יום שני, 6 באוגוסט 2012

פראי משהו..WET N WILD חלק 1



צבעים. אין להם לא התחלה ולא סוף (לעקשניות, נו טוב יש.. שחור ולבן טוב?)...
צבע זה מה שנותן לנו לחיות טוב, לחיות בכלל.. איזה שיעמום היה אם לא היו צבעים נכון?
ואם באיפור עסקינן (בבלוג) אז המקום בו הכי אפשר להתפרע הוא בצלליות. נכון שגם אודם יכול להיות צבעוני אבל בחייאת, אודם ירוק לא לביש אלא אם כן את/ה דראג קווין.
נסקור היום את הצליות של חברת WET N WILD הצבעונית מאוד יש לציין.
את המותג הזה לא ניתן להשיג בארץ אבל אתרים מחול ישמחו לשלוח לכן אותו תמורת תשלום לא גבוה לאיכות נפלאה של מוצר.




חברת WET N WILD ידועה בחו"ל כחברת דראגסטור ממוצעת וזולה יחסית, יחסית לרבלון למשל.
למותג יש מוצרים רבים החל מצלליות, לקים, סמקים, ליפסטיקים, גלוסים מסקרות וכו, שמתאפיינים בפיגמנט משובח, עמידות טובה, ונוחות בכל מה שקשור בהנחה וטישטוש.
ברשותי מספר פלטות של המותג המדובר ואסווי'צ אותו בשבילכן במידה ותהיתן איך הוא נראה במציאות.. ( אקדים ואומר מהמם).
הפלטה הראשונה שיש לי היא ה comfort zone המהממת. היא מונה 8 צלליות בגודל של 1.06 גרם האחת שיחסית למחיר התמורה מעולה ולא צריך הרבה חומר כדי לצאת מרוצות ומפוצצות צבע.

התמונה לקוחה מגוגל כי שלי במצב מביש ודי הולכת לעולמה..


התמונה הזו כן שלי


למי שתוהה למה יש לי צללית חסרה, זה לא רק בגלל שממש אהבתי אותה אלא גם היא התפוררה  מבלי שאגע בה בכלל.. זה מראה כמה הצלליות הן רכות.. הגוון החסר הוא חום כהה עם נצנצים אדומים- מדהים מדהים מדהים.
אפרופו רכות, המקרם שלהן, של כולן הוא מאוד חמאתי, מאוד רך, הפיגמנט שלהן היסטרי! לא צריך יותר מלבד נגיעה קלילה עם מברשת כדי לאסוף מספיק חומר להנחה ואפילו לטשטוש.
מבחינת גימור, הפלטה הזו כולן שימריות או מטאליות. אין כאן מאט. 
מאחורי האריזה יש פירוט של המרכיבים ובצד שמאל למעלה יש תמונה של עין ומתחתיה הסבר על איך להשיג מראה דרמטי, עדין, פראי, ומתוק( ככה הם קוראים לזה).

                                             

אם הצבעים נראים לכם מוכרים אתן לא לבד. ידוע שלחברה הזו יש המון דיופים לצלליות מאק. בפלטה הזו ניתן למצוא 8 דיופים כמספר הצלליות שיש בה, כולן דיופים. לא כולם זהים לחלוטין אבל מאוד קרובים.
לפי הסדר בפלטה:
                                                                  photo realish , retrospeck
                                                                    textur, sumptioun olive
                                                                woodwinked, green smaoke
                                                                             twinks, club

סאאוצ'ים ( חוץ מהחומה שנמצאת בעולם שכולו טוב..)




יש עוד 3 פלטות בפורמט הזה של 8 צלליות בגוונים של סגול, כחול שחור בדומה לזו- שימריות ועוד אחת צבעונית ששם הצלליות הן בגימור מאט.
את הפלטה הזו כמו את האחרות שנסקור בפוסט הבא רכשתי מאתר http://www.nonpareilboutique.com/. מחירה שם הוא 5 דולרים בלבד והיא שווה כל סנט רק שהמשלוח שם שוחט אז בעדינות עם הכמויותשאתן רוצות כי על כל מוצר משלמים בערך דולר נוסף ל10 דולר התחלתי.. כן זה הרבה אני יודעת.
אגב ראיתי שיש מצבע עכשיו על  WET N WILD של 30%. אז למי שמעוניינת, רוצי ורכשי לך אני באופן אישי ממליצה.

כדי שהפוסט לא יהיה חפרני דמוי קונגו של עירייה אני ארחיב על עוד צלליות ופלטות שיש לי של wet n wild בפוסט  נפרד.. יש למה לצפות(:

מקווה שנהנתן
תגובות, אהבות, ושאלות יתקבלו בברכה.
שלכן,
miis beautylishas(:












4 תגובות:

  1. עדיין לא ניסיתי את המותג הזה אך שמעתי עליו. אהבתי שעל הצלליות רשום היכן להניח אותן. דבר אחד מבאס אותי, שהצלליות מיוצרות בסין ואני די חוששת מאיפור שמיוצר שם. מאוד נהנית מהבלוג שלך, את כותבת יפה ומתבלת הכל בהומור :)

    השבמחק
  2. היי תודה רבה קודם כל(:
    לגבי החשש שהמוצר מסין.. אני לא חושבת שיש מה לחשוש.. הוא מוצר שמשתמשות בו כל כך הרבה נשים שאין סיכוי שהוא לא בריא או משהו כזה.. תכלס היום הכל מיוצר שם

    השבמחק
  3. איך אני אוהבת את הפלטה הזו!!! היא מדהימה ואני זוממת כבר מלא זמן על שתי ה"אחיות" שלה מאותה הסדרה :). עשית לי חשק לכתוב על השלישיות שיש לי מהמותג הזה, גם הן מעולות!

    השבמחק
  4. חופשי מעולות.. הפוסט הבא או אחד מההבאים יהיה עליהן יש לי כמה

    השבמחק