יום ראשון, 10 במאי 2015

צבע חדש לשיער של OLIA מבית גרנייה - מה חשבתי עליו

היושששששששששש נכון שהתגעגעתם? גם אני ! מאוד! ויש לי כל כך הרבה פוסטים מעניינים בדרך

מלא התחדשיויות, עידכונים, סקירות ומה לא !

אז אני חייבת עידכון על הצבע לשיער של גרנייה שהתנסתי בו לאחרונה וכמעט ששחכתי לעדכן איך הוא כי... האמת שאני כבר בערכה השניה ובדרך לשלישית שלי מאז שניסיתי אותו לפני חודש וחצי בערך.
אחרי שניסיתי אותו פעמים יש לי דעה יותר חזקה עליו ואני אומר כך : קודם כל כפי שציינתי השיער שלי שחור מאוד ולא עבר שום הבהרה, רק צבע. הצבע שבחרתי הוא אדום אינטנסיבי אבל הוא אדום אש טיבעי ( יש דבר כזה ? מסתבר.. ) זאת אומרת שהוא כן אדום וכן בולט אבל בצורה שמתמזגת עם השיער השחור שלי בצורה מחמיאה ולא
in your face  בום טראח צבעתי לאדום.
וזה מה שמוביל אותו לסיבה השניה שרכשתי את הצבע שוב, בגלל שהוא טבעי ( יחסית, זה עדיין אדום (: ) הדהיה שלו מאוד יפה. הוא לא פשוט נשטף כמו צבעים אחרים שניסיתי אלא ממש דוהה על השיער וגורם גוון המקורי להיות פחות קיצוני למראית עין. שזה פלוס ענק, כי כפי שציינתי עד היום צבעתי אחת לשבועיים שלושה בדיוק בגלל הסיבה הזו, הדהייה הלא מחמיאה.
והפלוס השלישי הוא הריח! אוי הריח. רגע, בעצם אין ריח! מבחינתי זה פטנט שחייבים לדבר עליו בתוכניות בוקר. צבע לשיער בלי ריח לוואי- גאוני וכל כך ידידותי למשתמש!
אז הבנתם איפה אני עומדת, זה הצבע שהחביב עלי וזה שאני ארכוש שוב ושוב לפחות לתקופה הקרובה. ממליצה בחום !

בקרוב יהיו פוסטים נוספים בנושאי איפור וחידושים במגירות שלי!
שווה להישאר ומי שלא נרשמה, אשמח שתירשם

תודה רבה לגרנייה על ההזדמנות חלהכיר מוצר שעלול להיכנס לרשימת ההולי גריל שלי (:
MISSBEAUTYLISHAS 

#OLIA


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה