יום רביעי, 26 ביוני 2013

שגרת הטיפוח היומית שלי.

האמת, אני לא ממש בחורה של טיפוח למרות שלפעמים אני מרגישה צורך עז כן לתת לעור שלי קצת יותר תשומת לב.
שגרת הטיפוח שלי היא די בסיסית ולא גוזלת ממני יותר מידי מאמץ, בשונה מאיפור שכאן זה כבר סיפור אחר.
מרגיש לי שבעידן של היום יש מוצר טיפוח לכל קמט ולכל נקבובית וזה בהתחלה קצת בילבל אותי. אבל לא נתתי לפרסומות ולדיילות לבלבל אותי וגיבשתי לי שגרת טיפוח די פשוטה ואחת שמתאימה לצרכים שלי ביום יום. שזה מה שחשוב בעצם.
כמו באיפור, חשוב מאוד להיות מודעת למה שאת צריכה, מה שמתאים לך, לסוג העור שלך, לאפקט שאת מחפשת וכמובן לתקציב שלך, שהרי טיפוח יכול להיות הרבה יותר יקר מאיפור וחבל להשקיע במוצרים שלא יועילו לך.
אז ככה, סוג העור שלי מאוד ( מאוד מאוד ) שומני. ברמה כזאת שאני מבריקה ולא רק באיזור ה T. ולמרות שיש בעור שומני את החיסרון של הניראות הלא מחמיאה והצורך לפדר כל שעה אני מתעודדת מזה שבגיל מבוגר העור יהיה פחות מקומט ויהיה מתוח משמעותית. למשל סבתא שלי שתחיה בת 65  וגם היא עם עוד שומני ואין לה אפילו קמט אחד, אז לפחות משהו טוב אחד יצא לי מכל הסיפור הזה.

לדעתי ולא רק, חוץ מחומרים גשמיים, הגוף ניזון מרוחניות. גוף שטוב לו מבפנים יקרין את החוצה. למרות שאני בחורה דתיה למי שלא ידעה, אני לא מדברת בהכרח על דת, אני מדברת על שלווה הנפש על רוגע פנימי ( מצרך נדיר בימנו ) אבל שהנפש רגועה ושמחה עם מה שיש כל איכות החיים משתנה לטובה וזה מקרין ישירות על עור הפנים. 

שינה טובה- אני לא ישנה טוב נקודה. וזה ממש ניכר עלי. זה קצת מצחיק שאני כותבת על שינה טובה שאני זו שלא ישנה טוב, אבל ה"שקיות השחורות" שמגיעות אחרי לילה לבן  אפשרי למנוע.

שתיה. מים והרבה. אין מה להרחיב בנושא הזה יותר מידי הוא די ברור. עור צמא עור עור עייף וחלש. בלי קשר לזה שגיהנום זה כאן וחם ברמות כאלה שחובה לשתות לפחות ליטר וחצי ביום.

טיפול פנים. מומלץ אחד ל 3-6 חודשים ללכת לקוסמטיקאית טובה לטיפול פנים. באם מדובר בהוצאת שחורים או בפילינגים שונים טוב לעשות ניקוי יסודי של העור ולתת לו בוסט של לחות כדי להחיות אותו.

שימוש בסבון. שטיפת הפנים במוצר יעודי לסוג העור שלך הוא מוצר שיכול מאוד להועיל לעור הפנים שלך.
לרוב לעור שומני הסבון יהיה סוג של ג'ל ולא סבון קרמי. הג'ל בדרך כלל גורם ליבוש של העור ונותן הרגשה של עור מתוח ונקי.
לעור רגיל עד יבש רב הסבונים יתאימו, אני באופן אישי לא מכירה סבון מיוחד לסוג עור שהוא לא שומני.
הסבונים המועדפים עלי אישית הם סבוני פילינג עדינים לשטיפה יומית. למרות שלא מומלץ לעשות פילינג יומיומי אני מרגישה שפילינג עדין מאוד מנקה את העור שלי יותר טוב, במיוחד כי אני מתאפרת בכבדות מסויימת כל יום.
הסבון שלי כרגע הוא " תרחיץ פילינג לפנים" של לייף, ותחליב רחצה לפנים של דוקטור פישר לעור שמן.
כשיגמרו אני מתכננת לחזור לבסון פילינג העדין של קרמה, הוא מעולה ומומלץ להסרת איפור.
גם סבוני הפילינג של הנסיכה הלנה מעולים, סיימתי 2 מהם ואני בהחלט מתכננת להזמין עוד כמה. במיוחד מהמשמש והקקאו.




מי פנים - מי הפנים שאני משתמשת בהם שייכים לקליניק והם חלק מסדרת שלושת השלבים שמיועדת לעור שומני.
אני מאוד מרוצה למרות שהיה לי קצת קשה להתרגל לריח האלכוהולי החזק אבל היום זה כבר הרבה פחות נורא. זהו עוד שלב קבוע בשגרת הטיפוח/ איפור שלי. על פנים נקיות אני מספיגה מעט על פדיות קוסמטיות ( שהכי טובות לדעתי שייכות לביוטיקר ) ומעבירה על כל הפנים. ההרגשה שלי היא שהעור לא רק נקי, הוא מצוחצח ומוכן ללחות.
אגב בתמונה הוא ניראה ריק, אבל יש בו עוד קצת לשבוע הקרוב. כבר הספקתי להתחדש בעוד אחד.




קרם לחות- שלב שיכול להיות קריטי בשגרת הטיפוח שלי. אני משתמשת ב oil control של מאק שזה מוצר מנצח בשבילי ובג'"ל לחות נטול שומן של קליניק. ניסיתי הרבה קרמים ממותגים שונים ואני מרגישה שהלחות הזאת עושה לי טוב. כשמה כן היא, לחות, שעוזרת האיזון רמת השומן בפנים, אני מרגישה הרבה פחות שומנית עם הלחות הזאת, כשמנגד העור מרגיש רווי ולא יבש. הקליניק אמנם לא סופח שומן כמו הלחות של מאק אבל הוא ללא שומן ומגיע במקרם מאוד קליל שניספג היטב.



פריימר- התלבטתי אם להכניס את המוצר הזה לקטגוריית טיפוח, שהרי פריימר נתפס יותר מוצר " איפורי" ולא טיפוחי אבל שחשבתי עם עצמי הגעתי למסקנה שאני משתמשת בפריימר שסופח שומן/ נותן מראה מאט וגם שאני יוצאת לא מאופרת. הפריימר שאני הכי מושיטה אליו יד בתקופה האחרונה שייך למותג בשם " לאורה מרסייה" בגירסה לעור שמן,  לא ניתן להשיג אותו בארץ לצערי. למי שמעוניינת הוא נגיש באתר " סטרוברי נט ". אגב יש למותג פריימרים שונים לסוגי עור שונים. בנתיים אני מרוצה אבל כשיגמר אני כניראה אעבוד לפריימר של מאק, PREP+PRIME SKIN שממש סופח שומן והוא מעולה לי. אבל ניראה.. ימים יגידו.



מסכה. כבר תקופה שאני משתמשת במסכה המעולה של "הנסיכה הלנה" שהזמנתי בIHERB שכבר הזכרתי כאן בבלוג ולפי איך שזה ניראה זה סיפור אהבה שלא יגמר בקרוב. אמנם יש צורך להזמין אותה מחו"ל אבל האתר די נגיש, היא זולה ועושה את עבודתה נאמנה. 

אחרי כל שימוש בה אני יכולה לומר שיש לי פרצוץ חדש מהפצפצים(:





השוק של היום מציע אין ספור מוצרים נוספים כמו מסכות קילוף בייתיות, סרומים, קרמים ושאר ממתקים שאנחנו לא בהכרח צריכות. כמו שכתבתי בתחילת הפוסט חשוב לנו לדעת ולהכיר את סוג העור ומה הוא צריך. להעמיס מוצרים לדעתי זה מיותר אלא אם כן באמת יש צורך. עוד משהו חשוב, מומלץ מידי פעם לשנות את שגרת הטיפוח כדי לא לתת לעור להתרגל רק למוצרים מסויימים. לפעמים מוצר שמשומש יותר מידי מאבד את האפקט וכשמחליפים אותו העור הופך למגורה ולא נעים.
בקרם לחות למשל, ההמלצה היא לסיים צנצנת/ טיובה אחת, לעבור לקרם אחר ואז לחזור לקרם האהוב. וכך לעשות כל מספר חודשים.
חשוב לי לציין שאת שגרת הטיפוח שלי אני מקיימת לפני שאני מתאפרת בבוקר/ צהריים. בלילה אני רק שוטפת פנים, ומידי פעם מורחת לחות. לי זה מספיק.

מחירים:

סבוני הפנים- כ20-40 ש"ח.
מי הפנים- קליניק- 140 ש"ח ל200 מ"ל. ( מגיע בעוד שני גדלים במחיר שונה כמובן ).
קרם לחות מאק- 180 ש"ח.
קרם לחות קליניק- 170 ש"ח.
מסכה- 4$ פלוס מינוס.
פריימר- בסביבות ה150 ש"ח.

אז.. זאת השיגרה שלי, די פשוטה, אני לא מהמשקיעות יתר על המידה ובגדול זה מספק אותי בשלב זה.


מקוה שנהנתן, אתן מוזמנות להגיב, לשאול, לייעץ, להאיר כרצונכן.


יותר ממוזמנות לעשות לי לייק בעמוד החדש שלי בפייסבוק,

סיגלית הדסה גל MAKE UP ARTIST  ולהתעדכן בתמונות ושיגועים נוספים מבית היוצר שלי(:

שלכן, MISS BEAUTYLISHAS.


יום ראשון, 23 ביוני 2013

PRO LONGWEAR PAINT POT BY M.A.C




קולקציית הפיינפוטים החדשה של מאק כבר הגיעה לחנויות בחמישי האחרון(20.6) וזו סיבה מעולה לכתוב עליהם כמה מילים.
הפיינפוט הוא בעצם צללית קרם על בסיס מים שמגיעה בצנצנת ( לא יודעת למה, אני מתה על הצנצנות הקטנטנות האלה ).
זהו מוצר עמיד בפני עצמו וניתן ל"לבוש" אותו כשלעצמו, או להניח אותו כבסיס לצלליות אבקה למיניהן.
מאחר ומדובר על מוצר על בסיס מים הוא עמיד יותר על העפעף ומהווה כ"דבק" לצללית שמניחים מעליו.
בליין הקבוע של מאק קיימים 9 גוונים קבועים חלקם בגוונים ניטרלים כמו הפיינטרלי המפורסם וחלקם מגיעים עם הגוון יותר חי והברקה מסויימת.
בקולקציה הנוכחית הגיעו 7 צבעים חדשים והושק מחדש פיינפוט שכבר נימצא בליין הרגיל.
עכשיו, שאני אומרת קולקציה אל תיתנו למילה הזו להטעות אתכן ויש לי חדשות טובות.. כל הפיינפוטים נכנסים לליין הקבוע! זאת כבר סיבה למסיבה, וככה לא צריך להיות בלחצים שאולי חס ושלום וחלילה וחלום לא יהיו לכן את כולם.
אז ככה, הסוואצ'תי את כולם כפי שתכף ניראה ואני יכולה לומר בפה מלא, הם סופר עמידים ( עלי לפחות ) ובאמת שכולם יפייפים. בנוסף חשוב לי לומר שלכולם יש הבקרה/ ניצנוץ .
אגב, זה מוצר שנוטה להתייבש בחשיפה מיותרת לאוויר, אז מי שרוצה לשמור עליו ולנצל אותו עד הסוף, מומלץ לסגור אותו בסוף כל שימוש, או להוציא מעט חומר עם המברשת/ אצבע ופשוט להפוך את הצנצנת.




 עם הקולקציה הושקה מברשת שגם היא נימצאת בליין הקבוע ומושלמת להנחת החומר בצורה מעולה ומספיק דחוסה לנוחות מקסימלית ואפליקציה טובה. מספר המברשת 242 ומחירה 150 ש"ח.


להלן סוואצ'ים, סליחה על התאורה אבל רואים די טוב את הצבעים. לא התאפקתי וצילמתי באמצע משמרת ( לא לגלות לאף אחד ) במיוחד בשבילכן.




הסוואצ'ים על היד שלי הם לפי הסדר בתמונה כאן למעלה, משמאל לימין כך גם בשורה השניה.


תיאור הצבעים לפי הסדר משמאל לימין:

Blackground- שחור אפור כהה עם שימר עדין. ( זה הפיינטפוט שהושק מחדש)

Chilled On Ice- זהוב לילך לא מוגדר במיוחד עם עם הברקה פרוסטית, ( הרס לי את הבריאות )
Let’s Skate!- וורוד חלבי עם שימר פרוסטי זהוב.
Vintage Selection- סוג של טואופ בהיר עם שימר פרוסטי כסוף.
Let Me Pop- אפרסק מוזהב עם שימר פרוסטי מנצנץ זהוב.
Antique Diamond- ירוק " מעושן" עם פרוסט ירוק חאקי.
Dangerous Cuvée- אפור כסוף כהה עם שימר פרוסטי כסוף.
Frozen Violet- סגלגל אפרפר עם פרוסטיות אפורה.

אוקי, עכשיו דעה אישית.
אני מאוהבת בצבעים האלה! וכל מבט או סוואצ' אני מתאהבת יותר! ניסיתי לשלב כבר כמה מהם עלי ועל לקוחות בחנות והתוצאה הייתה מדהימה!
בהחלט מוצר ששווה את ההייפ סביבו

המחיר שלהם זהה למחיר הקבועים בליין 105 ש"ח.

גילוי נאות:
למי שלא יודעת אני עובדת במאק.( שהיא חלק מאיגוד אלקליל שכולל בתוכו מותגים נוספים כמו אסתי לאודר קניליק ובובי בראון) כבר כמעט שנה. אני כותבת בבלוג שלי על מאק עוד לפני שחלמתי לעבוד בחברה, אף אחד מהחברה המעסיקה אותי לא מתערב בניכתב בבלוג שלי, אף אחד לא "מצ'פר" אותי יותר או פחות משאר העובדים בחברה ואף אחד לא אומר לי מה/ איך/ כמה ולמה לכתוב. כל הניכתב בבלוג הוא על בסיס ידע שלי והכרת המוצרים מניסיוני האישי בלבד ( שהוא די רב ).
היה לי חשוב לומר את הדברים בצורה הגלויה ביותר כי אני מדברת כאן על הרבה מוצרים ולא כולם של מאק אבל חלקם הגדול כן מהסיבה שאני מאמינה במוצר ורוצה להמליץ עליו. אני כותבת על מה שאני רוצה, לפי מה שאני מחליטה. יש לי המון מוצרי איפור ממותגים שונים וברמות שונות ואני לעולם לא אכפיש מוצר טוב כי הוא לא של מאק או אשבח מוצר שפחות התאים לי של מאק כי הוא "מאק". רבות מהקוראות מכירות אותי אישית ומהרשת החברתית ויודעות שכל מה שני אומרת או כותבת הוא אמת. אני לא מנסה לקדם את מאק או כל חברה אחרת בעד שום תמורה. הבלוג הוא נטו מה שאני אוהבת ורוצה לעשות בזמני החופשי.

אז..
תודה על הזמן שהקדשתן לקרוא את הפוסט, מקווה שנתנתן.
אתן יותר ממוזמנות להירשם לעידכונים, לשאול ולהגיב.
ניתראה בפוסט הבא,
שלכן,
MISS BEAUTYLISHAS.



יום שבת, 15 ביוני 2013

אופן הכנה, קלאסי לביש ופשוט לעשייה.

לאחרונה אני מעלה לא מעט תמונות  (FOTD (face of the day לפייסבוק שגוררות אחריהן בקשות לאופן ההכנה שלי. הכוונה לאיך ובאילו מוצרים השתמשתי ואיך אני מניחה אותם כדי לקבל את הלוק הסופי.
אני משתדלת מאוד לעשות לוקים קלים לביצוע ולא מסובכים ככה שגם מישהי מתחילה תוכל לעשות מראה מתוכחם ומהמם.
כבר כתבתי פוסט על לוק אחד כתום אז אם בא לכן חפשו אותו בהיסטוריה של הבלוג והיה נחמד לקבל תגובות של כמה האיפור פשוט אבל ניראה וואוו.

הייתי רוצה להתחיל סדרת פוסטים בנושא שאקרא לו " אופן הכנה" והוא יעסוק באיך אני " יוצרת " לוקים שונים בעיקר היומיומיים שלי, שכבר הספקתן להכיר אותי ולדעת שהיום יום שלי בהחלט יכול להיות איפור דרמטי למסיבה חשובה.
אבל היי, כל אחת והיום יום שלה אה(:

אז ככה הלוק שאפרט בפנייכן היום הוא לוק מאוד פשוט אך עם זאת די אלגנטי. השתמשתי בצבעים ומוצרים מאוד בסיסיים והתוצאה הייתה עדינה יחסית אך מאופרת כהלכה. ניתן ללבוש את האיפור הנל לפגישה, למסיבה, או בעצם לכל מטרה.

חשוב לי להדגיש שמה שאני מנסה להעביר לכן בפוסטים מהסוג הזה זוהי לא רק התוצאה הסופית של המראה אלא את טכניקות האיפור היומיומיות שלי. ככה אני באמת מתאפרת ומאפרת.

אתן לא חייבות להתשמש באותן המוצרים/ צבעים שאני משתמשת בהן או אפילו באותה סקאלת צבעים. כאן זה המקום של כל אחת וגוון עם המוצרים שהיא מעדיפה ואוהבת אבל עם הטכניקה שלי. ( לא שאני המצאתי אלא הדרך הנוחה לי לעשות את זה ).
הלוק שנלמד היום הוא זה שכאן למטה, ופורסם לפני 3 ימים בפורום " מכורות איפור אנונימיות" בפייסבוק והוא ללא עריכה, פילטור או פוטושוט כל שהוא למען הסר ספק.





המוצרים שהשתמשתי בהם הם:
ג'ל ליינר שחור- מאק 
צללית שחורה מאט-carbon מאק
צללית טישטוש one to watch- מאק
צללית חימום שקע- uninterrupted מאק
עיפרון כסף -מילאני
מסקרה - הוט& נוטי , מאק
עיפרון גבות lingering 
ברונזר - סטילה 02
סומק -melba, מאק
ליפסטיק - WOW גוון m540
חלק גדול מהמוצרים הם חלק משגרת האיפור היומיומית שלי.

אני מתכננת לכתוב פוסט על שגרת הטיפוח היומיומית שלי בלי קשר אז הפעם לא אפרט מה מי ומו הגיעו לפני האיפור עצמו.
1-השלב הראשון הוא לקחת את הג'ל ליינר עם מברשת קטנה עד בינונית סינטטית ולצבוע את גלגל העין תוך שמירה על "סי" פנימי נקי. ז"א אומרת לא להיכנס עם השחור עד לפנים העין ממש. חשוב לא לעלות מעל הקפל, אנחנו רוצות מראה עדין ולא מעושן גדול. טיפ חשוב הוא להגיע עם ה"תיחום" עד טיפה לפני הקפל כדי שבטשטוש לא נעבור אותו ולמלא את כל שטח הגלגל.
2- עם מברשת דחוסה יחסית (נגיד 239 של מאק) עוברים על הגבולות ומטשטשים בעדינות אבל לא עוברים את הקפל.
3- עוברים על כל העסק עם צללית מאט שחורה ומחדדים את סוף העין לזווית עדינה וקטנה בעזרת מברשת זווית עד תחילת השקע. ז"א, לא עוברים בגובה את השקע אלא מוציאים זווית ומחברים אותה לגלגל העין המושחר. התמונה העליונה ממחישה את המשפט הלא ברור הזה יותר טוב..
4-לוקחים צללית מעברים שבעיניי הצללית המושלמת היא one to watch של מאק עם נגיעה מהצללית החרדלית uninterrupted של מאק, ומטשטשים מעל הגלגל הכהה שיצרנו. לי באופן אישי יש די הרבה מקום לשחק עם צלליות המעבר, אבל למי שאין הרבה מקום יכולה להגיע עד כמעט לגבה. להשאיר קצת מקום להייליט. הצבעים האלה יוצרים שקע מאוד חם ולא שקוע מידי ככה שהם מתאימים לכל עין. אותן דבר מתחת לעין, קו דק של ג'ל ליינר ומעליו צללית שחורה בעזרת מברשת עיפרון או מברשת קטנה אחרת.
5-להוסיף הילייט לבחירתך, אני לא זוכרת במה השתמשתי אבל זה לא באמת כזה משנה, כל אחת וההילייט שהיא אוהבת. המראה הזה הוא רובו ככולו מאט אז אפשר להוסיף פופ של שימר אם בא לכן.
6- להניח עיפרון כסוף עמיד מזווית הפנימית של העין למעלה ולמטה.
להשחיר את קו המים, אני השתמשתי שוב בג'ל ליינר, להוסיף מסקרה טובה במראה דרמטי כדי שיראו אותה על הגלגל המושחר שיצרנו ו..
ניראה לי שזהו לאיפור העיניים, פשוט פשוט!



לשאר הפנים גם הכל נישאר די פשוט.

עושים הצללות מתחת לעצם הלחי, ובעוד מקומות שבדרך כלל עושים את זה , כל אחת והצורך שלה.
הנחתי סומק על תפוחי הלחיים ומשכתי מעט לרכות תוך טישטוש עם הסומק למראה אחיד יותר. הנחתי מעל הסומק באיזור הרכות הילייט- כל אחת והבחירה שלה, את הליפסטיק הנחתי ללא פריימר או עיפרון כי רציתי מראה נקי ורך.
אגב הליפסטיק אולי ניראה יפה בתמונה והוא באמת יפה ונעים על השפתיים אבל לא שרד יותר מכוס מים אחת שזה בעסה.. אבל בגדול כל צבע רך אחר יכול להתאים, וורוד, אפרסק או אפילו רק גלוס עדין. מומלץ להשתמש בסטיין כלשהוא.

בסך הכל, איפור מאוד קל ועם זאת מאוד לביש.


ספרו לי האם ניסיתן את הלוק איך הלך, האם אהבתן את פוסט " אופן ההכנה" והאם להמשיך בסדרה הזו?..

עוד רעיונות לפוסטים, שאלות, מחמאות, הארות והערות יתקבלו בברכה, 
אשמח שתירשמו לבלוג ותעקבו באינסגרם  sigalit_hadasa_gal לעוד מלא תמונות איפור ולא רק.
מקווה שנהנתן,
שלכן כמו תמיד,
miss beautylishes.