יום שני, 30 בדצמבר 2013

כל אחת צריכה קצת NAKED בחייה

היום אני מקווה לתת קצת תשומת לב לפלטה שלא מדוברת כל כך בעולם האיפור עד כמה שאני יודעת לפחות וחבל. אני מדברת על לא אחרת מאשר BUTT "NAKED" EYES של ניקס (NYX). אני מניחה שהרבה מהקוראות כאן לא מכירות אותה, לשם כך אני כאן(:
אקדים ואומר שאני הכי לא בחורה של פלטות מוכנות, בתור מאפרת אני מוצאת שזה קצת מגביל את החופש שלי בבחירת הצבעים ואירגונם באוסף/ קיט האיפור המקצועי שלי כך שתמיד אני מעדיפה להרכיב פלטות בעצמי, אך כאן חרגתי ממנהגי(:
מדובר בפלטה, אחת מן רבות של חברת ניקס האמריקאית והמצויינת. חברת דראגסטור יחסית זולה שניתן להשיג גם און ליין ( קישור בסוף ).
למי שמכירה ולמי שלא ניקס מייצרת מגוון מאוד רחב של מוצרים, החל פריימרים, מייקאפים צלליות, עפרונות עיניים שפתים לקים ועוד ועוד במחירים זולים, יחסית לארצנו הקטנטונת כמובן. את הפלטה שתכך נראה את ניפלאותיה, הכרתי משיטוט מקרי באתר כלשהו במטרה להזמין כמה קישקושים שהיו חסרים לי ( טוב לא ממש היו חסרים אם לומר את האמת ) וזה היה חזק ממני. היתי חייבת אותה. והאמת, עם כל זה שאני לא צריכה עוד צלליות, עוד ברונזר או עוד הילייט אבל אני שמחה שהזמנתי אותה.
גוף הפלטה עשוי פלסטיק עם מכסה שניפתח כלפי מעלה, ו"מגירה" שבתוכה יש עוד חלק, תכף תיראו.
בנוסף הפלטה מגיעה עם 2 אפליקטורים ספוגיים ( יש מילה כזאת בכלל? חחח ) דו צדדים לא רעים בכלל אגב- אמרה חולת המברשות. במיוחד אם לוקחים את הפלטה לטיולים ונסיעות יש בהם תועלת.

חדל קשקשת ויאללה תמונות!






אז ככה, בחלק העליון של הפלטה נמצאות 15 צלליות, לפי מיטב אבחנתי כולן בטון קר, ז"א לא תמצאו גם גווני חמרה או חומים שוקולדים.  רובם נוטים יותר לכיוון האפור, חום אפרורי, שמנת שקופה סגלגל אפור - טואופ.
עוד דבר שמאוד אהבתי בפלטה הוא במגוון בין צלליות מאט ושימר יש מינון די נכון לדעתי שם חצי חצי בערך כל שניתן לבנות לוקים מבריקים יותר או פחות תלוי במצב הרוח.



החלק העליון כאמור- צלליות. ועכשיו, עבדתי קשה וצילמתי סוואצ'ים טובים עד כמה שיכלתי, מעל קונסילר שקפקף.

בשורה הראשונה







בשורה השניה







בשורה השלישית

  


(חייבת לציין שהצללית הימנית ביותר בשורה השלישית היא מן אפור כהה עם נצנים קטנטנים סגוליםשקצת פחות ניראים בצילום ובסוואצ' אבל אם מניחים אותה עם מברשת דחוסה הם כן ניראים )

הגיע התור של החלק השני של הפלטה, שם יש 4 סמקים, ברונזר ו2 הילייטרים.







הברונזר יצא בצילום כתום ומנצנץ- הוא ממש לא! לא כתום ולא מנצנץ אז אין מה להיבהל.

מה אוסיף ומה אומר על הפלטה הזאת? לחובבי צבעים קרירים יחסית היא מעולה לנסיעות, יחסית קלת משקל ולא גדולה במיוחד, לא מגושמת ונותנת עבודה. הצלליות בעלות פיגמנט יפה, יש עשירות יותר ויש פחות אבל בסך הכל הכללי אין תלונות ומיטשטשות יפה ביחד. הסמקים מעולים, ההילייטרים מנצנצים אבל הגריסה יחסית דקה כך שבכמות נכונה אפשר לקבל מראה זוהר ומחמיא.
ממליצה בחום במיוחד לאור העובדה שהיא עולה.. מוכנות? פחות מ100 שקלים!! ( לא כולל משלוח )

האתר מפתה מאוד ראו הוזהרתן(:

מקווה שנהנתן ומקווה יותר שחשפתי כמה מכן לפלטה נהדרת ושימושית(:

אשמח לתגובות לשימור ושיפור של הבלוג ובכלל, שאלות, התייעצויות וכל מה שבא לכן לכתוב.

למי שלא עשתה לייק לעמוד שלי בפייסבוק זה הזמן- ניתן ללחוץ "אהבתי" כאן בצד ימין למעלה של המסך.

וכמובן מומלץ להירשם לעידכונים, פשוט להשאיר מייל בתיבה העידכונים באמצע העמוד

עד הפעם הבאה, תהיו יפות ומאושרות(:
שלכן,

MISS BEAUTYLISHAS







6 תגובות:

  1. אחלה פוסט סיגלית, אוהבת את הכתיבה המתמצתת והקלילה שלך :)

    השבמחק
  2. תודה צ'יקיטיטה(: לאב יו

    השבמחק
  3. ההיילייטרים ניראים מהממים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם האמת מאוד עדינים יחסית לשימרים אחרים שיש לי, הסופט אנד ג'נטל למשל הרבה יותר מורגש.. האמת שאני מאוד אוהבת את העדינות היחסית שלהם ועדיין עם זאת הם עושים את העבודה

      מחק
  4. אהבתי את ההיילייטרים יותר מאשר הצלליות, אבל אולי בגלל שכבר יש לי כאלו בערימות :)
    ההיילייטרים באמת נראים טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני.. איך שהוא שימרים הילייטרים תמיד מושכים לי את תשומת הלב

      מחק