יום שלישי, 3 בפברואר 2015

First impression | רושם ראשוני - לנקום ויז'ונר סרום מתקן

היייייי חזרתי (:

מי שכבר עוקבת אחרי באינסטוש ( ומי שלא זה בדיוק הזמן!  הכתובת בסוף הפוסט ) ראתה שהעלתי תמונה של הסרום החדש והחתיך מסדרת ויזיונר של לנקום.
כאן אכתוב על הרושם הראשוני שלי מהסרום לאחר שימוש של מספר ימים פעמיים ביום.
ראשית כמה מילים על המותג.
לנקום היא אחת החברות שאני מכירה מילדות ותמיד נתפסה בעיניי כחברה יוקרתית ששייכת לדודות וסבתות ( מאוד מטופחות יש לציין ) ובד בבד תמיד הייתה לי משיכה מסויימת אליה. עד לא מזמן לא היו לי מוצרים מלנקום אבל נפתחתי לאט לאט למותג שמחדש בקולקציות יפייפיות ומאוד לבישות אך עדיין צבעוניות ומעניינות לעין.

נתקדם לסרום (:
המוצר מבטיח שיפור ניכר במראה העור, עובד על השכבות החיצוניות, מעדן את מראה הנקבוביות ומסייע במיצוק העור ותיקון קמטוטים.

ראשית האריזה. לא אוהבת לתאר אריזות ביותר מידי מילים. יש אריזות יפות יש אריזות פרקטיות. כאן יש לנו שילוב מנצח בין יופי לבין אחיזה נוחה והקפדה על איכות ונוחות אחיזה. הבקבוק גבוה יחסית ומגיע עם משאבה. מושלם.
לגבי המוצר עצמו, מאוד קשה לחוות דעה כל כך מוקדם, למרות שהובטחו שינויים מידי יום לדעתי צריך לתת לעור להתרגל למוצר ולתת לו לפעול לאט לאט ובטוח. כמו שכבר ציינתי בפוסטי סקירה אחרים בבלוג, כדי לראות אם מוצר משפיע על העור לטובה צריך לתת לו ולעור קצת זמן. וזה מה שאעשה. אחזור בעוד חודש כדי לתת הערכה של מה קרה עם העור שלי בשימוש שוטף של הסרום היוקרתי. אופטימית אני (:
מה שכן, העור שלי מרגיש איתו מעולה. כן יש הרגשה שהעור חלק מאוד, קרם הלחות ( של לוריאל שסקרתי בפוסט הקודם ואני מאוהבת בו ) יושב עליו מעולה וביחד עם קרם העיניים שלי ואחרי שגרת הניקוי שלי ( שהיא די בסיסית ) ההרגשה מצויינת.



 
lancometest#

מחיר המוצר לפני מבצעים 679 ל-30 מ"ל
מגיע גם בכמות של 30 מ"ל ו-75 מ"ל
מחכות כמוני לשינוי ושיפור בעור שלי?! כי אני כן! מתאים לי עור חלק מעודן ופחות נקבוביות פעורות!! מחזיקה אצבעות !
האינסטגם שלי S_H_G__vip_make_up_artist
מוזמנות לעשות לי לייק לעמוד המקצועי שלי בפייסבוק בלחיצה על קוביה בצד ימין של המסך למעלה
אוהבת ותשתדלו שלא להתגעגע יותר מידי (:
שלכן MISS BEAUTYLISHAS


גילוי נאות: הסרום נשלח אלי לניסוי רושם ראשוני וסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה