יום שני, 2 ביולי 2012

מעט מן האור, דוחה הרבה מהחושך.

הפוסט הנ"ל יעסוק במוצר אהוב, הילייטר.
כיום כל חברה שמכבדת את עצמה משיקה הילייטר ייעודי למרות שמדובר במוצר שיכול להיות אפילו הצללית המבריקה הפשוטה ביותר.
גם כאן נוכל לחלק את הקבוצה לתתי קבוצות לפי סוג החומר, הגימור והצבע.
סוג החומר: אבקה דחוסה, בתפזורת או נוזל.
הגימור: מבריק, מנצנץ או מטאלי.
והצבע: זהוב, פנינתי לבן, שמפנייה, וורוד, ברונזי.
נתחיל בלהבין מה זה הילייטר. הילייטר היא בעצם מילה אחת בלועזית שמורכבת משני מילים: HIGH- גבוה, LIGHT- אור. שפירושו בשפתינו אנו ובתרגום חופשי הוא אור גבוה (חחח סתם), הוא שם פועל ליצירת מקום מואר וגבוה. ( בניגוד לקונטור או הצללה ששם משתמשים במוצר כהה כדי להנמיך איזור מסויים כמו מתחת לעצם הלחי או בקפל העין כדי ליצור אשלייה של שקע). האור נותן אשליה של גובה ומראה זוהר ויוקרתי.
גם כאן חשוב להתנהג בתבונה כי לא קשה ליצור מראה הורס או מראה שיהרוס..
עכשיו, לגווני עור בהירים מומלץ להימנע מהברקות בגוונים "כהים" יותר כמו זהב או ברונזה, לעומת כהות עור שעליהן הגוונים האלה יהיו מושלמים ויעשו את העבודה מעולה. כמו כן לכהות עור מומלץ שלא להתקרב מהארות בהירות מידי כמו שמפניה או פנינה כדי שלא לקבל מראה אפורורי ומוזר, לעומתן לבהירות עור הברקות אלו יתנו מראה מלאכי הורס.
אופן ההנחה- מניבחים את ההילייטר במקום אותו רוצים להגביה או לפתוח. למשל מתחת לגבה על עצם הגבה, מעל עצמות הלחיים, על גשר האף ומעל השפה העליונה במכרז השפה.
ועכשיו.............. לחלק מההילייטרים שברשותי.

אחד ההילייטרים האהובים עלי כרגע, SUPERB מקולקציית האקסטרא דמנשן המהממת. הגוון הוא שמפנייה כהה והגימור מטאלי. אני מתה עליו.


 מוצר נחמד לא חובה כי אין לו אפקט שממש ממש בולט, הוא מאוד עדין,  TEH COLOR OF GRACE  של פילוסופי.


מוצר שכבר כולנו מכירות - הפיינט של מאק, בגדול הוא אמור לשמש כבסיס לצללית או צללית בפני עצמו אבל יום אחד ניסיתי ו.. וואלה היה 10. הגוון- BARE STUDY, שגם בתור בסיס הוא מעולה אבל זה לפוסט אחר..


האבקות של איל מקיאג'. זה למשל הילייטר מנצנץ, לא מבריק. צריך לאהוב נצנצים אבל לא כולם מתחברים לזה כי זה נראה קצת יותר מלאכותי.
מימין, אבקה בגוון יותר וורוד כהה עם נצנצים זהובים בגוון GLO . משמאל, אבקת פנינה מוזהבת שהאמת עדיף להשתמש בה בתור צללית אך היא עושה את העבודה נהדר למי שמתחברת. אין לי את השם אבל אין מה להתבלבל, זה הבהיר מבין ה3 שקיימים.


דוגמא להילייטר בגוון וורוד. מתאים לבעלות עור בהיר. הספציפי הזה הוא מוצר שהיה בקולקציה מוגבלת של מאק בשםNATURALLY.


אוקי, זה למשל מוצר שלא ידעתי איפה לתקוע אותו.. פוסט הילייטרים, פוסט על ברונזרים שבעזרתו יתברך יצא לפני שתיגמר העונה, או בפוסט המוצרים שאין מה לעשות איתם:/
הגימור שלו מבריק מאוד והצבע כתום עד.. חלודה. לבעלות עור בהיר כמו שלי זה יכול להיות אסון להסתובב עם טיפה ממנו על הפרצוף אבל לכהות עור, הוא יכול להתאים מאוד מאוד. לכן הוא נכנס לפוסט הזה, כי כן יש לו שימוש, לא אצלי, אבל עדיין. אגב יש לי אותו מליון שנים ואולי קצת יותר אז לא נראה לי שאפשר להשיג אותו בכלל אבל למי שיש והיא לא כהה מאוד- לא מומלץ. אגב, ניתן למרוח אותו על כל הגוף לשחומות הוא יעשה אחלה עבודה.


אוקי, הגענו להילייטר מאוד אהוב ולא זול. SUPER ORGASM זה שמו, וכן, זה מה שהוא עושה..(: המחיר שלו £21.50  מ"ל בHQHAIR. גימור שלו הוא מבריק אבל יש בו גם נצנוץ. הגוון הוא אפרסקי עם טיפונת וורוד והרבה זהב. בהחלט עושה אורגזמה.. (פוסט על אורגזמות בבלוג השני שלי.. סתםםםםםםםםםםםםםםםם)


עוד הילייטר חרוש ומעולה, שלצערי גם מוגבל, הופיע בקולקציית SEMI PRECIOUS ושמו PEARL.
הוא מורכב משני חלקים: חלק אמצעי - סומק, בגוון בורדו מוזהב מעלף חושים, ומסביבו, ההלייטר. גוון פנינה בהיר, הגימור מבריק.


עייפתי אתכן אני יודעת אבל הנה זה אחרון..
זה האמת אחד המוצרים היקרים שיש לי, גם לכיס וגם ללב.. ריירתי עליו יותר משנה ותמיד אמרתי לעצמי שלהוציא יותר מ- 200 ש"ח על מוצר אחד זה המון במיוחד שיש כל כך הרבה מוצרים דומים. אבל בסוף נשברתי. היה סייל בסטרוברינט של 10% על כל מוצרי האיפור, ולי (באופן מפתיע) יש הנחת נאמנות של עוד כמה אחוזים ופשוט הזמנתי אותו. אני מסוגלת להירדם לידו ולישון כמו תינוקת, יש לי תמונה שלו בארנק, אנחנו עושים הכל ביחד. אחחחח כמה אהבה. הוא הילייטר מנצח מבחינתי. יש לו 5 "פסים" בגוונים שונים אך קרובים משמנת בהיר מאוד ועד לשנהב ואפרסק. יש לו גימור מבריק ומנוצנץ יחדיו, הוא נעים למגע והוא של כריסטיאן חבר ילדות מאוד טוב שלי. למדנו יחד ביסודי ברמלה.
למי שיש כסף להשקיע - מוצר חלום. למי שאין, לא חסרים הילייטרים בשוק. כריסטיאן לא יפגע.
מגיע בשני גוונים, אפרסקי וורוד. יש יש את האפרסקי.


המברשת שאני בוחרת להניח איתה את ההיליירט היא מברשת הסומק של E.L.F. היא רכה כאילו אין מחר ולסומק היא קטנה מידי. בכוונה צילמתי אותה עם כף היד הסקסית שלי כדי שתהיה לכן פרופורציה לגבי הגודל.

ועכשיו לינקים: ( בהמלצתה של רותי.)
E.L.F המשלוח יקר, אז מי שמכירה אתר אחר עוד יותר טוב.. http://www.nonpareilboutique.com/elf-blush-brush.html
את מאק ואיל מקיאג' בחנויות הרשת.
את דיור בכל משביר לצרכן, חלק מסניפי אפריל, סופר פארם, ופרפורמריות יוקרתיות אחרות. את שלי הזמנתי מסטרוברי  http://il.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/diorskin-poudre-shimmer--ultra/77757/#DETAIL

שיוווווווווו זה היה ארוך... (חופרת כבר אמרתי), מצטערת שאין סוואצ'ים, זה לקח לי שעות לצלם באיכות טובה את מה שהעלתי, וחוץ מזה הפוסט הזה גם ככה ארוך מספיק.
מקווה שנהנתן, אשמח לתגובות הארות ושות.
שלכן:
miss beautylishas.





ועכשיו שיר(:

6 תגובות:

  1. סיגלית את מקסימה! היחסים שלך עם ההיילייטר של דיור העלו חיוך גדול על פניי! וואו כמה היילייטרים! אהבתי גם את הכותרת החסידית, בקיצור אין עלייך !

    השבמחק
  2. תודה בננות! מעריכה מאוד(:(:(:

    השבמחק
  3. לא סתם עודדתי אותך לכתוב, דילגת על ההתחלה ואת כותבת כאילו זו שגרת יומך, שאפו.

    אהבתי מאוד את NATURALLY ועל DIOR אין מה לדבר 0 לא היה לי אפילו מוצר אחד לא מוצלח שלהם החל באיכות האריזה וכלה בגוון

    השבמחק
  4. כלה, תודה(:
    אפרתי, אין לי הרבה דיור למען האמת כמעט ואין לי אבל אני בהחלט מתכוונת לרכוש מהמותג עוד מוצרים. אין ספק שהוא מותג איכותי, יוקרתי ובאמת שווה את ההשקעה. ותודה על המחמאות(:

    השבמחק