יום שני, 25 ביוני 2012

טוטו קארה ליברל או.. בומבה בומבה?

היי לכולן, היום נעסוק בשיער. כן כן בחוטים האלה שצומחים לנו מתוך העור ומאיפה לא, חלקם נועדו ליפות אותנו וחלקם מיותרים בעליל..
אני בגדול לא מהבנות שקמה בבוקר מתחילה לפנפן שעתיים עד שהפן "קרשים", לא אחת שמקרזלת יומם וליל כל תלתל ותלתל, ולא אחת דופקת תסרוקות שונות ומשונות. אני אחת של קצת שמן מרוקאי+ לחות טובה אחרי חפיפה ושלום על ישראל.
נתחיל במוצר השיער הבסיסי ביותר והוא.. השמפו. או כמו שאומר ישראל בן נעים (משפחת צנעני) שמפון.
השמפו נועד לחפיפת השיער, ניקיונו מכל זיהומי הסביבה והשומן הטבעי של הקרקפת, ויש מוסיפים גם את אפקט הברק, זה המותאם לשיער צבוע, זה המשקם את השערה הפגומה ביותר אפילו שנשמתה כבר פרחה ממנה מזמן וכולי.

השיער שלי כיום צבוע (אדום שמתעקש להיות חום אדמוני) אך זה ככה רק בחצי שנה האחרונה. לפני זה הוא היה שחור משחור וארוך לי עד ברכיים (כמעט) בין חלק לגלי (סוג של צביקה פיק כזה  רק בלי הדלילות ), די מלא ולא יבש.אישית ניסיתי לא מעט סוגי שמפו (שמפונים  חח) החל מהזולים ביותר ועד ליקרים של ממש,מהארץ ומחו"ל, והשמפון שלי אישית הכי מתאים הוא לא אחר שמפו 10 של קרלין. פשוט תענוג מה שהוא עשה לי לשיער. למרות שאני אוהבת לשנות את מה שוקרה לי במקלחת אני תמיד איכשהוא חזרת אליו. אני משתמשת בזה שמתאים לכל סוגי השיער. מאוד ממליצה ואפשר להשיג אותו הרבה פעמים בס.פ ב-10 ש"ח. שווה!!




המוצר השני באופן מפתיע יהיה המרכך. או הקונדישינר או כמו הסבתות של שנות התרת"ח : קרוייטר.
גם במקרה הזה לדעתי מרכך קרליין עושה את  העבודה מעולה למרות שבמרכך אפשר לשחק ולשנות לעיתים דחופות יותר אם רוצים כי יותר קל למצוא מרכך שלא מייבש את השיער בניגוד לשמפו.



עכשיו, יש עוד מוצר אחד שלא חובה חובה חובה אבל הוא (חובה ו..) כדאי בהחלט והוא המסכה. יש כל מיני סוגים של מסכות בכל מיני מרקמים שונים והבטחות שונות. את המסכה שמים אחרי השמפון ובמקום המרכך, בהמלצה של פעם עד פעמיים בשבוע.
גם פה ניסיתי מספר מסכות עם ריחות מעולים אבל לא עשו יותר מידי לשיער שלי. כמו של לוריאל, פנטן ודומיהם. על שתי מסכות אני רוצה להעמיק. בהמלצת היוטיוב האהוב הלכתי (יותר נכון ישבתי) ורכשתי את המסכה שחצי כדור מדבר עליה ה macadamia natural oil . אוקי, אם לא היה לי למה להשוות היייתי אומרת שהיא טובה. אבל מאחר ויש לי ותכף נגיע לשוס היא ממוצעת בעיני. המחיר שלה + - על 200 ש" ל500 מ"ל שזה יקר! והעבודה שהיא עושה.. אממ.. בעדינות, לא שווה את המחיר הזה. מרככת בסדר גמור אבל לא עפתי. ציפיתי להרבה יותר. אלמד לא לצפות יותר מידי  ( בלי נדר).
והנה השוס: מסכה מעולה שבמעולות, ריח תענוג, מקרם חמאתי ומה שהיא עושה לשיער פשוט אין לתאר. ואולי הפלוס הגדול ביותר הוא שהיא " מייד אין ישראל בייבי"! המסכה של סרינה קיי מקבלת אצלי 5 כוכבים בלי להתבלבל בכלל. אמנם גם היא לא זולה מאוד, המחיר שלה הוא 160 ש"ח ל500 מ"ל אבל באמת ששווה כל אגורה. אני רק אוסיף שעם המסכה הזו, אני אישית בכל אופן, מרגישה את הרכות שהיא נותנת לשיער עד ממש כמה ימים אחרי השימוש בה אפילו שיום אחרי כבר חפפתי.. שזה אומר שהיא לא רק מרככת היא גם ממש מטפלת ומשקמת את השערה.


 המסכה של macadamia natural oil

המסכה של סרינה קיי.


נעבור למה שקורה אחרי שמורידים את המגבת דמויית הקונכייה שכולנו עושות ויכולות להסתובב איתה שעות בבית..
קרם לשיער. בדומה למה שקורה לעיל, רכשתי את הקרם של אותה סדרת macadamia natural oil וגם פה לא נרשמה התלהבות יתרה. הקרם הוא טוב אולי טיפה יותר. לא ארחיב.. פשוט יושב אצלי ללא שימוש.
הקרם שעשה לי את זה הכי הכי ( וגם פה אין כמעט חברה שלא ניסיתי שנמכרת בארץ ולא רק) לוקח בגדול הקרם של סרינה קיי. מחירו 90 ש"ח ל500 מ"ל. הוא עם אותו ריח כמו של המסכה, הוא נעים כל כך למגע, מגיע עם אריזה משאבה שלא צריך יותר מלחיצה אחת (בשבילי לפחות) כדי לסדר את השיער.( אני לא אוהבת יותר מידי חומר.. לא מהאלה ששמות חצי בקבוק..), מספיק לים זמן ועושה טוב לשיער. באמת.

 הקרם של macadamia natural oil


הקרם של סרינה קיי.

קרם אחרון שקניתי לפני שבוע ( בביוטיקר, באותו יום של ההתחדשויות מהפוסט הקודם), הקרם לשיער של ביוטיקר " קרם החייאה ומייצב לשיער.
יש לו ריח של שמפו מוכר נדמה לי של סרקל שהוא ריח אלוהי, כתוב שהוא מועשר בשמן מרואקי ואחרי השימוש בו אני די מאמינה לביוטיקר הפעם. ממש מרגיש כאילו יש בו שמן, במובן הטוב. מחירו 9.99 ל250 גרם שזה יפה מאוד. הקיצר שווה ניסיון, אני בנתיים עושה לו לייק.




והמוצר האחרון שאני רוצה לדבר עליו הוא השמן המרוקאי קולולולולולולולולולו לא שכחתי אותך כפרה עליק.
השמן המרוקאי הידוע גם כשמן הארגן ופק מצמח הארגן שבמרוקו. יש לו סגולות מיוחדות לטיפוח השיער והציפורניים מזה שנים רבות. יש בו חומצות שומן כמו אומגה 3, אומגה 6, אומגה 9 ואומגה שעושים בין שני עצים בתאילנד ( סתם סתםםם), השמן מבטיח בסגולותיו שמירה על איכות השערה לאורך זמן שיקום במידה והשיער הפגום. מחירו כ60 שח אבל אפשר להשיג ב1+1 שזה ממש שווה.


                                                 השמן המרוקאי של מישל מרסייה.


עד כה דיברנו על השמן המקורי, אך לא כך הדבר. היום מה שעושות כמעט כל החברות הוא מדללות את השמן המקורי האיכותי בשמנים זולים יותר ומחרטטים שזה השמן המקורי ובלה בלה. לנו אין יותר מידי מה לעשות וקונות מה שיש אבל אל תיטעו, נדיר למצוא שמן מרוקאי טהור. (סיבוב שמנים במרוקו? מישהי?)
גם כאן היו לי ניסיונות רבים עם מותגים שונים ומה שאני ממליצה עליו זה השמן של מישל מרסייה. הוא ממש נעים למגע, למרות שהוא שמן כשהוא מגיע למגע עם השיער הוא לא הופך אותו לשומני אלא לרך ונעים מאוד עד מאוד מאוד. מחירו כ60 שח אבל אפשר להשיג ב1+1 שזה ממש שווה.


לגבי הצבע שאיתו אני צובעת: אין משהו מועדף כרגע אני עוד מנסה.. מבטיחה לעדכן(:
ועוד משהו קטנטן, אני חופפת כל יום, אבל לא מסתרקת כל יום.. כשאני עושה את זה יש לי 2 פייבוריטים תלוי מי נמצא אצלי בחדר ולא נגנב לו לאיזור החדר של אחותי..
הראשון הוא המסרק של מישל מקסייה שמתיר קשרים ללא כאב כך הוא טוען. ולמרות הפיקפוק זה באמת נכון.. אז לייק(: מחירו כ04 ש"ח כמדומני.. 
והשני הוא של ביוטיקר- מברשת גדולה וטובה שמברישה כמו שצריך השניות. מחירה שערורייתי שעומד של 5.60 ש"ח.


 מישל מרסייה

                                                                              ביוטיקר

זהוווווווווווווווווו וואי זה היה ארוך..



תודה על הזמן שלכן, סליחה על חפירה, תתרגלו מעכשיו זהו, קונגו!
מוזמנות ללחוץ על הקישור כאן למטה..
זה היה מתבקש.. תהנו (:(:

הדקותה ראשונות רלוונטיות, לא מצאתי משהו קצר(:


שלכן
miss beautylishas.
















יום ראשון, 24 ביוני 2012

פוסט ראשון!!! מתרגשת!! רכישות אחרונות(:


היי לכולם(:
בשעה טובה ומוצלחת אני סוף סוף פותחת בלוג! שחיכיתי לו וציפיתי לו רבות!
קצת פרטים עלי.. אני סיגלית הדסה, בת 26, מאפרת מקצועית, איפרתי גם לפני שהייתי מקצועית, ואני חולת איפור. ואני חופרת על זה וחופרת בכללי. באיפור אוהבת מותגים, לא אוהבת את המחיר, משתדלת לאזן בין "היוקרתי" ל"עממי". אני חולת פייסבוק ואוכל, לא מחייב בסדר הזה, אוהבת מאוד צבעוניות וחידושים. לא מתרשמת בקלות מכל מוצר אבל מוכנה לתת צ'אנס. ככה גם בחיים הפרטיים שלי כלפי אנשים. ואם כבר דיברנו על פייסבוק, אני מכורה לפורום האיפור: "מכורי איפור אנונימיים-פורום 413 תפוז", הפורום הכי מדהים, מפרגן, משעשע, מלמד ומכוון שיש!!
אני מקווה שאני אצליח לעניין אתכן/ם,שנגדל, נחכים ונהנה ביחד(:

אז אחרי קריאות הלולולו אני חייבת לציין שזה מעמד מאוד מרגש, הרבה זמן אני רוצה לפתוח בלוג שיעסוק באיפור בעיקר אבל לא רק.. בטיפוח אני לא להיט, גם לא בבגדים ואקססוריז אבל אני משתפרת, נראה לי(:



אוקי, אז השבוע הייתי בירושלים עיר הקודש האהובה עלי מכל, טיילתי, אכלתי עסקית סיני שהיה מאכזב מאוד, שתיתי וקניתי! נכנסתי לביוטיקר לקנות קשת לשיער ויצאתי עם אחלה ממתקונים- איפור ושאר ירקות.

להלן רכישות האיפור:



מימין לשמאל:
* צללית קרם עמידה במיים ( כך לפחות היא טוענת להיות- עמידות לא נבדקה עדיין) בגוון01. נעימה מאוד למריחה, לא גושית, והצבע מהמם- חום בינוני ברונזי שימרי. 8.99 ש"ח אאל"ט
*צללית עמידה אפויה מ'ס 25- -גוון ירוק TEAL מאוד יפה, פיגמנט לא רע בכלל  ושימרי. מחירו 6 ש"ח
*צללית עמידה אפוייה מ'ס 23- גוון שמפניה שימרי מאוד, מהממת, רכה ובעלת פיגמנט טוב. מחיר 6 ש"ח
(אומר במאמר מוסגר שעל גבי הצללית כתוב אופן השימוש ומצויין שם מפורשות להניח את הצללית מעל בסיס איפור.. שזה נראה לי קצת סוטר את הטענה שהצללית עמידה, הרי על צללית מעל בסיס טוב תהייה עמידה לא? טוב, לא נורא, העיקר הכוונה.)
*ליפסטיק מ'ס 32- מעלף! אני בטוחה שזה דיופ של איזה ליפסטיק של מאק או היי אנד אחר.. אני אחפש לכן , הצבע הוא קורלי עדין, מעט כתמתם אבל לביש מאוד, מרקם מאט, הוא לא מהאלה שיורדים מהר ומתייבשים לא יפה. אני מרוצה!
*ליפסטיק מ'ס 09- גם קורלי אבל טיפה יותר כהה, עדיין בהחלט לביש, גם הוא במרקם מאט, מקסים מקסים מקסים והמחיר שווה לכל נפש, 4.5 ש"ח ליחידה, שבכל צללית יש 10 גרם חומר! זה מדהים לדעתי.

עמלתי וצילמתי את ידי מרוחה בכל הטוב הזה שדובר עליו לעיל והתוצאות:



מימין: צללית מספר 23, צללית מספר 25, צללית קרם מספר 01, ליפסטיק מספר 09, ליפסטיק מספר 32.

אני רוצה לציין ולומר, שאני בדרך כלל לא קונה בביוטיקר מוצרי איפור, מכל מיני סיבות, בעיקר כי אני מזמינה הרבה אונלין.. אבל עושה לי הרושם שהם מתקדמים שם בחברה. אני לא זוכרת שהצלליות שלם היו כאלה יפות ונעימות למריחה, או צללית קרם, או אודמים כאלה איכותיים(הכל יחסי כן).. נותנת להם צ'אנס איתי. אעדכן מהי שביעות רצוני במידה ותתעניינו.

לסיכו, בקניה שלא עלתה על 30 שקלים חדשים אני חושבת שעשיתי עיסקה טובה. יצאתי מרוצה מהקניה הזו.

אממממ זהו? זה הפוסט הראון שלי? מסתבר שכן..(:

מקווה שנהנתן! אשמח לתגובות, הארות, הערות והצעות ייעול ושיפור(:

שלכן,
miss beautylishas.