יום שבת, 15 ביוני 2013

אופן הכנה, קלאסי לביש ופשוט לעשייה.

לאחרונה אני מעלה לא מעט תמונות  (FOTD (face of the day לפייסבוק שגוררות אחריהן בקשות לאופן ההכנה שלי. הכוונה לאיך ובאילו מוצרים השתמשתי ואיך אני מניחה אותם כדי לקבל את הלוק הסופי.
אני משתדלת מאוד לעשות לוקים קלים לביצוע ולא מסובכים ככה שגם מישהי מתחילה תוכל לעשות מראה מתוכחם ומהמם.
כבר כתבתי פוסט על לוק אחד כתום אז אם בא לכן חפשו אותו בהיסטוריה של הבלוג והיה נחמד לקבל תגובות של כמה האיפור פשוט אבל ניראה וואוו.

הייתי רוצה להתחיל סדרת פוסטים בנושא שאקרא לו " אופן הכנה" והוא יעסוק באיך אני " יוצרת " לוקים שונים בעיקר היומיומיים שלי, שכבר הספקתן להכיר אותי ולדעת שהיום יום שלי בהחלט יכול להיות איפור דרמטי למסיבה חשובה.
אבל היי, כל אחת והיום יום שלה אה(:

אז ככה הלוק שאפרט בפנייכן היום הוא לוק מאוד פשוט אך עם זאת די אלגנטי. השתמשתי בצבעים ומוצרים מאוד בסיסיים והתוצאה הייתה עדינה יחסית אך מאופרת כהלכה. ניתן ללבוש את האיפור הנל לפגישה, למסיבה, או בעצם לכל מטרה.

חשוב לי להדגיש שמה שאני מנסה להעביר לכן בפוסטים מהסוג הזה זוהי לא רק התוצאה הסופית של המראה אלא את טכניקות האיפור היומיומיות שלי. ככה אני באמת מתאפרת ומאפרת.

אתן לא חייבות להתשמש באותן המוצרים/ צבעים שאני משתמשת בהן או אפילו באותה סקאלת צבעים. כאן זה המקום של כל אחת וגוון עם המוצרים שהיא מעדיפה ואוהבת אבל עם הטכניקה שלי. ( לא שאני המצאתי אלא הדרך הנוחה לי לעשות את זה ).
הלוק שנלמד היום הוא זה שכאן למטה, ופורסם לפני 3 ימים בפורום " מכורות איפור אנונימיות" בפייסבוק והוא ללא עריכה, פילטור או פוטושוט כל שהוא למען הסר ספק.





המוצרים שהשתמשתי בהם הם:
ג'ל ליינר שחור- מאק 
צללית שחורה מאט-carbon מאק
צללית טישטוש one to watch- מאק
צללית חימום שקע- uninterrupted מאק
עיפרון כסף -מילאני
מסקרה - הוט& נוטי , מאק
עיפרון גבות lingering 
ברונזר - סטילה 02
סומק -melba, מאק
ליפסטיק - WOW גוון m540
חלק גדול מהמוצרים הם חלק משגרת האיפור היומיומית שלי.

אני מתכננת לכתוב פוסט על שגרת הטיפוח היומיומית שלי בלי קשר אז הפעם לא אפרט מה מי ומו הגיעו לפני האיפור עצמו.
1-השלב הראשון הוא לקחת את הג'ל ליינר עם מברשת קטנה עד בינונית סינטטית ולצבוע את גלגל העין תוך שמירה על "סי" פנימי נקי. ז"א אומרת לא להיכנס עם השחור עד לפנים העין ממש. חשוב לא לעלות מעל הקפל, אנחנו רוצות מראה עדין ולא מעושן גדול. טיפ חשוב הוא להגיע עם ה"תיחום" עד טיפה לפני הקפל כדי שבטשטוש לא נעבור אותו ולמלא את כל שטח הגלגל.
2- עם מברשת דחוסה יחסית (נגיד 239 של מאק) עוברים על הגבולות ומטשטשים בעדינות אבל לא עוברים את הקפל.
3- עוברים על כל העסק עם צללית מאט שחורה ומחדדים את סוף העין לזווית עדינה וקטנה בעזרת מברשת זווית עד תחילת השקע. ז"א, לא עוברים בגובה את השקע אלא מוציאים זווית ומחברים אותה לגלגל העין המושחר. התמונה העליונה ממחישה את המשפט הלא ברור הזה יותר טוב..
4-לוקחים צללית מעברים שבעיניי הצללית המושלמת היא one to watch של מאק עם נגיעה מהצללית החרדלית uninterrupted של מאק, ומטשטשים מעל הגלגל הכהה שיצרנו. לי באופן אישי יש די הרבה מקום לשחק עם צלליות המעבר, אבל למי שאין הרבה מקום יכולה להגיע עד כמעט לגבה. להשאיר קצת מקום להייליט. הצבעים האלה יוצרים שקע מאוד חם ולא שקוע מידי ככה שהם מתאימים לכל עין. אותן דבר מתחת לעין, קו דק של ג'ל ליינר ומעליו צללית שחורה בעזרת מברשת עיפרון או מברשת קטנה אחרת.
5-להוסיף הילייט לבחירתך, אני לא זוכרת במה השתמשתי אבל זה לא באמת כזה משנה, כל אחת וההילייט שהיא אוהבת. המראה הזה הוא רובו ככולו מאט אז אפשר להוסיף פופ של שימר אם בא לכן.
6- להניח עיפרון כסוף עמיד מזווית הפנימית של העין למעלה ולמטה.
להשחיר את קו המים, אני השתמשתי שוב בג'ל ליינר, להוסיף מסקרה טובה במראה דרמטי כדי שיראו אותה על הגלגל המושחר שיצרנו ו..
ניראה לי שזהו לאיפור העיניים, פשוט פשוט!



לשאר הפנים גם הכל נישאר די פשוט.

עושים הצללות מתחת לעצם הלחי, ובעוד מקומות שבדרך כלל עושים את זה , כל אחת והצורך שלה.
הנחתי סומק על תפוחי הלחיים ומשכתי מעט לרכות תוך טישטוש עם הסומק למראה אחיד יותר. הנחתי מעל הסומק באיזור הרכות הילייט- כל אחת והבחירה שלה, את הליפסטיק הנחתי ללא פריימר או עיפרון כי רציתי מראה נקי ורך.
אגב הליפסטיק אולי ניראה יפה בתמונה והוא באמת יפה ונעים על השפתיים אבל לא שרד יותר מכוס מים אחת שזה בעסה.. אבל בגדול כל צבע רך אחר יכול להתאים, וורוד, אפרסק או אפילו רק גלוס עדין. מומלץ להשתמש בסטיין כלשהוא.

בסך הכל, איפור מאוד קל ועם זאת מאוד לביש.


ספרו לי האם ניסיתן את הלוק איך הלך, האם אהבתן את פוסט " אופן ההכנה" והאם להמשיך בסדרה הזו?..

עוד רעיונות לפוסטים, שאלות, מחמאות, הארות והערות יתקבלו בברכה, 
אשמח שתירשמו לבלוג ותעקבו באינסגרם  sigalit_hadasa_gal לעוד מלא תמונות איפור ולא רק.
מקווה שנהנתן,
שלכן כמו תמיד,
miss beautylishes.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה