יום ראשון, 28 ביולי 2013

Big no no girl !

לאחר התייעצות קטנה חשבתי לכתוב לכן או יותר נכון להזהיר אתכן, ממוצרים שאני אישית שונאת. מוצרים שלא עבדו בשבילי בכלל ושהכסף ששולם עבורם יכל ללכת למטרות טובות אחרות.

בלי קישקושים מיותרים אני אתחיל.
המוצר הראשון הוא אחת מהמסקרה של רימל  העונה לשם sexy curves. איזה שם מפוצץ ומבטיח הא? מי שמכירה אותי יודעת שיש לי ריסים סבבה, לא ארוכות מידי ולא משהו מיוחד מידי אבל הם בסדר. ואני אוהבת את המסקרה שלי דרמטית, מאריכה מעבה מעגלת וכל מה שמסקרה אמורה לעשות.
 והמסקרה הזאת של רימל, OMG המסקרה הגרועה ביותר שניסיתי מעודי. היא נותנת אפקט של.. כלום! בשכבה אחת כלום. בשניה כלום. בשלישית כלום. בשביעית, רק התחילה להראות סימני עבודה! הזוי. אמרתי לעצמי סיגלית הדסה גל , למה להיות שלילית? חצי קצת, תני לה להתייבש.. נתתי לה! חודשיים! עדין אותה עבודה, אותו הכלום. למי שרוצה מסקרה שאשכרה עושה משהו- שתתרחק.
נשים שאוהבות את המראה הטיבעי של כאילו לא שמתי כלום על הריסים אולי כן יתחברו אליה.
בשבילי-  big nono.
יש לציין שקניתי אותה בגלל האריזה האדומה הלוהטת והמהממת שלה. זהו, הייתי חייבת להגיד את זה.


המוצר הבא הוא שמן קוקוס. אני חולה על קוקוס. כל דבר עם קוקוס קונה אותי. מבחינתי זה אחד מפלאי הבריאה הטעם הריח- למות עליו. על פניו שמן קוקוס ( זה מה שחשבתי עד היום ) אמור להיות הדבר הכי טוב בעולם בשבילי, ככה אני יכולה למשוח אותו כל עצמי יומם וליל ולדמיין שאני וביונסה על אותו חוף בתול בקזבובו ולהשתכר מהניחוח שאני כל כך אוהבת. בפועל? חרטא ברטא. חוץ מזה שהוא שמן שומני, אין בו כלום מיוחד. לא ריח ולא בטיח. הוא גם מאוד מלכלך, כמו שרואים בתמונה שמתי אותו בתוך שקית על המדף ואיך שהוא השמן מצא את דרכו החוצה וטינף לי את כל האיזור. השלב הבא- צלחת חד פעמית.
טוב, כניראה שהיו לי ציפיות מסויימות וככה הוא אמור להיות. לא יודעת.
כרשתי אותו באתר IHERB שאני מאוד אוהבת. יש שם הרבה מציאות ומוצרים מעולים, אם כי כמה נפילות כמו במקרה הזה.


אוקי, אני עוברת לכמה כלי עבודה שממש איכזבו אותי. מברשות.
כמאפרת אני יכולה לומר שאחד הדברים הכי מבעסים שמאפרת יכולה לקנות ולהתבעס עליהם אלה מברשות. מברשות הן הבייביס של כל מאפר לא רק מאפר.
אקיצר- סיגמא. מותג חו'לי שהתחיל למכור מברשות שהן ברובן חיקוי של מברשות מאק, ידוע בתור מותג מברשות טוב. אז בשונה ממברשות שלהם שאני מאוד מאוד מאוד אוהבת, יש כמה מברשות שאיכזבו ובגדול.
אתן יודעות מה? אפילו בלי קשר והשוואה למאק או לכל חברה אחרת, המברשות האלה על הפנים.

החלטתי להזמין את המברשת הזו והבאות אחריה לאחר בצפיתי בהרבה סירטוני יוטיוב של בנות שמהללות את המברשות.

הראשונה היא מברשת F50 שאמורה להיות דיופ ( העתק, חיקוי, כמו ) מברשת 187 של מאק.
בפועל, אין מה להשוות. היא דוקרת, השיער הסינטטי שלה מרגיש קשה והידית ארוכה מידי. היא מרגישה לי מגושמת, לא נעימה ומשאירה "פסים" של מריחת מייקאפ לא מוצלחת.
ממש לא היה לי כיף איתה. ):
מחירה באתר של סיגמא 20$.



המברשת השניה היא F55. אפשר לומר דיופ ל-188 של מאק. שוב אין מה להשוות, כמו אחותה הגדולה היא ממש לא נעימה על הפנים, דוקרת ומבעסת.. חייבת לומר שמאחר וכבר קניתי אותה היה חבל לי לא לנצל אותה אז היו ימים שהייתי מניחה איתה סומק קרמי. אבל שוב, רק כי כבר קניתי אותה ולא היה לי לב לזרוק. עכשיו יש לי.
מחירה באתר של סיגמא 16$


מברשת שלישית שייכת גם לסיגמא ועוד מהלין שאני מעריצה. מליין המברשות הסינטטיות הקבוקיות.
את המברשות הגדולות אני מעריצה, הן " ההולי גריל " שלי ואני אומרת בפה מלא שהן בהחלט ממברשות המייקאפ האהובות עלי בכל הזמנים אבל, המברשות הקטנות טיפה ביעסו אותי בקטע של מייק אפ וקונסילר. ( קניתי את הסט המלא שמכיל 8 מברשות  קישור כאן). מברשת P86 הייתה בדימיוני כמברשת הקונסילר המושלמת ובפועל.. ממש לא. מרגיש לי שאחרי כל שימוש בחומר נוזלי או קרמי המברשת מתמלאת בחומר ומתקשה מידי, כך שצריך לנקות אותה אחרי כל שימוש. סליחה?! עם כל הקטע ההיגייני והסטריליות המתבקשת אני ממש לא הולכת לנקות מברשת קונסילר אחרי כל שימוש. מילא צללית, מיילא איליינר אבל קונסילר זה יותר מידי בשבילי במיוחד שאני משתמשת בקונסילרים עמידים שסיוט להוריד אותם מהמברשות.
מחירה ללא קשר לסט המלא 16$


אז צר לי סיגמא, אני אוהבת חלק מהמברשות שלכם בכל מאודי אבל עם חלק פשוט פיקששתם. וחבל.

השמצה אחרונה לפוסט זה היא גם מברשת. אמנם לא עלתה לי יותר מידי אבל היו לי ציפיות לגביה.
לא אחרת ממברשת 809 של WOW. חייבת לציין כאן ועכשיו שיש לוואוו צלליות משגעות שאני מאוד אוהבת וכל מיני פיצ'אפקעס ( ככה כותבים את זה ? ) שאני רוכשת מידי פעם אבל המברשות זה פשוט לא. ועוד מה? הם יקרים מביוטיקר בצורה משמעותית, בכמעט כפול ואני אגלה לכם בשושו, ביוטיקר לוקחים בגדול.

המברשת נראתה לי בניילון שבה היא מגיעה כהצלחה מסחררת. הצורה הבייצית שלה ניראתה לי מושלמת לטישטושים אבל התבדתי. היא מטשטשת סבבה רק במידה ולא איכפת לך שתצא לך העין על הדרך. ד ו ק ר ת.
אאל"ט- עלתה לי 15 שקלים שהיו יכולים להיתרם למ"לם. ( מוסד לשיקום מברשות ). לא נורא. מטעויות לומדים.





אני אפסיק כאן.. הוצאתי מספיק עצבים.
כמובן שיש עוד מוצרים שראויים להשמצה אבל אולי בפעם אחרת.

חשוב לי רק לציין, שאת המוצרים רכשתי מכספי שלי ( כמו כל המוצרים שסקרתי עד היום לטוב ולרע ) וכל מה שכתבתי כאן הוא מניסיוני האישי והחוויה שלי מהמוצרים.
אז אחרי ששאלתי איזה פוסט אתן רוצות לקרוא והתשובה הייתה השמצות, אני מקווה שעשיתי לכן קצת טוב על הלב ואלי נכסחו להם כמה שקלים.
כמובן שכמו תמיד אשמח להארות, שאלות, רעיונות לפוסטים נוספים.

אשמח לליק בעמוד העיסקי שלי למי שעדיין לא עשתה קישור לעמוד שלי בפייסבוק  וכמובן להירשם לעידכונים כאן בבלוג.
בהמשך השבוע אני מתכוונת לערוך הגרלה עם מתנות שוות ושוס קטן. יש למה לצפות(:

תודה על הזמן שלכן, שלכן תמיד
MISSBEAUTYLISHAS.


15 תגובות:

  1. נהניתי :) אגב אני מסתדרת דווקא טוב מאוד עם המסקרה של רימל, אבל אצלי אין הרבה עבודה רק להרים !

    השבמחק
  2. מאיה ברקוביץ28 ביולי 2013 בשעה 14:14

    פוסט מדהים כרגיל, עזרת מאוד ♥

    השבמחק
  3. תודה בנות, כיף לי שכיף לכן(:

    השבמחק
  4. איזו מקסימה וכנה :) פוסט מרענן בעולם הבלוגריות המושלם!

    השבמחק
  5. מעולה ומקסים. תודה!!

    השבמחק
  6. מעולה ומקסים. תודה!!

    השבמחק
  7. גם אני לא סבלתי את המסקרה של רימל! שום סקסיות שום נעליים, רק האריזה שווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון?! מצד אחד נחמד לדעת שלא רק אותי היא ביעסה מצד שני בעסה שעוד מישהו התבעס.
      בתקווה לרכישות מוצלחות יותר(:

      מחק
  8. חחחחחח הרסת אותי עם המל"מ!!! פוסט כייפי לקריאה :)

    השבמחק
  9. דווקא עם 2 מוצרים כאן אני לא מסכימה איתך.
    את ה F50 של סיגמא אני ממש אוהבת. יש לי גם את המאק הזהה, אבל קודם היתה לי הסיגמא ואח"כ המאק, ובשלב הזה כבר התכרתי אליה. אני מאוד אוהבת אותה.

    לגבי השמן הזה מאייהרב - גם אותי אכזב שאין לו ריח קוקוס, כי זו היתה אחת הסיבות שרכשתי אותו. האריזה שלו הכי לא ידידותית שיש ולא השתמשתי בו עד שהעברתי אותו לבקבוק עם טפטפת נוח יותר. בגלל שאין לו ריח אני כמעט ולא משתמשת בו על הגוף (למרות שהוא עושה עור ממש חלק), אבל הוא מעולה להסרת איפור עיניים.... גיליתי אותו מחדש אחרי שהעברתי אותו לאריזה אחרת.
    אם את ממש אוהבת ריח קוקוס תנסי את שמני המונוי שיש באייהרב. ריח של קוקוס אמיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת מגיבה לי(:

      לגבי השמן, אמרו לי לנסות אותו כמסיר איפור באמת.. אני אנסה ואני מניחה שהוא באמת טוב למטרה הזו האכזבה בעיקר הגיעה מהריח שאין לו..
      לגבי המברשת.. אין לי האמת מה לומר, זה עיניין של ניסיון איתה ועם אחרות.. בשבילי היא סיוט..

      מחק