יום רביעי, 26 ביוני 2013

שגרת הטיפוח היומית שלי.

האמת, אני לא ממש בחורה של טיפוח למרות שלפעמים אני מרגישה צורך עז כן לתת לעור שלי קצת יותר תשומת לב.
שגרת הטיפוח שלי היא די בסיסית ולא גוזלת ממני יותר מידי מאמץ, בשונה מאיפור שכאן זה כבר סיפור אחר.
מרגיש לי שבעידן של היום יש מוצר טיפוח לכל קמט ולכל נקבובית וזה בהתחלה קצת בילבל אותי. אבל לא נתתי לפרסומות ולדיילות לבלבל אותי וגיבשתי לי שגרת טיפוח די פשוטה ואחת שמתאימה לצרכים שלי ביום יום. שזה מה שחשוב בעצם.
כמו באיפור, חשוב מאוד להיות מודעת למה שאת צריכה, מה שמתאים לך, לסוג העור שלך, לאפקט שאת מחפשת וכמובן לתקציב שלך, שהרי טיפוח יכול להיות הרבה יותר יקר מאיפור וחבל להשקיע במוצרים שלא יועילו לך.
אז ככה, סוג העור שלי מאוד ( מאוד מאוד ) שומני. ברמה כזאת שאני מבריקה ולא רק באיזור ה T. ולמרות שיש בעור שומני את החיסרון של הניראות הלא מחמיאה והצורך לפדר כל שעה אני מתעודדת מזה שבגיל מבוגר העור יהיה פחות מקומט ויהיה מתוח משמעותית. למשל סבתא שלי שתחיה בת 65  וגם היא עם עוד שומני ואין לה אפילו קמט אחד, אז לפחות משהו טוב אחד יצא לי מכל הסיפור הזה.

לדעתי ולא רק, חוץ מחומרים גשמיים, הגוף ניזון מרוחניות. גוף שטוב לו מבפנים יקרין את החוצה. למרות שאני בחורה דתיה למי שלא ידעה, אני לא מדברת בהכרח על דת, אני מדברת על שלווה הנפש על רוגע פנימי ( מצרך נדיר בימנו ) אבל שהנפש רגועה ושמחה עם מה שיש כל איכות החיים משתנה לטובה וזה מקרין ישירות על עור הפנים. 

שינה טובה- אני לא ישנה טוב נקודה. וזה ממש ניכר עלי. זה קצת מצחיק שאני כותבת על שינה טובה שאני זו שלא ישנה טוב, אבל ה"שקיות השחורות" שמגיעות אחרי לילה לבן  אפשרי למנוע.

שתיה. מים והרבה. אין מה להרחיב בנושא הזה יותר מידי הוא די ברור. עור צמא עור עור עייף וחלש. בלי קשר לזה שגיהנום זה כאן וחם ברמות כאלה שחובה לשתות לפחות ליטר וחצי ביום.

טיפול פנים. מומלץ אחד ל 3-6 חודשים ללכת לקוסמטיקאית טובה לטיפול פנים. באם מדובר בהוצאת שחורים או בפילינגים שונים טוב לעשות ניקוי יסודי של העור ולתת לו בוסט של לחות כדי להחיות אותו.

שימוש בסבון. שטיפת הפנים במוצר יעודי לסוג העור שלך הוא מוצר שיכול מאוד להועיל לעור הפנים שלך.
לרוב לעור שומני הסבון יהיה סוג של ג'ל ולא סבון קרמי. הג'ל בדרך כלל גורם ליבוש של העור ונותן הרגשה של עור מתוח ונקי.
לעור רגיל עד יבש רב הסבונים יתאימו, אני באופן אישי לא מכירה סבון מיוחד לסוג עור שהוא לא שומני.
הסבונים המועדפים עלי אישית הם סבוני פילינג עדינים לשטיפה יומית. למרות שלא מומלץ לעשות פילינג יומיומי אני מרגישה שפילינג עדין מאוד מנקה את העור שלי יותר טוב, במיוחד כי אני מתאפרת בכבדות מסויימת כל יום.
הסבון שלי כרגע הוא " תרחיץ פילינג לפנים" של לייף, ותחליב רחצה לפנים של דוקטור פישר לעור שמן.
כשיגמרו אני מתכננת לחזור לבסון פילינג העדין של קרמה, הוא מעולה ומומלץ להסרת איפור.
גם סבוני הפילינג של הנסיכה הלנה מעולים, סיימתי 2 מהם ואני בהחלט מתכננת להזמין עוד כמה. במיוחד מהמשמש והקקאו.




מי פנים - מי הפנים שאני משתמשת בהם שייכים לקליניק והם חלק מסדרת שלושת השלבים שמיועדת לעור שומני.
אני מאוד מרוצה למרות שהיה לי קצת קשה להתרגל לריח האלכוהולי החזק אבל היום זה כבר הרבה פחות נורא. זהו עוד שלב קבוע בשגרת הטיפוח/ איפור שלי. על פנים נקיות אני מספיגה מעט על פדיות קוסמטיות ( שהכי טובות לדעתי שייכות לביוטיקר ) ומעבירה על כל הפנים. ההרגשה שלי היא שהעור לא רק נקי, הוא מצוחצח ומוכן ללחות.
אגב בתמונה הוא ניראה ריק, אבל יש בו עוד קצת לשבוע הקרוב. כבר הספקתי להתחדש בעוד אחד.




קרם לחות- שלב שיכול להיות קריטי בשגרת הטיפוח שלי. אני משתמשת ב oil control של מאק שזה מוצר מנצח בשבילי ובג'"ל לחות נטול שומן של קליניק. ניסיתי הרבה קרמים ממותגים שונים ואני מרגישה שהלחות הזאת עושה לי טוב. כשמה כן היא, לחות, שעוזרת האיזון רמת השומן בפנים, אני מרגישה הרבה פחות שומנית עם הלחות הזאת, כשמנגד העור מרגיש רווי ולא יבש. הקליניק אמנם לא סופח שומן כמו הלחות של מאק אבל הוא ללא שומן ומגיע במקרם מאוד קליל שניספג היטב.



פריימר- התלבטתי אם להכניס את המוצר הזה לקטגוריית טיפוח, שהרי פריימר נתפס יותר מוצר " איפורי" ולא טיפוחי אבל שחשבתי עם עצמי הגעתי למסקנה שאני משתמשת בפריימר שסופח שומן/ נותן מראה מאט וגם שאני יוצאת לא מאופרת. הפריימר שאני הכי מושיטה אליו יד בתקופה האחרונה שייך למותג בשם " לאורה מרסייה" בגירסה לעור שמן,  לא ניתן להשיג אותו בארץ לצערי. למי שמעוניינת הוא נגיש באתר " סטרוברי נט ". אגב יש למותג פריימרים שונים לסוגי עור שונים. בנתיים אני מרוצה אבל כשיגמר אני כניראה אעבוד לפריימר של מאק, PREP+PRIME SKIN שממש סופח שומן והוא מעולה לי. אבל ניראה.. ימים יגידו.



מסכה. כבר תקופה שאני משתמשת במסכה המעולה של "הנסיכה הלנה" שהזמנתי בIHERB שכבר הזכרתי כאן בבלוג ולפי איך שזה ניראה זה סיפור אהבה שלא יגמר בקרוב. אמנם יש צורך להזמין אותה מחו"ל אבל האתר די נגיש, היא זולה ועושה את עבודתה נאמנה. 

אחרי כל שימוש בה אני יכולה לומר שיש לי פרצוץ חדש מהפצפצים(:





השוק של היום מציע אין ספור מוצרים נוספים כמו מסכות קילוף בייתיות, סרומים, קרמים ושאר ממתקים שאנחנו לא בהכרח צריכות. כמו שכתבתי בתחילת הפוסט חשוב לנו לדעת ולהכיר את סוג העור ומה הוא צריך. להעמיס מוצרים לדעתי זה מיותר אלא אם כן באמת יש צורך. עוד משהו חשוב, מומלץ מידי פעם לשנות את שגרת הטיפוח כדי לא לתת לעור להתרגל רק למוצרים מסויימים. לפעמים מוצר שמשומש יותר מידי מאבד את האפקט וכשמחליפים אותו העור הופך למגורה ולא נעים.
בקרם לחות למשל, ההמלצה היא לסיים צנצנת/ טיובה אחת, לעבור לקרם אחר ואז לחזור לקרם האהוב. וכך לעשות כל מספר חודשים.
חשוב לי לציין שאת שגרת הטיפוח שלי אני מקיימת לפני שאני מתאפרת בבוקר/ צהריים. בלילה אני רק שוטפת פנים, ומידי פעם מורחת לחות. לי זה מספיק.

מחירים:

סבוני הפנים- כ20-40 ש"ח.
מי הפנים- קליניק- 140 ש"ח ל200 מ"ל. ( מגיע בעוד שני גדלים במחיר שונה כמובן ).
קרם לחות מאק- 180 ש"ח.
קרם לחות קליניק- 170 ש"ח.
מסכה- 4$ פלוס מינוס.
פריימר- בסביבות ה150 ש"ח.

אז.. זאת השיגרה שלי, די פשוטה, אני לא מהמשקיעות יתר על המידה ובגדול זה מספק אותי בשלב זה.


מקוה שנהנתן, אתן מוזמנות להגיב, לשאול, לייעץ, להאיר כרצונכן.


יותר ממוזמנות לעשות לי לייק בעמוד החדש שלי בפייסבוק,

סיגלית הדסה גל MAKE UP ARTIST  ולהתעדכן בתמונות ושיגועים נוספים מבית היוצר שלי(:

שלכן, MISS BEAUTYLISHAS.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה