יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

איפור היום 28.10- חורף בעיניים, קיץ בשפתיים.

הפוסט היום הוא פוסט " איפור היום" ( המאוד מבוקש ) השני בבלוג. שהעלתי את התמונה לפייס קיבלתי מלא לייקים, הרבה תגובות שכיף לקרוא ולא מעט שאלות לגבי אלו חומרים השתמשתי. אז הנה לכן פירוט המוצרים, לאחר מכן יהיה אופן הכנה(:

פיקס + של מאק
מייק אפ קולורסטיי של רבלון בגוון 240
קונסילר של אסתי לאודר בגוון אקסטרה לייט
ברונזר קרמי של שאנל
קיט ברונזר + הילייטר של סליק בגוון לייט
סומק סטייל של מאק
סומק מרג"ין של מאק
ג"ל ליינר של אינגלוט מספר 77
צללית אקווה של m.u.f.a מספר 10
סומק (כצללית) מפלטת FLAME של סליק
ליפסטיק FIRE של ניקס
עיפרון גבות לינגרינג של מאק
מסקרה הוט אנד נוטי של מאק

מברשות:
130 מאק
129 מאק
P86 סיגמא
252 מאק
P84 סיגמא
219 מאק

על פנים שטופות בסבון עדין של לייף, התזתי קצת פיקס + (של מאק). העברתי את מברשת המייק אפ הנקייה על הפנים כדי להחדיר את ה"מים" לפנים. הנחתי 3 נקודות מהקונסילר מתחת לעיניים, מעט בצידי האף ומתחת לעצם הגבה ( בדיוק איפה שמניחים צללית בהירה בד"כ), וטשטשתי אותו לא מאוד בעזרת מברשת P86. הנחתי מייק אפ כרגיל בתנועות של הנחה וטשטוש בתנועות סיבוביות.
בעזרת מברשת 252 לקחתי מעט מהצללית הכתומה של  make up for ever  שהיא סופר (!!!) עמידה ( לא הנחתי פרימר כי באמת שלא צריך) והנחתי על גלגל העין עד לשקע, את הטשטושים עשיתי עם מברשת P84 וצריך לעשות מהר מאוד כי ברגע שהצללית מתייבשת, היא לא זזה גם אם נרצה.
בזווית החיצונית של העין ומעט בקפל הנחתי קצת מהסומק האדום מפלטת הסמקים עדיין עם הP84, וטשטשתי היטב עד שכמעט לא רואים הבדל אבל עדיין יש מעט עומק. מתחת לעיניים הנחתי מעט מהצללית הכתומה עם אותה מברשת שהנחתי על הגלגל.
כמובן מסקרה, אני משקיעה בקטע של המסקרה, מברישה באיטיות כל ריס משורש הריס כמה שאפשר עד לקצה, כך גם בעין השניה ואז חוזרת לעין הראשונה אבל עובדת מאמצע הריס ולא מהשורש כדי למנוע גושים. ככה מקבלים מראה ריסים מלאכותיות ארוכות ומופרדות.
תחמתי את העין רק בתוכה עם הג"ל ליינר השחור של אינגלוט, בעזרת עיפרון שחור של מילאני במקום מברשת.
סידרתי גבות - אין כאן מה להרחיב כל אחת ואיך שהיא אוהבת.
ללחיים:
מעט מהברונזר הקרמי של שאנל בעזרת מברשת המייק אפ, עליו נוסף מעט מהברונזר בקיט של סליק, ונגיעה מכל סומק של מאק מהתפוחים החוצה לכיוון הרכות. ההילייטר נלקח גם הוא מהקיט של סליק.
בשפתיים יש רק אודם בלי תוחם הפעם, רצוי להניח אותו עם מברשת קטנה ומדוייקת ולא מה"סטיק" עצמו כדי לדייק יותר.



זהו! ככה עשיתי את זה.. לא קשה נכון? יאללה עכשיו כל אחת לוקחת את הצללית הכתומה שיש לה בבית ( למי שאין- לרוץ לקנות!!!) ולשחזר את הלוק(:

למי שלא בא כתום, כמובן שאפשר עם כל צבע, ואני מניחה שלא לכולן יש את אותם מוצרים כמו כאן, אבל אפשר לאלתר עם מה שיש וזה יראה לא פחות טוב.

אשמח לתגובות, שאלות, ומי שעושה את הלוק אשמח לקבל תמונה.


*********************************************************************************                                                             *********************************************************************************


אגב במוצ"ש האחרון פתחתי קבוצה בשעה טובה בפייסבוק, אתן יותר ממוזמנות להצטרף, להגיב, לשתף אותי בדעות שלכן, לבקש נושאים לפוסטים נוספים, כולי אוזן, ועין(:

סיגלית הדסה גל make up artist זה שם הקבוצה.


מקווה שנהנתן, ניפגש בפוסט הבא.
שלכן,
miss beautylishes.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה