יום שלישי, 31 במרץ 2015

צבע חדש לשיער של OLIA מבית גרנייה

לפני כשבוע קיבלתי שובר לערכת צבע חדשה של OLIA מבית גרנייה ומאחר שהשיער שלי היה במצב קטסטרפלי ( הצבע המקורי שלי הוא שחור מאוד ואני צובעת לאדום ללא הבהרה ) בגוון חלודה מחריד החלטתי לנצל את השובר ולגשת לסופר פארם הקרוב לבייתי ולטפל בזוועות.
גרנייה השיקו צבע חדש לשיער שמוגדר גם כצבע לשיער וגם כתכשיר טיפוח.
הצבע בעל פורמולה חדשה (ODS ׁ(oil delivery system שמבוססת של ריכוז שמנים גבוה ביחס לצבעים אחרים ואינו מכיל אמוניה.


 בתור אחת שצובעת את השיער בערך כל 3 שבועות ( לפעמים אפילו פחות ) , כן אני יודעת, אין צורך להרוג אותי. העיניין הוא שבגלל שהשיער שלי מאוד כהה ולא הבהרתי אותו ואני חופפת כל יום הצבע נוטה להישטף מהשיער שלי והשורשים גדלים ומשחירים במהירות שיא, אין לי יותר מידי ברירות. בכל מקרה, החלק הקשה ביותר בתהליך הצביעה בשבילי הוא הריח. אני סופר רגישה לריחות וזה חלק שאני תמיד דומעת בו וסובלת. עם הערכה החדשה לא היה ריח בכלל! שזה פלוס ענק בעיניי.
אחרי החפיפה הראשונה השיער היה רך יחסית לצבעים אחרים ולא נשבר בייבוש והסירוק. הקצוות לא היו קשות כמו בשימוש בצבעים אחרים שזה פלוס אדיר למי שסובלת מקצוות בעיתייים ממילא.

הצבע שבחרתי הוא 6.60 אדום אינטנסיבי.
 עכשיו לגבי הצבע שמתקבל.
בגדול אני רגילה לצבע מאוד "זוהר" וחזק אבל כאן הצבע עדיין אדום אבל לא חזק ומסנוור ובאופן די מפתיע מאוד אהבתי את זה. הכיסוי מאוד אחיד והצבע אדום אבל בצורה מתונה ומחמיאה.

מצרפת לכן הטבה מיוחדת לקוראות שלי, הנחה בקניית ערכה ומשלוח חינם! שווה לנצל !
http://bit.ly/1Axm3jv.

תודה רבה ל
OLIA על ההזדמנות לפנק את הקוראות שלי בהטבה הכייפית הזאת. מחכה לשמוע מכן מי ניצלה את ההטבה ומה דעתכן על ערכת הצבע החדשה.
נתראה בעוד כשבועיים עם פוסט המשך.
שיהיה לנו יום מדהים וחג פסח כשר ושמח (: 




בעוד כשבועיים אעלה פוסט נוסף על איך הצבע נראה ומרגיש (:

שלכן,

MISSBEAUTYLISHAS 

#OLIA




4 תגובות:

  1. מעלפת כמו תמיד!!! אוהבת אותך הכי בעולם!!!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק