יום ראשון, 23 בפברואר 2014

ריח של חדש

היי לכולם! מה שלומכם? מקווה שמעולה ושרק ילך וישתפר(:
היכונו לפוסט הכי מהיר שכתבתי אי פעם. לפני חצי שעה קיבלתי סוף סוף אחרי המתנה של כ3 שבועות 3 חבילות מרגשות במיוחד! ( כאילו שלא כל חבילה מרגשת במיוחד פחח )
הזמנתי מ-3 אתרים שונים כמה מוצרים שונים לחלוטין שבתזמון חלומי הגיעו יחד והרימו לי תמצב רוח לשמים.

המוצר הראשון הוא מרכך שפתיים בריח /טעם גויאבה של KORRES שהיה במבצע באתר סטרוברינט.
האמת שאני רוצה אותו כבר כמה חודשים וראיתי שהוא במבצע נחמד  19.5 ש"ח והמשלוח חינם אז הזמנתי. הריח שלו בניגוד למה שציפיתי מאוד עדין ולא ממש חזק של גויאבות. ממה שניסיתי כרגע הוא מאוד נעים והמרקם שלו כיפי על השפתיים.
מרוצה ובהחלט שיהיה לו שימוש. אולי אפילו אזמין עוד אחד לתיק המקצועי שלי(:
קישור נמצא כאן


המוצר השני שאני חולמת עליו מעל לשנתיים (!!!!!!!!!) הוא זה לפי כל מי שכבר יש לה אותו טוענת ששום אוסף איפור לא יכול להיות שלם בלעדיו. אז ריירתי עליו המון זמן והוא סוף סוף שלי! לא אחר מה-MARY-LOU MANIZER של חברת THE BALM. ואכן, כמו כל הסירטונים והסוואצ'ים שראיתי שלו ועליו הוא אכן שלמות. הצבע, המרקם, הגימור - מאוהבת! 
לקישור הקליקו כאן. המשלוח בחינם אגב(:


המוצר השלישי שרכשתי הוא בעצם כמה מוצרים.
לא פחות ולא יותר הגיעו אלי 4 מברשות דנדשות של חברת HAKUHODO. 
עכשיו, בתור אחת מסכנה שאין לה מברשות ( בצחוק כמובן ) כבר כמה חודשים שאני חושקת במברשות מהמותג שמתיימר להיות יצרן המברשות הטובות בעולם ואת זה הייתי חייבת לבחון בעצמי.
כאמור החבילה הגיעה אלי ממש עכשיו אז הרושם הוא ראשוני בלבד ועם זאת, המברשות ניראות ומרגישות מדהים! הן ניראות עשויות היטב והרכות שלהן מפתיעה. הן יחסית קטנות ברמת אורך הידית וראש המברשת עצמה, שלי זה טוב. מקווה להשתמש בהן בימים הקרובים ולעדכן אתכם באיכות.
2 מהן מיועדות לטישטוש ו-2 להנחה
המברשות שהזמנתי הן- J146, J5529,G5507,J246

ברמת המחירים אני לא אכנס לפרטי פרטים כרגע, אבל המחירים נעים בין 18-24 $ למברשת+ 14 דולר משלוח מארצות הברית.
קישור לאתר HAKUHODO לחצו כאן


זהו. תיקראו לי שיטחית אבל אלה הדברים הקטנים שעושים לי את היום(:
אם תרצו פירוט יותר מעמיק אני אשמח לכתוב לכם וכמובן שאעדכן לגבי האיכות וטיב המוצר והאם באמת שווה להתרגש כשמקבלים אותו(:
כמו תמיד אשמח שתעשו לי לייק עמוד המקצועי שלי שנמצא כאן למעלה או בפייסבוק סיגלית הדסה גל MAKE UP ARTIST ותרשמו לעידכונים ע"י הכנסת כתובת המייל שלכם לתיבה כאן בצד ימין של המסך.

עד לפעם הבאה , תהיו טובים(:
שלכם 
MISS BEAUTYLISHAS








7 תגובות:

  1. איזה פוסט מעולה וממצה סיגלית, המרי לו הוא חלום כבר המון זמן ומאמינה שיתגשם יום אחד :D
    בכל אופן, מאוד אהבתי את סגנון הכתיבה שלך ואת הקניות עצמן, משתלם לחפור לך, תכתבי יותר בבלוג! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מתוקה שאת! שמחה שאת שמחה שאני שמחה (:
      יום יבוא וגם לך יהיה את המרי אל דאגה!
      תודה על המחמאות אכתוב יותר בלי נדר כמובן (:(:

      מחק
  2. מפנטזת על המרי-לומינייזר כבר מזמן. רק עשית לי עוד חשק!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חיכיתי לו שנתיים.. יום יבוא והוא יהיה שלך (:

      מחק
  3. http://il.strawberrynet.com/makeup/thebalm/betty-lou-manizer/154434/#DETAIL

    השבמחק
  4. תשובות
    1. תודה אהובה(: יש לי עוד חבילה דרך שחכתי ממנה ואז עוצר!

      מחק