יום ראשון, 24 ביוני 2012

פוסט ראשון!!! מתרגשת!! רכישות אחרונות(:


היי לכולם(:
בשעה טובה ומוצלחת אני סוף סוף פותחת בלוג! שחיכיתי לו וציפיתי לו רבות!
קצת פרטים עלי.. אני סיגלית הדסה, בת 26, מאפרת מקצועית, איפרתי גם לפני שהייתי מקצועית, ואני חולת איפור. ואני חופרת על זה וחופרת בכללי. באיפור אוהבת מותגים, לא אוהבת את המחיר, משתדלת לאזן בין "היוקרתי" ל"עממי". אני חולת פייסבוק ואוכל, לא מחייב בסדר הזה, אוהבת מאוד צבעוניות וחידושים. לא מתרשמת בקלות מכל מוצר אבל מוכנה לתת צ'אנס. ככה גם בחיים הפרטיים שלי כלפי אנשים. ואם כבר דיברנו על פייסבוק, אני מכורה לפורום האיפור: "מכורי איפור אנונימיים-פורום 413 תפוז", הפורום הכי מדהים, מפרגן, משעשע, מלמד ומכוון שיש!!
אני מקווה שאני אצליח לעניין אתכן/ם,שנגדל, נחכים ונהנה ביחד(:

אז אחרי קריאות הלולולו אני חייבת לציין שזה מעמד מאוד מרגש, הרבה זמן אני רוצה לפתוח בלוג שיעסוק באיפור בעיקר אבל לא רק.. בטיפוח אני לא להיט, גם לא בבגדים ואקססוריז אבל אני משתפרת, נראה לי(:



אוקי, אז השבוע הייתי בירושלים עיר הקודש האהובה עלי מכל, טיילתי, אכלתי עסקית סיני שהיה מאכזב מאוד, שתיתי וקניתי! נכנסתי לביוטיקר לקנות קשת לשיער ויצאתי עם אחלה ממתקונים- איפור ושאר ירקות.

להלן רכישות האיפור:



מימין לשמאל:
* צללית קרם עמידה במיים ( כך לפחות היא טוענת להיות- עמידות לא נבדקה עדיין) בגוון01. נעימה מאוד למריחה, לא גושית, והצבע מהמם- חום בינוני ברונזי שימרי. 8.99 ש"ח אאל"ט
*צללית עמידה אפויה מ'ס 25- -גוון ירוק TEAL מאוד יפה, פיגמנט לא רע בכלל  ושימרי. מחירו 6 ש"ח
*צללית עמידה אפוייה מ'ס 23- גוון שמפניה שימרי מאוד, מהממת, רכה ובעלת פיגמנט טוב. מחיר 6 ש"ח
(אומר במאמר מוסגר שעל גבי הצללית כתוב אופן השימוש ומצויין שם מפורשות להניח את הצללית מעל בסיס איפור.. שזה נראה לי קצת סוטר את הטענה שהצללית עמידה, הרי על צללית מעל בסיס טוב תהייה עמידה לא? טוב, לא נורא, העיקר הכוונה.)
*ליפסטיק מ'ס 32- מעלף! אני בטוחה שזה דיופ של איזה ליפסטיק של מאק או היי אנד אחר.. אני אחפש לכן , הצבע הוא קורלי עדין, מעט כתמתם אבל לביש מאוד, מרקם מאט, הוא לא מהאלה שיורדים מהר ומתייבשים לא יפה. אני מרוצה!
*ליפסטיק מ'ס 09- גם קורלי אבל טיפה יותר כהה, עדיין בהחלט לביש, גם הוא במרקם מאט, מקסים מקסים מקסים והמחיר שווה לכל נפש, 4.5 ש"ח ליחידה, שבכל צללית יש 10 גרם חומר! זה מדהים לדעתי.

עמלתי וצילמתי את ידי מרוחה בכל הטוב הזה שדובר עליו לעיל והתוצאות:



מימין: צללית מספר 23, צללית מספר 25, צללית קרם מספר 01, ליפסטיק מספר 09, ליפסטיק מספר 32.

אני רוצה לציין ולומר, שאני בדרך כלל לא קונה בביוטיקר מוצרי איפור, מכל מיני סיבות, בעיקר כי אני מזמינה הרבה אונלין.. אבל עושה לי הרושם שהם מתקדמים שם בחברה. אני לא זוכרת שהצלליות שלם היו כאלה יפות ונעימות למריחה, או צללית קרם, או אודמים כאלה איכותיים(הכל יחסי כן).. נותנת להם צ'אנס איתי. אעדכן מהי שביעות רצוני במידה ותתעניינו.

לסיכו, בקניה שלא עלתה על 30 שקלים חדשים אני חושבת שעשיתי עיסקה טובה. יצאתי מרוצה מהקניה הזו.

אממממ זהו? זה הפוסט הראון שלי? מסתבר שכן..(:

מקווה שנהנתן! אשמח לתגובות, הארות, הערות והצעות ייעול ושיפור(:

שלכן,
miss beautylishas.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה