יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

ארץ זבת חלב, חלב ודבש.

SO
לא יודעת אם זה הסתיו-חורף שאני כל כך אוהבת שמגיע או what ever it is אבל אני כל כך בקטע של הריח הזה- חלב ודבש. משהו בו כל כך מרגיע וכייפי לי ואני לא יכולה לקבל ממנו מספיק.


המוצר הראשון הוא סוג של באלם ( תכף אסביר ) של לייף בריח חלב ודבש. אני חייבת לצייין שניסיתי לא מעט ליפ באלמים אך לא נתקלתי בכזה מרקם.  המרקם שלו לא לחותי או שומני כמו כל האחרים שניסיתי אלא שעוותי במובן הטוב של המילה. הוא כייפי, לפחות לי, על השפתיים והריח שלו אווו הריח. כל כך עושה לי את זה שזה פשוט כיף. הוא פחות נספג אלא יותר בכיוון של להישאר על השפתיים, זה נישמע מוזר אני יודעת, משום מה הוא עמיד יותר.
ממליצה בחום. מאחר והמוצר שייך ללייף- מותג הבית של סופר פארם רק שם ניתן להשיג אותו.
מחיר: 20 ש"ח.

המוצר השני הוא סבון או יותר נכון חלב חרצה. בריח חלב ודבש נעים נעים נעים.
הדבר שאני הכי אוהבת בעולם חוץ מאיפור ואוכל זאת מקלחת טובה וחמימה, ויש מוצרים שפוט עושים לי עוד יותר חשק להתרחץ.
אצלי בבית מתחלף הסבון כל שבוע וחצי בערך וכל פעם אני מתלהבת מהמשהו החדש אבל הפעם, ממש! לגמרי אמרתי לאמא שתקנה עוד ממנו(:
התחליב שייך לפלמוליב וניתן להשיג אותו די בכל מקום.
בניגוד להרבה סבונים הוא בכלל לא מייבש את העור אלא להפך, מעניק לחות גם אחרי המקלחת. הוא מקציף סבבה, פשוט כיף(:

המוצר השלישי הוא חמאת גוף של פרמייר ים המלח.
תקופה שאחי עבד במפעל של פרמייר ופינק אותי בכמה מוצרים נפלאים ואהבתי כל אחד מהם. אבל כרגע אני חייבת לציין לטובה את חמאת הגוף בניחוח שלשמו התכנסנו. המרקם שלו כמו של כל חמאת גוף, לא נוזלי אלא חמאתי, אבל נמס ואל תוך העור ומשאיר הרגשה שאני ממש אוהבת בתקופה המצטננת שלנו. בשילוב עם הסבון הריח נשאר לפחות ללילה עלי. וזה כיף לא נורמלי
ממליצה ממליצה!
הוא בהחלט מהסוג היותר יקר, בסביבות ה100 ש"ח אבל אני בדעה שפעם ב.. מותר להתפנק.
ניתן להשיג אותו במשביר לצרכן.

אז, זהו לבנתיים, אשמח לקרוא על מוצרים או ריחות שפתאום הפכו לאובססיה אצלכן(:

אשמח שתעקבו אחרי באינסגרם  sigalit_hadasa_gal 
ותלחצו על לייק בעמוד הפייסבוק שלי בעמוד הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/sigalithadasagal- ועכשיו יש תיבה בצד ימין למעלה שתקל עליכם את הלייק(:
 ושכמובן תירשמו לבלוג ע"י הכנסת כתובת המייל שלכן בתיבה בצד ימין שם למעלה




מקווה שנהנתן, שלכן באהבה רבה,
miss beautylishas (:
  



תגובה 1: