יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

לייק עליכם!

יש פוסטים שממש קל לתת להם כותבת ויש כאלה שנתקעים אצלי כי לא מצאתי כותבת ראויה. אז המצאתי שם שיכלול בתוכו כל מיני פוסטים על מוצרים מומלצים, לייק עליכם! ניקרא לו בנתיים. אם יש לכן שם יותר מתאים אני אשמח לשמוע, או לקרוא יותר נכון.
אז..
זה היה חודש עם התאהבויות ואני חייבת לשתף אתכן בכך. שתהנו גם(:
אני יודעת שאני באיחור היסטרי על המוצרים שאספר לכן עליהם היום אבל היי, אולי יש לכן אותם ותתחילו להשתמש בהם שוב? או שאין לכן ותרוצו לקנות? בכל מקרה אני את שלי עשיתי(:

אז 2 המוצרים הראשונים שלי הם שתי צלליות מבית ג'ייד. צלליות שראיתי לפני תקופה ודי רציתי אבל הדחקתי את הרצון העז מפאת מליוני צלליות חדשות ששוכבות אצלי במגרה ולא קיבלו יחס.
כמה מילים לפני שנדבר על הצלליות. ג'ייד הוא לטעמי מותג עממי מקסים ואפשר למצוא בו אוצרות של ממש. לאחרונה הם השכילו לשנות את האריזות שלהם ולשדרג את המותג בבשמים מקסימים ושאפו על כך.
אז נשברתי ורכשתי את הצלליות המדוברות ואני חייבת לומר שמבחינתי זו הצלחה מסחררת. צלליות שהמרקם שלהן הוא מרקם משי ומאוד נעימות על העין אבל מה שיותר הלהיב אותי הם הנצנצים שגרוסים מספיק דק כדי לא להיות מורגשים אבל נותנים מראה מנצנץ היסטרי בעיניי.
הצלליות הן מסדרת ICON שמצליחה יפה מאוד עם מוצרי איפור ובישום.


הראשונה היא מספר 30 GOTHIC VELVET.- וואו !!! מאוהבת בה והשתמשתי בה עלי לפחות 5 פעמים בשבוע וחצי. שיא מבחינתי. גוון שמפניה טאן מיוחד בשילוב מיוחד של הברקה וניצנוץ. מיוחדת ומחמיאה לכל גוון עור, יכולה להתאים למגוון רחב של סיגנונות איפור ושילובי צבעים, כיפכוף של צללית.




השניה היא מספר54 BLACK SATIN מסדרת CRYSTALLIC- שחורה עם נצנוץ כסוף וממש מקרוב רואים גם כחול משגעת אין לי מילים, באמת.
שתי הצלליות קלות מאוד לעבודה, רכות מספיק, מיטשטשות הקלות הצבע לא דוהה אחרי הטישטוש, נהדרות פשוט.
שורה תחתונה- לכל מי שאוהבת להיראות זוהרת ובלי הרבה מאמץ, חובה.
החיסרון באריזה- קצת קשה לפתוח אותה.



נקסט.
ליפסטיק של רימל מסדרת קייט מוס בגוון 06.
הגוון מהמם- וורוד סוג של HOT PINK עם נגיעה קורלית, יותר מתאים לקיץ אבל משגע.
המרקם- המינון המדוייק בן מאק ללחותי. מאוד נעים על השפתיים ואפילו טיפה מכתים אותם, נפלא. פשוט נפלא.




אני אסכם את הפוסט הקצרצר הזה במשפט האהוב עלי כל כך , יש מוצרים שעד שלא מנסים לא מבינים כמה הם מעולים. אז אם כבר יש לך את המוצרים שבירברתי עליהם כאן מעולה- נצלי אותם בתבונה. אם לא, אוצי רוצי לרכוש, הנאה מובטחת(:

אז.. מקווה שנהנתן, אשמח לתגובות לשימור ושיפור של הבלוג ובכלל, שאלות, התייעצויות וכל מה שבא לכן לכתוב.

למי שלא עשתה לייק  בעמוד הפייסבוק שלי - לעשות מיד! (:

וכמובן מומלץ להירשם לעידכונים, פשוט להשאיר מייל בתיבה שם מצד ימין למעלה
עד הפעם הבאה שלא תאחר להגיע, לייק עליכן(:

MISS BEAUTYLISHAS













8 תגובות:

  1. הצלליות נראות מהמם :-) יבדקו!

    השבמחק
  2. יאפ, הצלחה מסחררת! תעדכני (:

    השבמחק
  3. אהבתי את הצלליות! הולכת לנסות אותן מחר!

    השבמחק
  4. מחכה לעידכון, לא תתאכזבי באחריות(:

    השבמחק
  5. מסכימה איתך לגבי הצלליות של ג'ייד. יש לי את השחורה והיא נהדרת!

    השבמחק
  6. הצללית הכהה יותר של ג'ייד נראית מוצלחת ביותר!
    כמה היא עולה כרגע? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן היא מהחלט מהממת חושים
      בגדול תמיד יש מצבעם שונים היא עולה בסביבות ה50-60 שח אחרי הנחה

      מחק