יום שני, 1 ביולי 2013

june favorits 2013

אז נגמר לו החודש הבלתי נגמר הזה והגיע הזמן למומלצי החודש שלי.
חלק מהפריטים כאן חדשים יחסית אצלי וחלק פשוט גיליתי מחדש באוסף שלי.
אז בלי הקדמה לא מעניינת פשוט נתחיל.

ברונזר של סטילה- הברונזר שנירכש לפני יותר משנה וחצי וניזנח לטובת ברונזרים יוקרתיים, חזר לפעולה אחרי פישפוש במגירת הברונזרים שלי. החלטתי שאני לא קונה יותר ברונזרים עד שאחד לפחות לא ניגמר לחלוטין, בנתיים אני חזקה..
ברונזר מעולה, נמרח טוב, פיגמנט של ברונזר אמיתי בלי שמץ של כתום, אני מאוד מרוצה. השתמשתי בו כל החודש ולפי איך שזה ניראה אני הולכת להגיע לפאן שלו ממש בקרוב.
לא ניתן להשיגו בארץ, הזמנתי אותו בסטרוברי נט  במבצע בעלות של 40 ש"ח+-, בהחלט מומלץ!
אגב סוואצ' שלו ניתן לראות בפוסט שכתבתי על ברונזרים כאן. http://missbeautylishes.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_31.html





סטודיו פיקס foundation של מאק. אמנם מדובר במייק אפ אבל אני משתמשת בו בתור פודרה. הוא מעולה לי כי הוא סופח שומן, נותן מראה מאט ומוסיף עוד כיסוי למייק אפ הנוזלי שאני מניחה מתחתיו. ניתן גם להשתמש בספוגית המצורפת ולקבל מייק אפ בכיסוי מלא למי שמעדיפה או ממהרת ומחפשת פיתרון של שניה וחצי בבוקר או באוטובוס לעבודה. הוא גם מחליף את פודרת הבלוט המפורסמת שנעלמה לי ונימצא על בסיס קבוע בתיק שלי.
אני מניחה אותו בעזרת מברשת פודרה או סומק נקיה.
הגוון שלי בקיץ הוא C4 למי שזה מעניין אותה.
מומלץ!

גלוס של בורג'ואה  rose exclusif
אחד המוצרים שלא קיבלו ממני יחס כמעט בכלל. הוא נקנה במטרה שטוב שיהיה באוסף. מדובר בגלוס שקוף ורדרד שמקבל את הפיגמנט של השפתיים במגע עם השפתיים. עזבו שהצבע שמתקבל יפייפה, הוא מאוד נעים על השפתיים ורחוק מלהיות דביק ומעצבן.
הוא מתומחר בס.פ בסביבות ה100 שח, כמובן שתמיד יש מבצעים.
מומלץ!

צלליות מסדרת REVOLUTION של מדינה מילאנו. שני הגוונים האלה שימשו אותי הרבה יחסית החודש ונהנתי מהם מאוד. הן בעלות פיגמנט חזק ומאוד שימריות עד מנצנצות. לקבלת פיגמנט עשיר יותר מומלץ כמו תמיד להניח בסיס ( קונסילר, פיינפוט, פריימר).
הגוונים ששלבשתי החודש הם 7TH HEAVEN-  כחול תכלת פרוסטי ומנצנץ. צבע חלומי ומאוד מומלץ!
הגוון השני הוא -PARADISE - אין מה לכתוב מעבר לזה שהוא זהה לצללית הכחולה פשוט בירוק. מומלץ מאוד לחובבות הירוק הזוהר אפשר לומר.
רכשתי את שתי הצלליות עם עוד צללית אחת במצבע שהיה ( ולדעתי עדיין יש )  במדינה מילאנו בעלות של 100 ש"ח ל3 צלליות.
שווה!
טיפ-על מנת לקבל לקבל פיגמנט טוב מהצללית מומלץ להשתמש במברשת הנחה שטוחה ולהניח את הצבע בתנועות של טפיחה והדבקה על העין ולא בתנועות טישטוש.



                                                                                     














עיפרון כסוף של MILANI מסדרת LIQUIFEYE  בגוון 02. הוא נימצא אצלי באוסף מעל שנה ולא ממש קיבל יחס הולם. החודש שלפתי אותו בברוטליות והחלטתי שינוצל לפחות 5 פעמים. והוא נוצל. הוא סופר עמיד ( עלי ) ונמרח כמו חמאה.
הנה פוסט עם לוק שעשיתי עם העיפרון הזה. http://missbeautylishes.blogspot.co.il/2013/06/blog-post.html
אגב לא ניתן להשיג אותו בארץ, אבל הוא זמין באיביי.







ועכשיו סתם אייטם רנדומלי שלא קשור לאיפור.
אמנם הוא נרכש לפני שבוע אבל אני כבר מאובססת עליו. צמיד שחור מרשת " "kukula"  שנימצאת בכל קניון שהייתי בו.
צמיד דמוי עור שחור שמתלפף פעמים על היד עם עיטורים עגולים ומרובעים ממתכת. השוס הוא שהוא מתאים לי בול לעבודה ועלה לי רק 10 שקלים חדשים. שווה ביותר למי שמתחברת לסיגנון.


                   


בעודי כותבת את הפוסט, ועוברת עם עצמי על מוצרים שהשתמשתי בהם כל החודש, שמתי לב שאמנם יש הרבה מוצרים שאני משתמשת בהם לעיטים רחוקות למשל שבוע שלם או קצת יותר ויש מוצרים שהיד נוטה אליהם כל יום. שזה קצת  מצחיק כי אני מתאפרת כל יום בצורה אחרת, בסגנון אחר, עם הצבעים ומוצרים שונים אבל יש מוצרים שבהחלט הם ההולי גריל שלי (מוצרים שחיי לא היו שלמים בלעדיהם ושלפי המצב כרגע לא אחליף אותם ואמשיך לרכוש אותם שוב ושוב.  )
מה שאומר - פוסט מוצרי ההולי גריל שלי מבעבע לו ויגיע בקרוב.

מקווה שנהנתן, אשמח לדעת באילו מוצרים אתן השתמשתן יחסית הרבה החודש,
כרגיל, תמיד פנויה וזמינה לשאלות בכל נושא, לטיפים וכ'ו.

אשמח שתירשמו לבלוג לעידכוני פוסטים חדשים,
שלכן,
MISSBEAUTYLISHAS.






2 תגובות:

  1. מאיה ברקוביץ1 ביולי 2013 בשעה 8:11

    היי סיגלית, פוסט מקסים ונהדר כרגיל ! :)
    מוצרים אהובים :
    מייקאפ מינרלי באבקה של מאק, מברשת 217 ממאק, פלטת נייקד בייסיקס, עיפרון שחור של אורבן דיקיי , קונסילר קולורסטיי של רבלון, ברונזר לאגונה של נארס, מסקרה THE ROCKET של מייבלין וצ'אבי סטיקס של קליניק ! :) יום טוב ♥

    השבמחק
  2. מאיוששש את הורסת! אחלה מומלצים, את יודעת לקנות ולהנות(:

    השבמחק