יום שלישי, 31 במרץ 2015

צבע חדש לשיער של OLIA מבית גרנייה

לפני כשבוע קיבלתי שובר לערכת צבע חדשה של OLIA מבית גרנייה ומאחר שהשיער שלי היה במצב קטסטרפלי ( הצבע המקורי שלי הוא שחור מאוד ואני צובעת לאדום ללא הבהרה ) בגוון חלודה מחריד החלטתי לנצל את השובר ולגשת לסופר פארם הקרוב לבייתי ולטפל בזוועות.
גרנייה השיקו צבע חדש לשיער שמוגדר גם כצבע לשיער וגם כתכשיר טיפוח.
הצבע בעל פורמולה חדשה (ODS ׁ(oil delivery system שמבוססת של ריכוז שמנים גבוה ביחס לצבעים אחרים ואינו מכיל אמוניה.


 בתור אחת שצובעת את השיער בערך כל 3 שבועות ( לפעמים אפילו פחות ) , כן אני יודעת, אין צורך להרוג אותי. העיניין הוא שבגלל שהשיער שלי מאוד כהה ולא הבהרתי אותו ואני חופפת כל יום הצבע נוטה להישטף מהשיער שלי והשורשים גדלים ומשחירים במהירות שיא, אין לי יותר מידי ברירות. בכל מקרה, החלק הקשה ביותר בתהליך הצביעה בשבילי הוא הריח. אני סופר רגישה לריחות וזה חלק שאני תמיד דומעת בו וסובלת. עם הערכה החדשה לא היה ריח בכלל! שזה פלוס ענק בעיניי.
אחרי החפיפה הראשונה השיער היה רך יחסית לצבעים אחרים ולא נשבר בייבוש והסירוק. הקצוות לא היו קשות כמו בשימוש בצבעים אחרים שזה פלוס אדיר למי שסובלת מקצוות בעיתייים ממילא.

הצבע שבחרתי הוא 6.60 אדום אינטנסיבי.
 עכשיו לגבי הצבע שמתקבל.
בגדול אני רגילה לצבע מאוד "זוהר" וחזק אבל כאן הצבע עדיין אדום אבל לא חזק ומסנוור ובאופן די מפתיע מאוד אהבתי את זה. הכיסוי מאוד אחיד והצבע אדום אבל בצורה מתונה ומחמיאה.

מצרפת לכן הטבה מיוחדת לקוראות שלי, הנחה בקניית ערכה ומשלוח חינם! שווה לנצל !
http://bit.ly/1Axm3jv.

תודה רבה ל
OLIA על ההזדמנות לפנק את הקוראות שלי בהטבה הכייפית הזאת. מחכה לשמוע מכן מי ניצלה את ההטבה ומה דעתכן על ערכת הצבע החדשה.
נתראה בעוד כשבועיים עם פוסט המשך.
שיהיה לנו יום מדהים וחג פסח כשר ושמח (: 




בעוד כשבועיים אעלה פוסט נוסף על איך הצבע נראה ומרגיש (:

שלכן,

MISSBEAUTYLISHAS 

#OLIA




יום רביעי, 11 במרץ 2015

שגרת הטיפוח שלי



עד לא מזמן לא הייתי בחורה שמטפחת את עור הפנים שלה כמו שהייתי צריכה והיום אני משלמת את המחיר. פתיחה קצת דרמטית אני יודעת אבל זו האמת וצריך לומר אותה. כיום אני בת 28 (ממש אוטוטו 29 אבל לא נכנס לזה כי זה מדכא אותי :) ) אז מה ז"א לא מטפחת כמו שצריך? זה לא שמעולם לא מרחתי קרם לחות או שטפתי את פרצופי בסבונים שונים ומשונים, רק שלא ייעדתי את הקרם או הסבון לצרכים של העור שלי. פה הטעות.
כמו שכבר ציינתי מספר פעמים בבלוג העור שלי כיום, לא רוצה לומר בעייתי, אבל בהחלט רחוק מלהיות מושלם.
סוג העור שלי - שמן עד שמן מאוד בקיץ, למרות זאת יש תקופות של יובש מסויים, יש לי נקבוביות פעורות ופיגמטציה ברב חלקי הפנים. וכאילו שזה לא מספיק בשנים האחרונות התפתח אצלי גם ויטיליגו. למי שלא יודע ויטיליגו היא "מחלה" שתופעת הלוואי שלה היא אם לפשט את הפשט ההפך מפיגמנטציה. ז"א שנוצרים איזורים בגוף שרמת המלנין בהם יורדת לרמה של לובן. בגדול זהו, אין עוד תופעות לוואי, זה לא מדבק או מסוכן חלילה. למזלי אני בהירה אז הויטיליגו לא מפריע לי כל כך. גם לא הפיגמנטציה שלא קשה כל כך במקרה שלי אבל קיימת.
ועכשיו, תופים... אז איך אני שומרת על העור שלי, או מנסה לפחות. נתחיל מהבסיס- שתיית מים. הרבה מים. לפחות ליטר וחצי ביום ובקיץ מינימום 2. לא ארחיב על זה יותר מידי כי כולנו יודעים את החשיבות של שתיית מים.
שנית- ניקוי העור.
כידוע חוץ מזה שאני מאפרת, אני אוהבת להתאפר לפעמים יותר מהמתאפרת הממוצעת ומאחר והעור שלנו סופג חלק מהאיפור שטיפה טובה של הפנים היא שלב קריטי בשגרת הטיפוח. הסבון הקבוע שלי כבר תקופה ארוכה הוא הסבון הרגיל קרמה. מצאתי שהוא מאוד עדין אבל מנקה בצורה יסודית ולא מייבש. את האיפור אני תמיד מורידה תוך כדי מקלחת אגב (:



 


בימים שאני לא עובדת בבית אלא יוצאת ללקוחות קרם הגנה זה בגדר מאסט בשבילי. כמו שאמרתי יש לי פיגמנטציה שלפי מה שרופא העור שלי אמר לי, חלק מזה נובע מחוסר הגנה על העור. לכן, אני ( וכל אחת ואחד ) חייבת להשתמש בקרם הגנה. הנוכחי שלי כרגע של קליניק ויש בו SPF 40.
ברמת העיקרון לא ממש משנה איזה מקדם הגנה שמים רק שיהיה מעל SPF30. בהרבה מייקאפים למשל יש כבר מקדם הגנה אבל די נמוך לכן לא לוותר על מקדם הגנה טוב במיוחד בארצינו החמה.


בעבר הנטייה הייתה לרכוש את קרם הלחות הזול והנגיש ויותר גרוע מזה, לא להתמיד בשימוש בו.
מאוד מאוד חשוב להתאים את הלחות לסוג העור ולצרכים שלו כמו בכל שגרת הטיפוח. יהיה מאוד חבל להשקיע ולהתמיד בקנייה ושימוש במוצרים שלא מועילים לעור ועלולים לייבש אותו יותר או לגרום לו להפריש יותר חלב- שומניות, ליצור פצעונים וכו.
לפני כחודשיים נשלח אלי לסקירה קרם לחות חדש מבית לוריאל שכתבתי עליו כאן. עושה על העור שלי עבודה מעולה, את הראשון סיימתי וכבר רכשתי אחד חדש. בביקור האחרון שלי בסופר פארם הוא נמכר ב70 ש"ח. שווה מאוד למי שיש סוג עור דומה לש, לדעתי יתאים לעור רגיל עד שמן.





אחרי קרם הלחות מגיע קרם העיניים. גם איתו אותו סיפור, לא הקפדתי על שימוש ועל רכישה מתאימה. למזלי אני עדיין צעירה ( יחסית, הכל יחסי.. ) אז פה עוד אפשר להציל את המצב.
קרם העיניים הנוכחי והמעולה שלי הוא של אליזבת ארדן שהזמנתי מסטרוברינט במבצע. עלה לי פחות מ80 ש"ח עד כמה שאני זוכרת ואני מאוהבת בו. הוא קליל ומאוד עזר לי להחליק את איזור העיניין. מוצר כייפי וחיוני לי, ככה אני מרגישה.

המוצר הרביעי שאני מזמינה ומשתמשת באופן קבוע ולדעתי הוא סוג של פינוק אבל מאוד חשוב להקפיד אחת לתקופה.
מסיכה. אחת לשבוע בממוצע אני משתמשת במסיכת מנטה של קווין הלין שניתן לרכוש כאן.
לא מוותרת עליה, נאמנה לה והיא לי. אני מורחת אותה על הפנים ומשאירה ל"ייבוש" למשך כחצי שעה. יש למותג הנל מספר מסיכות לכל סוג עור. היא מתייבשת על העור וההרגשה שהיא ממש מנקה אותו מבפנים.
ממליצה!


והמוצר האחרון שאני משתמשת בו לאחרונה, בחודש האחרון הוא הסרום החדש מבית לנקום. כתבתי עליו פוסט כאן בבלוג.
כמו שכתבתי בפוסט המיועד, המוצר הגיע אלי לסקירה ושימוש למשך חודש ימים ואני חייבת לומר שאני מאוד מרוצה ממנו. למרות שכתבתי שאני יותר משתדלת להתמיד בטיפוח סרום הרגיש לי קצת בגדר מותרות ולא מאסט. לא שללתי אותו וכן רכשתי מידי פעם סרומים אבל לא הרגשתי צורך. הסרום של לנקום קצת שינה לי את התפיסה. הוא התיימר לשפר את מרקם העור, לעזור לאחד את גוון העור ולשפר את התחושה ואני אומרת בפה מלא, וואלה הצליח לו. העור שלי מרגיש הרבה יותר בריא וחלק, הנקבוביות אמנם עדיין ישנן אבל מרגיש לי שהן לא פעורות כמו שהיו, גם הפיגמנטציה עדיין קיימת אבל הגוון של העור מעט יותר אחיד וצח. ממליצה עליו ללא עוררין.
מחירו 749 ש"ח לפני מבצעים שזה קצת מבעס אבל שווה לעקוב אחרי מבצעים ולרכוש.
תודה ללנקום #LANCOMTEST




בתמונה אגב אני בלי איפור בכלל ושימוש בכל המוצרים שנכתבו בפוסט מלבד קרם ההגנה של קליניק. רואים את הפיגמנטציה ואת הכתמים הלבנים בבירור.
אז... זו השגרה שלי נכון לכרגע ואני מאוד מרוצה ממנה. היא עושה לי טוב והמוצרים עונים על הצרכים שלי כמו שצריך.


מקווה שנהניתם, אשמח לשמוע באילו מוצרים אתם משתמשים וממליצים.

למי שעוד לא מכיר את הדף העסקי שלי בפייסבוק אשמח להצצה ולייק https://www.facebook.com/sigalithadasagal

נתראה בפוסט הבא(:

MISSBEAUTYLISHAS