יום שני, 13 באוגוסט 2012

פראי משהו..WET N WILD חלק 2

חלק שני בסדרת הפוסטים על צלליות. גם פה נדגום מהמטעמים שמציעה לנו חברת WET N WILD בתחום הצלליות, כמובן.



בפוסט הקודם דיברנו על פלטה של 8 צלליות שרובה ככולה דיופים של מאק, צלליות עשירות בפיגמנט, רכות כמו חמאה ויפות שבא לתלוש שערות.
למי שלא תלשה- אני בטוחה שתתלוש אחרי הפוסט הזה.
הפלטות שאולי יותר מפורסמות של המותג הן הפלטות שמגיעות בשלשות.
גם כאן נמצא פיגמנט מטורף ורכות נפלאה, עוד יתרון שיש לצלליות האלה הוא שכשמניחים אותן הן לא דוהות וזה חשוב לי אישית מאוד. איזה מבעס זה ששים צללית מהממת בפאן, אבל צריך לשים 18 שכבות ממנה כדי שתיראה כמו באריזה... ובכן, כאן הסיפור הוא שונה. הצללית נמרחת ומוצגת על העין בדיוק כמו בפאן.- שאפו לכם wet n wild.
גם כאן מאחורי האריזה יש הסבר של איך מניחים את הצלליות, כאשר הצללית העליונה מיועדת לאיזור ההילטייר- עצם הגבה, האמצעית לגלגל העין והתחתונה לזווית החיצונית. כמובן שלא חובה ללכת לפי הסידור הנל וכשנראה את הפלטות נבין שזה גם לא תמיד רעיון טוב..
כל שלישייה מגיעה עם 2 אפליקטורים קטנים להנחת הצללית הם דווקא סבבה אבל בתור אחת שיש לה ... לא אומר כמה מברשות .. הם לא ממש שימושיים.


השלישיה הראשונה שלי היא הצבעונית מבין הפלטות שלי של המותג..
היא מורכבת מוורוד בינוני חמים, ירוק בינוני מקסים וצהוב על גבול הצהוב הזהב. הגימור של כולן הוא שימרי ומקסים.






פלטה שניה היא פלטה מקסימה שמתאימה גם ליום יום וגם לערב למי שלא מרבה לעשן את עיניה בגווני שחור.
הצללית העליונה היא לבנה מאוד שימרית, התחתונה היא כחולה בינונית מהממת עם מעט אולטרה והסגולה היא ממש אולטרה.
נחמדה ביותר. אליה אישית פחות התחברתי.





מספר 3- פלטה מהממת, חורפית משהו.. צבעים חמים ומקסימים שיתאימו לכל צבע עיניים לטעמי.
הצללית העליונה וורודה עם נגיעה של בז' ושזיף עדין מאוד. מהממת! האמצעית חומה בינונית יפייפיה לטשטושים וגם כשלעצמה היא מעולה!. האחרונה היא הכי וואו- צבעה קשה להגדרה, יש בו שזיף יש בו אדמדמות וחום, צבע מדהים!
פלטה מושלמת לתקופה הסתיו (שיבוא כבר!!)






פלטה מספר 4- שלישיה סקסית במיוחד.
מושלמות למראה מעושן סקסי ודרמטי.
הצללית העליונה כסופה מטאלית  דרמטית מאודדדדד, השניה שחורה מאט גם ציצנוצים כסופים שלא כולם נשארים על העפעף אגב.. והשלישית וורודה חמה לוהטת יחסית בוהקת גם היא שימרית.



עוד 2 וזהו..

אחת לפני האחרונה היא אחת המהממות!! נראת סתמית אבל יש לי הרבה סנטימנטים אליה משום מה..
לא יודעת .. פשוט היה בנינו קליק..
גם היא במוד חורפי משהו.
הצללית העליונה פשוט קנתה אותי, היא בצבע זית זהוב כזה חורפי ( למה אני כל הזמן אומרת חורפי..? אולי כי נמאס לי מהקיץ הדביק הזה???? ).. האמצעית כחולה ג'ינסית עם הברקה כחולה ( לא התבלבלתי זו הברקה כחולה על צללית כחולה..) והאחרונה היא ירוקה מהממת פשוט לא דומה לירוק בפלטה הראשונה בהצגתי, אלא ירוק יותר .. חורפי(:




אחרונה חביבה היא הפלטה הכי שימושית, הכי יומיומית, הכי טבעית, הכי הכל.
מדובר בצבעים טבעיים, שימריים שמשתלבים מהמם אחד עם השני. כאן בפירוש ניתן להשתמש בציור שמאחורה האריזה..
הצללית העליונה היא ההלייטר המושלם, צבע שמנת שימרי רך ומחמיא, האמצעית היא חום כרמל חם בינוני, התחתונה היא מעיין שמנת עם נגיעה של אפרסק ובז'. בקיצור אני כבר רואה איך רב הקוראות יאהבו אותה.




לסיכום, מדובר בשלישיות איכותיות מאוד עם פיגמנט עשיר, צבע שלא דוהה לא במהלך ההנחה ולא במהלך היום, רב הצבעים הם שימרים אבל השימר לא מוגזם ומכוער אלא עדין וגם אם לא עדין, הוא בטעם.
המחיר שלהן הוא 3 ומשהו דולרים. את שלי קניתי באתר ששוב אני אומרת לא מומלץ בגלל השמשלוח היקר
http://www.nonpareilboutique.com/
אם תמצאו אותם באתר זול יותר מה טוב. לא להסס- להזמין!

הסוואצ'ים זהים למציאות ( יצא לי המיץ אבל הצלחתי לצלם כמו שצריך) ככה שמי שמתלבטת יכולה להוית בטוחה שאם היא אהבה משהו ממש שראתה כאן היא תקבל בדיוק את מה שהתלהבה לגביו.

מקווה שנהנתן, תגובות מענות שאלות ואהבות יתקבלו בברכה.
שלכן,
miss beautylishas.





2 תגובות:

  1. הפלטות הללו בהחלט נותנות תמורה מעולה למחיר הזול שלהן.
    צבעים מקסימים והצלחת לתפוס את הצבעים ממש טוב!

    השבמחק