יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

איפור היום 22.10.12

אני אגלה לכן סוד לא ממש כמוס. אני אוהבת להתאפר. מאוד אפילו. שיווו הוצאתי את זה .. חלקכן בטח בהלם אבל כן, כזאת אני!
עכשיו ברצינות..אני כל יום משנה את סגנון האיפור שלי אין ימים רצופים שאני חוזרת על האיפור שעשיתי אתמול או שלשום, חשוב לי לגוון בצבעים, במרקמים, בסגנונות.
בפורום ה"מוכורות" (מכורי איפור אנונימיים פורום תפוז 413 למי לא מכירה) אני מעלה מידי פעם תמונות FOTD (face of the day) שזה אומר פני היום- האיפור שעשיתי היום בישראלית.
אתמול העלתי לפורום את התמונה הזו:


ומספר בנות ביקשו פוסט עם המוצרים בהם השתמשתי.
אז בתור בלוגרית שדעת הציבור חשובה לה הוחלט ע"י הדירקטוריון הבכיר וסגני ההנהלה לכתוב פוסט. אז הנה - פוסט.

למי שלא מעודכנת למאק יצאה קולקציה מאוד מאוד מאוד נחשקת - קולקציית מרלין מונרו שתהיה בריאה עליה השלום, לכן בעבודה אנחנו מחוייבים להתאפר לפי סגנון הקולקציה למשך מספר ימים. לכן הלוקים האחרונים שלי הם בעיקר איליינרים. כל יום איליינר אחר אבל זה הכיוון.
היום הלכתי על ליינר לא עבה במיוחד אבל עם "כנף" מאוד ארוכה, סקין עשוי טוב ו2 סמקים שלא ממש קשורים אבל נתנו תוצאה חביבה למדי.

אז המוצרים שהשתמשתי בהם היום הם:
מי פנים של קליניק, וקרם לחות סופח שומן  oil control של מאק.
כרגיל המייק אפ הקבוע סטודיו פיקס של מאק בגוון nc 20



 הפעם לא צרכתי יותר מידי מברשות, אני מנסה לחסוך לעצמי את הניקיון והבלאגן..
אז יש לנו את  מברשת הסומק של ריל טכניק, מברשת הנחה של סיגמא e-55 לצלליות שאני מאוד אוהבת, המברשת הקבועה של סיגמא f-84 להנחת המייק אפ,  ומברשת עלומת שם ( ניראה כמו ביוטיקר אבל זה לא, אולי של איל מקיאג' אני לא סגורה)



הפריימר המעולה של עפרה על כל שטח העין כדי ל"הדביק" את כל מה שנשים מעליו.


למרות ששמתי פריימר אני בכל זאת שמה פיינט פוט של רק כי יש לו גוון פנינתי שמפנייה שנותן עוד זוהר לצלליות שנשים עליו, הוא שייך למאק בגוון bare study.


 להלן אחת הפלטות של אינגלוט שלי שמקבלת ממני הרבה אהבה, הפעם נוצלה הצללית השניה מימין בשורה העליונה עם נגיעה מהצללית שלימינה.

והאלמנט הכי דרמטי באיפור הוא כמובן האיליינר, הפעם השתמשתי בזה של מאק, לפעמים אני משנה לג"ל של אינגלוט שאני גם מאוד אוהבת, או טוש של לוריאל.. תלוי מה בא לי.



המברשת היא הדקה ביותר של מאק.


הגלוס המהמם הזה שיש בתמונה הוא לא אחר מהגלוס של בורג'ואה. הוא שקוף אבל מחליף צבע לגוון הטיבעי של השפתיים, מה שאומר שמה שמהמם פה אלו השפתיים שלי! (:




שני הסמקים האלה ממש לא קשורים, בימים רגילים לא הייתי מעלה בדעתי להניח את שניהם בו זמנית על לחי אחת אבל מאחר ואני ידועה שאחת שהכל כבר די משעמם אותה ניסיתי, ו, אהבתי! הגוון הראשון הוא margin של מאק והשני הוא coralista של מילאני. אחד נותן את העומק ואחד את הזוהר וזה מה שיצא לחי מוארת ויפה.


 המסקרה הדי קבועה מאז שקניתי אותה הhaute & naughty של מאק למראה דרמטי או יומיומי, ועיפרון גבות להשלים את המראה ו"לנקות" את הגבות מהמייק אפ.


וזהו, אלו המוצרים.

אם אתן רוצות הסבר, שיטות מריחה, הנחה, טיפים או עוד פוסטים של איפור היום צריך רק לבקש(:

מקווה שנהנתן
נתראה בפוסט הבא(:

שלכן
miss beautylishas.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה