יום ראשון, 8 ביולי 2012

שהסומק והקרם נפגשו...

בס"ד


היי חמדמדות שלי גוד אפטרנון מה שנקרא..
היום ממש אבל ממש בא לי לדבר על סמקים. בכלל סומק זה מוצר איפורי שאפשר לומר שעושה לי את זה, אבל ממש. מאוד. הכי. לא שובעת מהם. אובססיבית לגביהם. טוב, יש? אי לכך ובהתאם לזאת צפו ללא מעט פוסטים על סמקים.

בסקירה היום נתמקד בסמקי קרם.
סומק קרם הוא מוצר נהדר שיכול לשמש גם כסומק בפני עצמו וגם כבסיס לסומק אבקתי, כך שיחזיק אותו ליותר שעות ויחזק את הגוון שלו.
האמת שאנחנו נמצאות די בתקופה שכל מוצר הופל להיות קרמי, הצלליות, המייק אפ, הברונזר ועכשיו גם הסומק. נדבר היום על 3 סמקי קרם שיש לי אישית ואני די עד מאוד מרוצה מהם.
את הסוג הראשון ניתן להשיג בארץ שזה מגניב וגם לא במחיר מופרז (באופן מפתיע), אלו סמקי הקרם של מייבילין. המרקם שלהם יותר מוס מקרם אבל הוחלט על פי רוב בישיבת ההנהלה (שזו בעצם רק אני ) כן להכניס את הסוג הנ"ל לפוסט.
לפני כמה שניים מייבילין השיקו ליין של מוצרי מוס שכלל מייקאפים וסמקים. שמם שם הסמקים בסדרה הוא       DREAM TOUCH BLUSH , יעני, סומק במקרם (במגע) חלומי..
האמת שלמרות שהם קיימים בשוק כבר כמה שנים, אף פעם לא נמשכתי לסומק הזה.. לא יודעת .. לא צלצל לי טוב. אבל מהיום שראיתי בפורום שהם עולים בס.פ 30 שקלות אמרתי יאללה ננסה. אצתי רצתי לסניף הקרוב לביתי וליקטתי 3 סמקים מהליין, שמספרם : 01,02,06.
המרקם שלהם הוא מרקם מוס, מאוד רך, מאוד מעים למגע. נמרח יפה ובצורה אחידה בלי גושים או גבשושיות. מאוד קל לעבוד איתו בין אם משתמשים בכריות האצבעות ובין אם במברשת. אפרופו מברשת, מברשת אידיאלית והנחת סומק מסוג זה היא מברשת סטיפלינג שמורכבת משני סוגי סיבים: סינטטים וטבעיים. מברשת לדוגמא היא של סיגמא, של מאק שעולה פי כמה יותר, או מברשת כמו האקספרט של סמנתה מהאחיות פיקסיוו היפייפיות.(תמונות של מברשות אני אשים בסוף הפוסט..)

הראשון הוא.. הפתעה.. גוון 01.
הגוון הוא גוון טיבעי, אפרסקי ניודי בהיר, מתאים לבהירות עור. בתמונה הוא יצא טיפה ב'זי אבל הוא יותר בהיר מזה.


הגוון השני, שוב עם גורם ההפתעה, הוא מספר 02.
הגוון לא רחוק מהגוון הראשון, רק שהוא יותר בהיר ממנו, יותר שקפקף וטיפה יותר "מואר". לאחר טישטוש הוא לא ממש נראה, וניתן לבנות אותו בכמה שכבות עד לקבלת המראה הרצוי. גם הוא מתאים לבהירות עור.


השלישי מבין השלושה הוא מספר 06. הגוון הוא וורוד, בצנצנת הנחמדה הוורוד נראה די כהה אך לאחר טישטוש הוא הופך לעדין יחסית.  מתאים לגווני עור בהירים בעיקר, אבל יכול להיות מהמם על גם על כהת עור אחרי 2-3 שכבות הוא יראה כמו הסמקה טבעית וזה לדעתי יהיה מהמם.



המראה שמתקבל משלושת הסמקים הוא לא מאט, לא מבריק, לא נוצץ( למרות שאם מסתכלים ממש מקרוב לאחר טשטוש יש נצנצים מאוד מאוד מאוד עדינים וקטקטקטנים) אבל נותן מן "גלו", זוהר עדין כזה בריא ללחיים. כמו כן, ניתן לבנות את כולם עד למראה הרצוי כיוון שלאחר טשטוש הם הופכים ליותר מעודנים במראה שלהם מאשר באריזה.
אגב, ניסיתי להניח את אחד הסמקים על העפעפיים כצללית ואחרי שעה שעתיים הסומק הצטבר לי בקפל בצורה מחרידה. משמע, מי שחפצה במוצר על עיניה היפות, שתשים פריימר לפני.


הסוואצ'ים מימין לשמאל: 02,01,06.(-שימו לב להברקה העדינה שיש ל02 יחסית ל-01)
שווים אחד אחד!

סיימנו עם מייבילין בשעה טובה ונעבור לחברה חו"לית שאנחנו מאוד אוהבות. NYX- ניקס כמובן.
לניקס יש מגוון של סמקי קרם בצבעים מהממים אך לי יש רק אחד מהם (וכמה ממנו למקרה וחס ושלום וחלילה וחלום יגמר לי ממנו). הגוון שברשותי הוא לא אחר מ-GLO. גלו הוא וורוד יחסית בהיר מהמם, עם ברק מיוחד כשהוא מונח על הלחיים. אין בו שום נצנוץ או גליטר אבל יש לו הברקה מאוד עדינה שנותנת מראה בובתי פורצלני שאני אישית מאוהבת בו.
**מבקשת את סליחתכן מראש, התמונות צולמו בשעות לא שעות כי אני תמיד עסוקה, ושאני כבר מתפנה לכתוב אין אור יום.. אז הפלאש די הורס..** הגוון שיצא בתמונות כהה יותר מבמציאות.



המוצר עצמו מעולה, הוא נמרח מעולה, ניתן לבניה, המרקם שלו חלק ונעים ופשוט כיף לי להשתמש בו.
בניגוד למייבילין, שיותר קל לדגום כי יש אותם בכל חור, פה יש לי סוואצ' ולא גרוע כל כך.. מומלץ!


אוקייייי, הסומק האחרון לפוסט זה שייך למאק מהקולקציה האחרונה שלהם, CASUAL COLORSהצבע שאני בחרתי מכל הגוונים המהממים שהיו שם הוא הגוון הקורלי OUT FOR FUN. לא יודעת מה ולמה אבל קורל ממש תפס אותי השנה.. ולא רק אותי. זה צבע לוהט שכל כך מתאים לתקופה של האביב קיץ ופשוט כיף לראות אותו חרוש בכל המה ומו.
המוצר הספציפי הזה נועד לשימוש גם על הלחיים וגם על השפתיים. אבל לפי מה שהבנתי הוא פחות עמיד על השפתיים אבל  מכתים אותם מעט.




מאוד התלבטתי אם לקחת גם את הסומק הסגול בנוסף.. אבל וויתרתי מטעמי תקציב ומטעם שיש לי מלא סמקים סגולים.

נסתפק במה שנכתב בזיעת אפי עד כה. כנראה שיהיה פוסט המשך לסמקי קרם ובטוח של סמקים בכללי.

טיפ קטן: למי שלא בא להוציא כסף על סומק קרם כזה או אחר, יכולה פשוט להשתמש ב.. אודם בגוון הרצוי, לטשטש אותו מעט והנה לך סומק קרם. עדיף לנסות פעם אחד ולא כמה ימים רצוף בהתחלה כדי לראות שזה לא מחצ'קן אותך.

לסיום: מברשות.
אלו המברשות שיש לי ואיתן אני משתמשת להניח את הסמקים שהרגע חפרתי לגביהם. כולם שייכים לסיגמא-http://www.sigmabeauty.com/.
את מאק אין לי, והמברשות של סמנתה טסות אלי אני מקווה ממש ברגעים אלה.. כן כן יהיה פוסט..


*מלמעלה: F55, דואופייבר קטנה,
*אמצע: F15 מיועדת לסומק קרמי, אחלה גודל אבל שלי ממש נושרת. חוץ מעניין הנשירה מומלצת.
*למטה, מברשת משיער מלאכותי שקניתי בסט( אם אתן רוצות פוסט רק תבקשו(: )-F84 אלכוסונית. מברשת דחוסה ומצויינת לשימוש ביד קלה למוצרי קרם.

מקווה שנהנתן, מצפה לתגובות,
שלכן,
miss beautylishas.









5 תגובות:

  1. יופי של פוסט ;-)
    עשית לי חשק ל06, ניקס והקורל חחחח אני מתה על סמקים! טרם ניסיתי סמקי קרם, חייבת לנסות בקרוב.

    השבמחק
  2. אני חולת סמקים בכלליות וסמקי קרם בפרט.
    בגזרת המיביליין יש לי 2 (02 ו07) ו02 משמש לי בתור בסיס לסמקים אחרים בעיקר:)
    ניקס- טוב שהזכרת לי! יש לי את נטורל במגירה והוא באמת נותן מראה טבעי ומקסים.
    יש לי בדיוק את אותו סומק של מאק- ואני צמודה אליו בשבועיים האחרונים!

    השבמחק
  3. תודה יפיתי(: תנסי זה שווה, לכי על מייבילין קודם כי זה כאן בארץ ולא יקר, אם תתחברי לקרם תזמיני לך(:

    פיצ'ה- מהר להוציא את נטורל ולחרוש עליו! מגיע לו!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני רוצה לנסות את המייבלין קודם והשם שלי הוא י-פ-ע-ת!!!! :)

      מחק
  4. נכון סליחהההההההההההההההההההההה מאמי

    השבמחק