יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

ניסיתי ומה חשבתי על הקרם החדש של לוריאל מסדרת SKINPERFECTION

ובכן קוראיי היקרים, לפני שבוע העלתי פוסט ( למי שפיספסה זה הלינק  ) על מוצר שקיבלתי למבחן הערכה עצמית ואלו הם הרשמים.





ראשית, השתמשתי בו כל יום מאז שהוא אצלי, על פנים נקיות כמובן. כמו שכבר אמרתי בפוסט הקודם, האריזה קנתה אותי לגמרי. הוורוד הבוהק גורם לי לא לשכוח שיש לי עוד שלב לעשות אחרי ניקיון הפנים בבוקר או לפני שלב האיפור.


שנית, מאחר מה שחשוב הוא מבחן התוצאה, והיה לי שבוע לבחון את ההשפעות של המוצר על העור שלי אומר שהשינוי אם יש הוא מינורי. העור אכן מרגיש מעולה עם הקרם, הוא נספג בצורה מושלמת ומריח טוב אבל לגבי ההבטחות לתיקון גוון העור עוד מוקדם לדעת. אני לחלוטין אסיים את המוצר ואף ממש שוקלת לרכוש עוד מוצרים מהסידרה כדי לעשות מבחן לאורך זמן ולבחון את האפקט לעומק. כאמור, יש לי עור די בעייתי, עם פיגמנטציה וגם ויטיליגו ( לא מצפה מאף מוצר קוסמטי לטפל בויטיליגו אגב ), עור שמן עד שמן מאוד ולפעמים יש גם איזורים יבשים ( מוזר אני יודעת ) ונקבוביות בגודל של גיגית. אשמח לדווח על התפתחות הניסוי שלי עם המוצר ועוד ממוצרי הסדרה אם וכאשר אחליט לרכוש.
עד אז, הציון שלי נכון לעכשיו הוא 8 מתוך 10. מכובד מהחלט.

מקווה שעזרתי לבנות שמתכוונות לרכוש את המוצר הזה או מהסדרה ואשמח לדעת מה חוות דעתכן, נשים שניסו את הקרם.







נתראה בפוסט הבא,
שלכן,
MISS BEAUTYLISHAS.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה