יום שבת, 14 ביולי 2012

הטכניקה האמיתית של סאם.

האמת שאני בדיוק אחרי קבלת שני משלוחים שאני מאוד מרוצה מהם וממש התלבטתי על מה לכתוב..
אז אני חושבת שאכתוב היום על אחד הדברים היותר חמים (אז מה אם אני באיחור של 100 מליון שנה), על מה אני מדברת אם לא על המברשות של סמנת'ה מהאחיות פיסקיוו.
אפשר לומר שהזמנתי אותן מלחץ חברתי, או פורומי יש לציין, ומקנאה כמובן.. ראיתי מלא סרטונים מהללים, וגם כאן, מאז שגיליתי (או יותר נכון מרינה מ- יש יופי בכולנו גילתה לנו) שיש את IHERB בנות פה הזמינו ורציתי גם. ולא שאני זקוקה לעוד מבקשת מייק אפ או סומק או וואט אוור אבל אמרתי שאני חייבת לנסות. וטוב שהקשבתי לקול הפנימי שלי, הפעם לפחות.
 אמנם הם אצלי קצת יותר מ24 שעות אבל כבר הספקתי להשתמש בהן עלי ועל עוד חברה שאיפרתי.
אקדים ואומר שעוד לפני הביצועים שתכף נרחיב לגביהם, העיצוב שלהן מהמם, את הגדולות אפילו ניתן להעמיד. החלק התחתון שלהן עשוי מן גומי נעים ממש כמו האריזות של נארס, וגוף המברשות עשוי מתכת צבעונית שעליה יש חתימה של סאם והיעוד של המברשת. לגבי הסיבים, לכל המברשות אותה תבנית, סיבים שחורים שהופכים לבנים בקצה. אין זה אומר שמדובר בשני סוגי סיבים למי שזה חשוב.
כל אחת מהמברשות מגיעה בקופסת פלסטיק קשיחה ששומרת על המברשת, ומאחור, תמונה של סאם וכמה מילים. לייק על האריזה.






עוד מעט נראה כל אחת בנפרד בשת"פ מיוחד עם היד הסקסית שלי.

המברשת הראשונה היא מברשת המייק אפ, הstippiling brush.
יש לי כמה וכמה (וכמה וכמה) מברשות מייק אפ (אכתוב עליהן פוסט בנפרד), בגדלים שונים, צורות ומותגים שונים, וזו הקטנה ביותר. למרות שבהתחלה לא חשבתי שאוהב אותה בגלל הגודל ולמרות שניסיתי אותה רק פעם אחת עלי ופעם אחת על חברה, היא מעולה ואני מרוצה ממנה מאוד. הגודל בהחלט לא מוריד מהאיכות שלה, היא מורחת את המייק אפ בצורה טובה ואחידה. היא רכה ונעימה מאוד על הפנים. לא מורחת את החומר בצורה מעצבנת כמו מברשות אחרות, לא דוקרת, רכה ונעימה, בקיצור אחלה מברשת אני מרוצה וממליצה.


המברשת השניה היא מברשת ה blush brush
אני ידועה כחולת סומק. זו באמת מברשת שרציתי והרגשתי חובה לרכוש.
מבחינת עיצובית היא יפייפיה ובהחלט משדרגת את שידת האיפור( במקרה שלי את הארון- למי שלא יודעת האיפור שלי נמצא בארון הבגדים). מבחינת גודל היא ענקית, כמובן יחסית למברשות אחרות כמו מאק וסיגמא. גם היא רכה שאין לתאר, אוספת חומר בצורה מושלמת, מניחה אותו יפה ולא בכבדות, נוחה לאחיזה, לא כבדה, פשוט תענוג. פחות מומלצת למי שיש פנים קטנות כי היא ממש גדולה, אפילו לפרצוף הגרוזיני שלי..



השלישית והמכובדת היא מברשת הexpert face brush  המדוברת.
אומר שהיא גם מאוד מאוד רכה, ודחוסה מספיק כדי להיות מברשת מייק אפ מעולה. צילמתי אותה יחד עם היד שלי כדי שתקבלו פרופורציה לגודל, (יש לי יד ממוצעת אולי טיפה גדולה בגלל הגנים..). יש לה צורה טיפה מעוגלת מה שאומר שהיא נפלאה לשימוש בצידי האף ומתחת לעיניים. גם היא לא גדולה אבל לא ממש נראה שזה מה שיעמוד בפניה מלהיות מברשת מייק אפ מעולה.



האחרונה לפוסט הזה היא מברשת הsetting brush.
אוקי, היא ממש אבל ממש קטנה, תיראו את האצבע שלי לידה! איך היא יכולה לשמש לפודרה? גם אני שאלתי את עצמי את השאלה הזו. היא יכולה באבו אבוה! היא ממש רכה, ממש ממש רכה, ולמרות הגודל היא עושה את עבודתה נאמנה. אני אישית הולכת להשתמש בה בתור מברשת להנחת קונסילר נוזלי, או להניח איתה את הברונזר הקרמי של שאנל אבל היא יכולה להיות טובה גם לפידור מתחת לעיניים, ולהנחת ברונזר כמו שציינתי.
האמת, לא מברשת חובה,אבל אם כבר הזמנתי אז ננצל אותה.



כמו ששמתן לב, מוטיב הגודל חוזר על עצמו כאן בכל מברשת. הגדלים באמת מוזרים, גדולים מידי, קטנים מידי, אבל לא חובה להשתמש במברשת לפי מה שכתוב עליה, למשל את מרשת הסומק ניתן בקלי קלות להפוך למברשת פודרה והיא תעשה עבודה מעולה, את הקטנה לקונסילר או לסומק קרם.. כל אחד שתסגל לעצמה את השיטות להנחה מושלמת עבורה. וזה נכון אגב לגל המברשות בעולם ולא רק לאלה. 
לסיכום, אני מאוד מרוצה וכן אני חושבת שאזמין עוד מברשת או שתיים מהליין. 
המחיר שלהן לא גבוה וכן אטרקטיבי במיוחד אם משווים למאק.
קישור לאתר בו קניתי אותן :
iherb
http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman
עלות המשלוח בממוצע היא 4-6 $.

מקווה שנהנתן, תגובות יתקבלו בברכה(:
 שלכן,
miss beautylishas



























































7 תגובות:

  1. הן בהחלט נראות שוות, תתחדשי על הקנייה!

    השבמחק
  2. תתחדשי !! לי יש את הסטיפלינג והסומק, הן שוות מכל הבחינות בעיניי ואני מתכוונת לרכוש עוד כמה.
    מסכימה איתך לגבי המברשת סומק, רכה ונעימה אבל עבורי היא באמת גדולה מידי לסומק ואני משתמשת בה יותר להנחת פודרה באבקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה שני המברשות שאני יותר מבסוטה מהן(:

      מחק
  3. אחלה של רכישה !
    אני מ-א-ו-ד אוהבת את מברשת ה- stippiling, פשוט מושלמת,
    ואת השתיים האחרונות שהצגת לא ניסיתי, אבל ה- הexpert לגמרי נמצאת אצלי על הכוונת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חופשי, האקספרט מאוד מדוברת, אין לי יותר מידי ניסיון איתה אבל לפי הדיווחים היא מעולה.

      מחק
  4. תתחדשי! המברשות הללו מדהימות- מבחינת ביצועים, רכות וגם ניקוי קליל לגמרי!
    אה וכמובן העיצוב שאני ממש אהבתי=]

    השבמחק