יום ראשון, 23 ביוני 2013

PRO LONGWEAR PAINT POT BY M.A.C




קולקציית הפיינפוטים החדשה של מאק כבר הגיעה לחנויות בחמישי האחרון(20.6) וזו סיבה מעולה לכתוב עליהם כמה מילים.
הפיינפוט הוא בעצם צללית קרם על בסיס מים שמגיעה בצנצנת ( לא יודעת למה, אני מתה על הצנצנות הקטנטנות האלה ).
זהו מוצר עמיד בפני עצמו וניתן ל"לבוש" אותו כשלעצמו, או להניח אותו כבסיס לצלליות אבקה למיניהן.
מאחר ומדובר על מוצר על בסיס מים הוא עמיד יותר על העפעף ומהווה כ"דבק" לצללית שמניחים מעליו.
בליין הקבוע של מאק קיימים 9 גוונים קבועים חלקם בגוונים ניטרלים כמו הפיינטרלי המפורסם וחלקם מגיעים עם הגוון יותר חי והברקה מסויימת.
בקולקציה הנוכחית הגיעו 7 צבעים חדשים והושק מחדש פיינפוט שכבר נימצא בליין הרגיל.
עכשיו, שאני אומרת קולקציה אל תיתנו למילה הזו להטעות אתכן ויש לי חדשות טובות.. כל הפיינפוטים נכנסים לליין הקבוע! זאת כבר סיבה למסיבה, וככה לא צריך להיות בלחצים שאולי חס ושלום וחלילה וחלום לא יהיו לכן את כולם.
אז ככה, הסוואצ'תי את כולם כפי שתכף ניראה ואני יכולה לומר בפה מלא, הם סופר עמידים ( עלי לפחות ) ובאמת שכולם יפייפים. בנוסף חשוב לי לומר שלכולם יש הבקרה/ ניצנוץ .
אגב, זה מוצר שנוטה להתייבש בחשיפה מיותרת לאוויר, אז מי שרוצה לשמור עליו ולנצל אותו עד הסוף, מומלץ לסגור אותו בסוף כל שימוש, או להוציא מעט חומר עם המברשת/ אצבע ופשוט להפוך את הצנצנת.




 עם הקולקציה הושקה מברשת שגם היא נימצאת בליין הקבוע ומושלמת להנחת החומר בצורה מעולה ומספיק דחוסה לנוחות מקסימלית ואפליקציה טובה. מספר המברשת 242 ומחירה 150 ש"ח.


להלן סוואצ'ים, סליחה על התאורה אבל רואים די טוב את הצבעים. לא התאפקתי וצילמתי באמצע משמרת ( לא לגלות לאף אחד ) במיוחד בשבילכן.




הסוואצ'ים על היד שלי הם לפי הסדר בתמונה כאן למעלה, משמאל לימין כך גם בשורה השניה.


תיאור הצבעים לפי הסדר משמאל לימין:

Blackground- שחור אפור כהה עם שימר עדין. ( זה הפיינטפוט שהושק מחדש)

Chilled On Ice- זהוב לילך לא מוגדר במיוחד עם עם הברקה פרוסטית, ( הרס לי את הבריאות )
Let’s Skate!- וורוד חלבי עם שימר פרוסטי זהוב.
Vintage Selection- סוג של טואופ בהיר עם שימר פרוסטי כסוף.
Let Me Pop- אפרסק מוזהב עם שימר פרוסטי מנצנץ זהוב.
Antique Diamond- ירוק " מעושן" עם פרוסט ירוק חאקי.
Dangerous Cuvée- אפור כסוף כהה עם שימר פרוסטי כסוף.
Frozen Violet- סגלגל אפרפר עם פרוסטיות אפורה.

אוקי, עכשיו דעה אישית.
אני מאוהבת בצבעים האלה! וכל מבט או סוואצ' אני מתאהבת יותר! ניסיתי לשלב כבר כמה מהם עלי ועל לקוחות בחנות והתוצאה הייתה מדהימה!
בהחלט מוצר ששווה את ההייפ סביבו

המחיר שלהם זהה למחיר הקבועים בליין 105 ש"ח.

גילוי נאות:
למי שלא יודעת אני עובדת במאק.( שהיא חלק מאיגוד אלקליל שכולל בתוכו מותגים נוספים כמו אסתי לאודר קניליק ובובי בראון) כבר כמעט שנה. אני כותבת בבלוג שלי על מאק עוד לפני שחלמתי לעבוד בחברה, אף אחד מהחברה המעסיקה אותי לא מתערב בניכתב בבלוג שלי, אף אחד לא "מצ'פר" אותי יותר או פחות משאר העובדים בחברה ואף אחד לא אומר לי מה/ איך/ כמה ולמה לכתוב. כל הניכתב בבלוג הוא על בסיס ידע שלי והכרת המוצרים מניסיוני האישי בלבד ( שהוא די רב ).
היה לי חשוב לומר את הדברים בצורה הגלויה ביותר כי אני מדברת כאן על הרבה מוצרים ולא כולם של מאק אבל חלקם הגדול כן מהסיבה שאני מאמינה במוצר ורוצה להמליץ עליו. אני כותבת על מה שאני רוצה, לפי מה שאני מחליטה. יש לי המון מוצרי איפור ממותגים שונים וברמות שונות ואני לעולם לא אכפיש מוצר טוב כי הוא לא של מאק או אשבח מוצר שפחות התאים לי של מאק כי הוא "מאק". רבות מהקוראות מכירות אותי אישית ומהרשת החברתית ויודעות שכל מה שני אומרת או כותבת הוא אמת. אני לא מנסה לקדם את מאק או כל חברה אחרת בעד שום תמורה. הבלוג הוא נטו מה שאני אוהבת ורוצה לעשות בזמני החופשי.

אז..
תודה על הזמן שהקדשתן לקרוא את הפוסט, מקווה שנתנתן.
אתן יותר ממוזמנות להירשם לעידכונים, לשאול ולהגיב.
ניתראה בפוסט הבא,
שלכן,
MISS BEAUTYLISHAS.



4 תגובות:

  1. וואו, הסגול מדהים עשית לי חשק לקפוץ למאק...

    השבמחק
  2. הסגול בהחלט אחד מהיותר יפים אבל יש את הוורוד החלבי הזה.. אמאאא שלמות!!

    השבמחק
  3. יפה, הכרנו את המוצרים ועכשיו את צריכה לכתוב כתבת המשך על איך להניח את כל היופי הזה על העיניים :)

    Elena Huly Styling
    https://www.facebook.com/elenahuly.styling
    http://www.ehstyling.com

    השבמחק
  4. את יודעת מה? קיבלת! אני אכתוב השבוע בעזרת ה' ואולי אפילו עם שילובי צבעים מעניינים(:

    השבמחק