהו שממש עשה לי את זה, אבל אני צריכה להתרשם בלייב...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שכשתיראי בלייב יהיה משהו שיתפוס לך תעין(:

      מחק
  5. משקיענית! בדר"כ אני לא מתלהבת מקולקציות מינרליות אבל ה MSF והשפתונים בקולקציה הזו לגמרי עשו לי את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודההה כיף להשקיע במה שאוהבים(:
      והליפסטיקים חוץ מהסגול קבועים ומדהימים(:(:
      יש עוד כמה שלא נושקו בקולקציה אולי אני אעשה פוסט רק עליהם..

      מחק
  6. הכל נראה יאמי , השפתון הקורלי במיוחד , איזה מזל שיש לנו צ'יפ בתוך המערכת לספק לנו את כל המידע הזה! תודה אהובה!

    השבמחק
  7. מאיה ברקוביץ26 ביולי 2013 בשעה 4:08

    ואו איזה פוסט מדהים, מלא בפרטים מדוייקים, תודה רבה, ממש יפה ! :)

    השבמחק