יום חמישי, 21 במאי 2015

סקירה- מייקאפ DREAM MATT MOUSSE+ ברונזק סומק DREAM SUN מבית מייבילין ניו יורק





קיץ. הגעת. ( וטוב שכך ? )
עם הקיץ הלוהט שקיבלנו כרעם ביום בהיר ( סטגדיש ) חזר לו כמו בכל שנה המראה הפרשי הקליל והזוהר.
כולם רוצים ורצים להשתזף, ואני? תודה אבל לא תודה. לא מסתדרת עם החולות בים, עם הלחות, עם השמש שתקועה בפרצוף ולא נותנת אפשרות למצמץ רגיל, סורי לא בחורה של ים ושמש ואם כבר ים אז במסעדה שליד. אז מה עושה לבנבנה כמוני שכן רוצה קצת צבע? או! על זה נדבר היום.
לפני כשבועיים אספתי מהס.פארם הקרוב לביתי 2 מוצרים מבית מייבילין ניו יורק במיוחד לקיץ.




מייקאפ מוס וברונזר עם סומק באותו קומפקט.
נתחיל במייקאפ. אז המייקאפ הזה לא חדש, הוא יצא לפני כמה שנים וכבר נרכש על ידי כשיצא, ממה שזכור לי מאוד אהבתי אותו לכן שמחתי לקבל אותו לסקירה.

המייקאפ מגיע בצנצנת זכוכית, המרקם שלו מאוד מעניין, בשונה ממייקאפים אחרים שבדרך כלל מגעים בפורמט נוזל או אבקה,הוא במקרם מוס. כשנוגעים בו הוא מרגיש ממש כמו מוס שאוכלים אז לא להתבלבל בנות זה איפור
J
האמת שכבר ידעתי מה ה"קטע" של המייקאפ ועדיין הייתי מופתעת לטובה. יכול להיות ששינו לו את הפורמולה מעט? בכל מקרה המרקם שלו גורם לחומר להחליק על הפנים ולא ל"היתקע", הגימור שלו מאט לחלוטין והוא מתייבש לגימור של פודרה ולא של נוזל. המוצר אמור לתת כיסוי מלא, אני לא מצאתי שהוא נותן לי כיסוי מלא ביחס למייקאפים אחרים אבל רמת כיסוי בינונית ובהחלט מספיקה לאיפור יום יומי.
הוא מתאים לכל סוגי העור ומרגיש נהדר על הפנים.
מניסיון עבר ומזה של עכשיו דעתי נשארה זה-ממליצה בחום!
מחירו 150 (
WHAT??? ) לפני מבצעים. לדעתי המחיר יקר מאוד למוצר הזה במיוחד כי הוא מהדראג סטור אבל תמיד תמיד יש מבצעים אז יהיה שווה לנצל אותם.
הגוון שלי -40 למי שתהתה והוא מתאים לי בול.

המוצר השני הוא הברונזר+ סומק DREAM SUN


קודם כל, הוא יפייפיה בעיניי! אני סאקרית לכל מה שיש בו ברונזר עם פרח או גוון של סומק בפנים. משהו שם מושך אותי למקומות טרופיים שמעולם לא הייתי בהם...

הברונזר סומק מגיע בשני גוונים יש את הכהה יותר שהוא לא כל כך כהה דרך אגב. כשפותחים את המכסה המתברג ניתן להבחין בריח נעים של בושם, לא הצלחתי לנחש איזה עדיין אבל ריח נעים שמאוד מוסיף למוצר בכללי. אחרי החיבור הראשוני הגיע המבחן. האם הברונזר יעמוד בציפיות שלי? הציפייה שלי הייתה לתת מראה חם יותר לפנים ולא לעשות קונטור- חיטוב של הפנים. וואלה הצליח לו הפעם. אני מניחה אותו עם מברשת פלאפית יחסית בתנועות "שטיפה" ולא תנועות חדות. נותנת ליד לזרום ולשזף את פרצופי. הגוון חם אבל לא כתום ומאוד מחמיא לגוון העור שלי, הסומק לעומת זאת מעט שקפקף אבל עדיין מהמם ביופיו. הגוון וורוד קוראלי מושלם לקיץ למראה גלואי ועכשווי. יתרון נוסף הוא שגם הברונזר וגם הסומק הם מאט ככה שבמידה ורוצים להוסיף שימר או הברקות לא יהיה עומס של הברקה על הפנים, יש לנו יותר שליטה על זה כדי שלא ניראה מיוזעות. כמובן שאפשר להעביר את המברשת בשני החלקים ולקבל גוון חם עם מעט גוון שיכול בקלות לשמש כסומק.
דבר נוסף שרציתי לומר, הברונזר לא בעל פיגמנט מטורף. הרבה פעמים זה מאכזב אבל כאן הייתה מחשבה ולדעתי מייבילין עשו את הדבר הנכון כשבחרו שהוא יהיה ברמה בינונית מבחינת פיגמנט. לא חושבת שיש מישהי שהייתה רוצה פסים של ברונזר או כתמים על פניה כ"חיקוי" לשיזוף נכון ? (:
הוא מיטשטש בקלות וקל לנשיאה בתיק בלי לתפוס יותר מידי מקום.
כרגע המוצר נמצא במבצע ועולה 30 שקלים ואני אומרת ... להתסער! אני משתמשת בו כבר שבועיים בקביעות כל יום לפעמים בשילוב עם פודרת קונטור וגם בלי.
ממלצה בחום.





התמונות שלי צולמו מול חלון וללא כל עריכה. למי שתוהה הליפסטיק גם של מייבילין והוא הליפסטיק הכי חרוש שלי בחודשים החמים מספר 422 CORAL TONIC.
אשמח לדעת אם מישהי ניסתה את המוצרים האלה ואוהבת אותם כמוני. אשמח לשמוע פידבקים ורעיונות לנושאים לכתיבה שיעניינו אתכן (:
נתראה בפוסט הבא (:

גילוי נאות, המוצרים נשלחו אלי להתרשמות וסקירה.
#מייביליןניו



שלכן MISS BEAUTYLISHAS




יום ראשון, 10 במאי 2015

צבע חדש לשיער של OLIA מבית גרנייה - מה חשבתי עליו

היושששששששששש נכון שהתגעגעתם? גם אני ! מאוד! ויש לי כל כך הרבה פוסטים מעניינים בדרך

מלא התחדשיויות, עידכונים, סקירות ומה לא !

אז אני חייבת עידכון על הצבע לשיער של גרנייה שהתנסתי בו לאחרונה וכמעט ששחכתי לעדכן איך הוא כי... האמת שאני כבר בערכה השניה ובדרך לשלישית שלי מאז שניסיתי אותו לפני חודש וחצי בערך.
אחרי שניסיתי אותו פעמים יש לי דעה יותר חזקה עליו ואני אומר כך : קודם כל כפי שציינתי השיער שלי שחור מאוד ולא עבר שום הבהרה, רק צבע. הצבע שבחרתי הוא אדום אינטנסיבי אבל הוא אדום אש טיבעי ( יש דבר כזה ? מסתבר.. ) זאת אומרת שהוא כן אדום וכן בולט אבל בצורה שמתמזגת עם השיער השחור שלי בצורה מחמיאה ולא
in your face  בום טראח צבעתי לאדום.
וזה מה שמוביל אותו לסיבה השניה שרכשתי את הצבע שוב, בגלל שהוא טבעי ( יחסית, זה עדיין אדום (: ) הדהיה שלו מאוד יפה. הוא לא פשוט נשטף כמו צבעים אחרים שניסיתי אלא ממש דוהה על השיער וגורם גוון המקורי להיות פחות קיצוני למראית עין. שזה פלוס ענק, כי כפי שציינתי עד היום צבעתי אחת לשבועיים שלושה בדיוק בגלל הסיבה הזו, הדהייה הלא מחמיאה.
והפלוס השלישי הוא הריח! אוי הריח. רגע, בעצם אין ריח! מבחינתי זה פטנט שחייבים לדבר עליו בתוכניות בוקר. צבע לשיער בלי ריח לוואי- גאוני וכל כך ידידותי למשתמש!
אז הבנתם איפה אני עומדת, זה הצבע שהחביב עלי וזה שאני ארכוש שוב ושוב לפחות לתקופה הקרובה. ממליצה בחום !

בקרוב יהיו פוסטים נוספים בנושאי איפור וחידושים במגירות שלי!
שווה להישאר ומי שלא נרשמה, אשמח שתירשם

תודה רבה לגרנייה על ההזדמנות חלהכיר מוצר שעלול להיכנס לרשימת ההולי גריל שלי (:
MISSBEAUTYLISHAS 

#OLIA